Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Siste søndagskaffe i 2018

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Siste søndagskaffe i 2018

Postet 30-12-18 kl 09:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg sto opp kvart over åtte i dag siden vi har et tog å rekke. Føles veldig radikalt.
Postet 30-12-18 kl 10:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn, jeg gruer meg til å stå opp tidlig 2. januar...
Postet 30-12-18 kl 10:35 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Det blir fælt, Millen!
Postet 30-12-18 kl 10:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hei fra sofakroken! Ganske deilig å være hjemme tross alt, selv om jeg gruer meg litt til kulden ute. Enn så lenge er ull, teppe og rolig dag en fin plan. Åpne litt julegaver seinere også.
Postet 30-12-18 kl 10:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Vi er på hytten ved fjorden. Her må hele huset vasket. Noen håndverkere holder til tider fortsatt på her så huset er dekket med et tynt byggestøv. Nyttårsfest her i morgen.
Postet 30-12-18 kl 11:35 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal faktisk ikkje stå opp tidlig før neste tirsdag. Begynner seint på torsdag og har fri fredag. Må få opp nokre ungar snart. Skal avgårde og få levert den siste julepresangen i dag.
Postet 30-12-18 kl 11:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Lite søvn i natt, men en treningstur hjalp.
Nå venter venninnebesøk og ut å spise med kjæresten senere idag.
Fin søndag.
Postet 30-12-18 kl 12:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg sløver på sofaen, ungene er fremdeles hos pappaen, men kommer hjem i morgen formiddag.

Tror jeg bare fortsetter å sløve med sjakk og tour de Ski.
Postet 30-12-18 kl 13:13 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fortsatt vond fot, ingen ski i uoverskuelig fremtid.

Men hey, får sett litt serier og lest noen bøker da.
Postet 30-12-18 kl 13:41 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg våkna klokka fem av det jeg i halvsøvne trodde var hurtigruta, men som viste seg å være snorkende mann. Så jeg begynte med ivrig ikea-montering klokka seks.
Postet 30-12-18 kl 14:14 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oyh. Etter å ha (trodde jeg) klart å unngå å bli ordentlig sjuk, og bare hatt litt vondt i halsen og hodet og sånn, har jeg i dag gått delvis under med hodepine som ikke lar seg temme av Ibux, og ikke-ignorerbar-kvalme. Så nå sitter jeg ved stuebordet og jobber og synes skikkelig synd på meg selv.
Postet 30-12-18 kl 14:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring!

Jeg sov til langt på dag og snart skal vi i familieselskap.
Postet 30-12-18 kl 15:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har gjennomført årets siste treningsøkt, og regner med å tilbringe mye av ettermiddagen på sofaen med strikketøy og selvtilfredshet.
Postet 30-12-18 kl 15:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har også trent, årets nest siste økt. Så har vi åpnet resten av julegavene, jeg har brettet første ladning reine klær etter ferien og snart er det taco! Godt å være hjemme.
Postet 30-12-18 kl 18:54 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no