Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 09-12-22 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Primrose sin avatar
Først? Jeg har både måket snø og dusjet og kommet meg på jobb og drukket en dobbel espresso. Veldig klar for helg nå selv om den blir hektisk.
Postet 09-12-22 kl 08:49 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!



Jeg har fri i dag. Skal straks på trening og deretter pakke til hyttehelg
Postet 09-12-22 kl 08:56 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Etter regnhøst fra h... og tre uker med sykdom og biltransport til jobb, nyter jeg å sykle til jobb igjen. Piggdekk er på, og kulda kan ikke ta fra meg sykkelgleden. Så det så!

11 dager til solsnu!
Postet 09-12-22 kl 09:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor etter en vellykket teambuilding i går. Drakk bare 2 glass vin, så sånn sett er formen fin, men er likevel ikke helt i form. Tung i hodet og "tett" i pappen, men, men, det er snart helg heldigvis.
Postet 09-12-22 kl 09:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det har snødd i natt. Ikke mye, men nok til at det er hvitt igjen. Her er det hjemmekontor, før julebord i kveld.
Postet 09-12-22 kl 09:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er tilbake på hjemmekontor etter to dager under dyna. Jeg er veldig spent på om hodet mitt faktisk fungerer, for det kjennes ut som det fremdeles er pakket inn i en dyne.

Om ikke annet er det fredag i dag, så jeg kan fortsette å hvile gjennom helgen. Knerten skal på sitt første julebord i dag. Det er med håndballaget hans, og han er veldig spent på om han liker alle de tre rettene som skal serveres. Han er ganske kresen, men overlever sikkert om han må stå over en rett eller to.
Postet 09-12-22 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en bonus som kjører opp i dag og går nesten i frø.

Ja, og så skal jeg vaske dusjen.
Postet 09-12-22 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Spennende, Blondie, lykke til til bonusen!

Tjorven: Min 14-åring skal også på julebord i dag, i regi av kirka, for konfirmanter, men han får pizza, så han vet han liker det. Han hadde nok foretrukket biff.

Alene på jobb, gitt kollega fri, så i dag blir det stille.
Postet 09-12-22 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Snø, ankelsokker og joggesko, legg til varme som ikke virker på kontoret så har man en bra fredag.

Må på skobutikken i lunsjen og få fatt på vintersko, jentungen har tatt mine.
Postet 09-12-22 kl 09:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til til bonusen!!

Jeg har feriedag i dag. Dvs studiedag. Har en liste med huslige sysler som skal puttes i pausene.
Postet 09-12-22 kl 09:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg tar en dag til under dyna. Jeg er mye bedre, tror jeg, men har ikke vært ute av senga enda. Mannen har visst hjemmekontor på stua.
Postet 09-12-22 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sitter litt hjemme på morgenkvisten og vurderer tysktekster. Skal straks dra på jobb og kjøre dagens to timer, før det blir trening og vurdering av tysk- og norsktekster hele helga. Må ta igjen for to helger som har gått til eksamensjobbing!
Postet 09-12-22 kl 09:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg, nekhaudet, lova mannen i går kveld at eg skal fikse julegåver til heile familien hans. Yey. Han skal oppover til dei i dag, så det må gjerast før klokka 15. Det var ein god idé i går, eg er ikkje like entusiastisk i dag.
Postet 09-12-22 kl 10:59 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Rettelse: mannen avspaserer. Da kan tv’n stå på. Puh.
Postet 09-12-22 kl 11:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Konfekt og gavekort til hele hurven, Syrinx.

Jeg var litt fredagseuforisk i morges, men så slo virkeligheten meg i bakhodet, så nå er jeg litt sur og sliten. Men det er julebrus i det ikke altfor fjerne, så det ordner seg nok!
Postet 09-12-22 kl 11:44 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har en skikkelig drittdag i dag. Det skal bli godt med helg. Dessverre så fikser ikke jobbproblemet seg av seg selv over helgen, så må nok ta fatt i det igjen i neste uke.
Postet 09-12-22 kl 12:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig blid bonus inn døra, nå kjører hun igjen i egen bil.
Postet 09-12-22 kl 12:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er sliten og ser frem til helg. I kveld skal mannen på juleøltesting med venner og jeg skal kanskje kandisere noen appelsinskall eller kanskje jeg ikke gidder og så skal jeg strikke og se på TV og drikke rødvin.

Men jeg har ennå noen timer igjen å jobbe før den tid, så jeg får være flink litt til.
Postet 09-12-22 kl 13:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sitat:
Konfekt og gavekort til hele hurven, Syrinx.
Lang historie, men eg hadde foreslått konkrete gåver for fleire veker sidan og hatt fleire moglegheiter til å handle på akkurat den butikken. Nei, du. Træge trønder, er ikkje det noko? Men han bestemte seg i går da, og eg pakka sovesveisen inn i ei hue og gøymde meg sjølv i ei kåpe og fekk utretta all handelen. Premien for god innsats: Eg skal vere heime åleine heile helga!
Postet 09-12-22 kl 13:56 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Her har det vært en heftig start på dagen, men jeg har trua på en rolig ettermiddag. Puh!
Postet 09-12-22 kl 14:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no