Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 09-10-17 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Postet 09-10-17 kl 08:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ny uke, nye muligheter (eller no sånt).
Kjenner meg ikke helt klar for en ny maratonuke men det er vel bare å ta sats. Kveldsmøter og min kjøreuke på håndballen, blir bare å se fartsstripene etter bilen min
Postet 09-10-17 kl 08:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Var heldigvis flere bustete, trøtte hoder på butikken i dag tidlig som kjøpte melk, brød og pålegg.
Postet 09-10-17 kl 08:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Tilbake på jobb etter en uke høstferie i sydlige strøk. Litt sjokk for systemet at det var så kaldt ute. Men jeg våknet av meg selv før seks og rakk et tidligere tog, så nå sitter jeg her og har allerede kommet meg igjennom store deler av uleste eposter i innboksen og har fått meg godkaffe i koppen og ser på at det blir lysere og lysere ute.

Hjemme har jeg en stykk småsyk hund og småsyk datter, mannen skal ta sistnevnte med til legen for å få sjekket ut et vondt øre og ringe vetrinæren ang. førstnevnte. :tårnfrid:
Postet 09-10-17 kl 09:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Ørlite misunnelig på resten av familiene som lå godt under dynene da jeg skrapet bilen i dag tidlig. Høstferie er ikke for alle, gitt.
Postet 09-10-17 kl 09:16 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! På Tbanen med kaffen i hånda, fikk levert ett barn i barnehage, prikkebarnet er hjemme med pappansin. Han tok henne i natt også, jeg sov på gjesterommet og er egentlig uthvilt. :count my blessings:9
Postet 09-10-17 kl 09:18 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har ikke hatt høstferie, så ergo ingen postferieblues. :bright side: I morgen skal jeg dog huske å ta på med hansker. Brrr ...
Postet 09-10-17 kl 09:42 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Mannen og lillesøster har høstferie. Storesøster og jeg har det ikke og var som vanlig oppe kl. 5.45.

Fint vær og nesten møtefri uke fordi så mange andre har høstferie. Så det er jo noe. Det er bare å være effektiv. Jeg har kost meg litt for lenge med å Google strikkeoppskrifter og lurer på om tenåringene skal få nisseluer og julevotter i adventskalender. Det må da være innafor?
Postet 09-10-17 kl 10:02 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Postet 09-10-17 kl 10:22 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Det var god plass i bussen i dag, merkes at det er høstferie. Jeg har ny parkas som er både lang og varm så ingen problem med morgenkulden.
Postet 09-10-17 kl 10:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skole igjen her, var vanskelig å få opp begge. Kaldt ute var det også, bare tre pluss. Men, det er sol, så det blir nok varmere i løpet av dagen.
Postet 09-10-17 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er på miniferie på fjellet, her er det så fint vær at det er klype-i-armen-materiale. Snart ut på tur!
Postet 09-10-17 kl 12:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Lunsj ved pulten etter et kort formiddagsseminar. Bare ett møte i dag, og det passer fint etter en ganske aktiv helg. Full fart igjen i dag med ballet og lekser, så bare å holde koken. Jeg kan dog se frem til en aldri så liten reise mot slutten av uken, som riktignok er jobb men også inneholder lang flytur aleine, lang spadag dagen etter ankomst og gode mengder aleinetid og faglig påfyll. Det blir bra!
Postet 09-10-17 kl 12:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Post-HF-blues her også! Har hatt nydelige dager på svensk solkyst med mann og minstedatter, vi har kost oss skikkelig! Kom hjem til fornyet kjøkken og fullt kaos, fikk vasket og ryddet mye på plass i skuffer og skap i går, men mye gjenstår. Samt bestille ny vifte. Puh! Aldri et kjedelig øyeblikk!
Postet 09-10-17 kl 13:24 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no