Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 01-09-16 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Matilda sin avatar
Ja, det gjenstår å se. Ingen kaffe så langt, jeg tror jeg begynner med te. I dag står det gatekunstanalyse på programmet. Fine jobben!
Postet 01-09-16 kl 09:07 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gatekunstanalyse? Det hørtes gøy ut!

Jobben min er ikke så kjempegøy om dagen, og det hjelper ikke at jeg er totalt utslitt i tillegg. Mulig det er en sammenheng der også?

Nuvel, ny dag, nytt nick, endelig er jeg meg igjen!
Postet 01-09-16 kl 09:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Oj, gratulerer med blinydag, Timar!

Jeg er også i litt kjip jobbmodus om dagen, ikke så mye er forandret, men kanskje det er det som er problemet?

I dag er det september, 15 grader kl. halv åtte her ved fjorden, jeg har på trass sandaler og sommertøy på. Traff en dame på vei inn døren på jobb som hadde støvletter og ullkåpe. Nuvel, innser at det finnes folk som liker høst.
Postet 01-09-16 kl 09:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Første skoledag for meg på nytt studie, jeg kjenner ingen...

Jaja, dette blir bra. Jeg har smoothie.
Postet 01-09-16 kl 09:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Min eldste gleder og ønsker seg høst for hun vil bruke myke skjerf.

På kurs, dagen flyr vel. Godt vi har kaffe.
Postet 01-09-16 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
På jobb, for første og eneste gang denne uken. For en fantastisk arbeidstaker jeg er!

Eller not.
Postet 01-09-16 kl 10:12 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings ja, jeg åpner september med å ta på skjerf. Det er vel bare å innse at det må til for å ikke bli syk.

Menmen, livet for øvrig er temmelig fint så da skal jeg ikke klage.
Postet 01-09-16 kl 10:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det var da et deilig vær å starte september med!

Jeg har vært og trent, og er fremdeles mer sliten enn smug. Men en kaffe eller to, så skal jeg vel være fornøyd med meg selv noen timer.

Starter høstens leksehjelp i ettermiddag, og i kveld er det Amy Schumer i Oslo Spektrum, så det blir en lang dag. Lurer på hva jeg skal gjøre med treningsbagen og PC-vesken.
Postet 01-09-16 kl 10:34 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg elsker september!
Postet 01-09-16 kl 10:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor med mye kaffe og heftig to do liste, og da surfer jeg på nettet.
Postet 01-09-16 kl 10:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å våkne kl 05.54 og plutselig komme på at jeg hadde lovet å lage hummus til dagens alumnifest på jobben. Det er jammen godt at vi har butikk i kjelleren.

Det er altfor mye å gjøre på jobb; både med nevnte fest og ikke minst kundeoppdrag som kommer inn i fleng. Sistnevnte går det kanskje ikke an å klage på, men det kommer til å bli en travel høst.
Postet 01-09-16 kl 10:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har allerede innført to lag med ull som hovedregel, og er likevel iskald på hendene. Jaja, jeg tiner vel opp igjen i mai, tenker jeg.

Men jeg har et snev av arbeidslyst, så jeg skal forte meg å jobbe mens det er stille i huset.

(Jinxa det. Sjuklingeungen hjemme igjen. Sånn kan det gå.)
Postet 01-09-16 kl 10:57 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sto opp i dag til at mannen hadde glemt hele påleggskurven på kjøkkendisken. Veeeldig festlig med svett pålegg. Not. Ingen av ungene ville ha svett brunost, klamme salamipølser eller varm leverpostei heller .. Så da var det bare å hive seg i bilen og fikse noe nytt..

Dagen fortsatte like bra med problemer med nettet på jobben. Telenor sitt nett er nede, så litt styr med å få rute til andre DNS servere, og få opp VPN klienter slik at vi har nett.
Slike ting jeg elsker å drive med .. Not.

Gretten? Jeg? Fins ikke.
Postet 01-09-16 kl 11:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Ørlite post-stress-seie opp jobben morgon på meg i dag med haudeverk frå helvete. Slo av klokka, sov til ni og er no kvitrande på jobb
Postet 01-09-16 kl 11:28 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg tror jeg har drept pc-en min. Full kopp kaffe rett i tastaturet.

Men! Så finner jeg denne fiffige lille luka under:



Er det rett og slett redningen? "Her renner kaffen din ut igjen, ta det med ro!"
Postet 01-09-16 kl 12:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har ikke sånn luke! Får passe på kaffen.

Hjemme med ikke-så-syk-lenger-treåring. Hun klarte ikke å gå og stå i hele går, men i det vi kom på legekontoret i dag gikk hun. Litt vondt i kneet, men ellers frisk som en fisk. Stor lettelse for mor som så for seg alle mulige skumle ting og ikke sov noe særlig i natt... Vi sløver og venter på leveranse av tørketrommel, så blir det klesvaskbonanza, for i morgen skal vi på hyttetur!
Postet 01-09-16 kl 13:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Hvem er du, Timar??

Mex: Oi, det var service, her hadde de fått frokostblanding eller syltetøy, tror jeg! Men frokost er viktig, så helteblomst til deg!



Jeg har big-shot-dag i dag, begynte med befaring med jålete og sjarmerende eiendomsmagnat og fortsatte med steerco, så da passet det jo perfekt at jeg oppdaget hull i ermet på dressjakken nå.
Postet 01-09-16 kl 14:12 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har heller ikke sånn luke i min PC, men så har jeg ikke for vane å søle kaffe i tastaturet, heller.

Morsom start på dagen, har bare løpt i møter. Nå skal jeg lage litt flere slides i ppt før dagen er over. Akk, ja. Men jeg har i det minste ikke hull i jakken min.
Postet 01-09-16 kl 14:22 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har heller ikke kaffeluke.
Men det eneste jeg har sølt i tastaturet mitt er hvitvin, så jeg trenger det kanskje ikke?

Jeg har også løpe i møter-dag, jeg har hatt noen utrolige morsomme møter med CEO-er og markedssjefer fra privat sektor de siste dagene og er rimelig fag-høy. :danser: Ikke har jeg hull i jakken min heller.

(litt kaffe-høy også, kan noen merke det?)
Postet 01-09-16 kl 14:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har en skikkelig effektiv kontordag i dag. Og overser glatt at det mest er fordi jeg har gjort litt lite tidligere i uken. :sparker:

Og så nyter jeg livet med store barn. Nå har jeg bestilt billetter til storesøster, en venninne og meg selv til Razikakonsert i januar. Med vergeordning kan jeg ta med meg to 15 åringer og jeg gleder meg skikkelig. Disse to nyter livet med hele seg og jeg tror det blir virkelig morsomt å gå på konsert med dem. Og så liker jeg Razika.
Postet 01-09-16 kl 14:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Palmen
Men det eneste jeg har sølt i tastaturet mitt er hvitvin, så jeg trenger det kanskje ikke?
Du har hvaforno? :skingrestemme: Prøver du ny taktikk for å få ny PC på jobb?
Postet 01-09-16 kl 15:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no