Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 12-09-18 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 12-09-18 kl 07:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På vei til kursdag 2 i nyejobben. Satser på å få kaffe der.
Postet 12-09-18 kl 08:41 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg er på jobb, og har godkaffe. Skal straks ut i produksjonen, skal bare få av gårde et par mailer først.
Postet 12-09-18 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Apropos kaffe. Eg lirer på om all melkekaffen i maskina på jobb gjer noko med magen min. I dag skal eg gå for svart. Ein kopp. Sjå om eg ikkje føler meg så stuck i magen på ettermiddagen.

Ellers skal eg lære elektrogutta om argumentasjon og vg3 om et eller anna eg ikkje hugsar nett no. Hmmm
Postet 12-09-18 kl 08:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Siden jeg plutselig ikke tåler så mye kaffe lenger sitter jeg nå med tekopp, og sparer koffeinet til kontoret. ( )

Men først, en dusj.
Postet 12-09-18 kl 09:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen. Kaffe! Kaffemaskinen er det verste med min nye jobb. Grusomt dårlig kaffe. Nå har vi funnet ut at det er en renserutine som skal gjøres hver dag. Da blir det å teste om det hjelper. :harikketrua: Ellers skal vi muligens få ny. Jeje, ilandsproblem grad 6. Og jeg er snart ferdig med prøvetiden, det føles fint. Bra sted! Ellers trøtt, liker ikke høst og at det mørkner, vil ha sol og sommer alltid!
Postet 12-09-18 kl 09:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På vei til jobb og trenger mye kaffe etter morning fra H....
Postet 12-09-18 kl 09:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vondt i viljen. Heldigvis ligger det en utenlandstur og venter neste uke, delvis jobb og delvis egentid.
Postet 12-09-18 kl 09:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vondt i viljen her også. Det henger sannsynligvis sammen med at det er på tide med påfyll av B12.
Postet 12-09-18 kl 10:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg startet dagens hos naprapat og er grundig mishandlet, så da håper jeg dagen går oppover herfra. Det løste godt opp i noen vonde muskler da, så jeg har trua!
Postet 12-09-18 kl 10:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har startet dagen i bil, for en gangs skyld. Jeg skjønner jo hvorfor folk velger å kjøre foran å sykle/løpe/kjøre buss, du og du så komfortabelt det er!

Jeg måtte kjøre fordi jeg skulle kjøre eldstemann med kolossal bag++ til kompis 1 med ditto bag og så videre til Gressbanen og plukke opp to til svære slamper med ditto bager - den S-maxen rommer virkelig det utroligste! - og så til ishall for morgentrening for hele hurven. Sprekinger!

Dødsens stille i bilen, og jeg var veldig flink og lot være å prøve å fylle stillheten med nervøst snakk.
Postet 12-09-18 kl 10:48 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har fått kaffe og frokost og fått unna 2 rapporter.
Postet 12-09-18 kl 10:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
What have you done for yourself lately? God kaffe, sykle til jobb, morgenyoga. Og en god natts søvn. Bliss.

Postet 12-09-18 kl 14:30 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi fikk ny seng som ble levert for en uke siden. Og nå har jeg sovet godt i 6 netter på rad. Jeg har ikke sovet godt en eneste natt i hele 2018 før dette. Den senga var verdt hver eneste krone.
Postet 12-09-18 kl 14:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har forøvrig vært på jobbintervju i dag, og fikk beskjed at det var svært sannsynlig at jeg ble kalt inn til runde nr 2.
Postet 12-09-18 kl 14:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra med søvn Tjorven.

Og jobbintervju? Spennende. Lykke til.
Postet 12-09-18 kl 14:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jobbintervju, Tjorven? Fortell.
Postet 12-09-18 kl 14:59 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg spontansøkte på en jobb fra en annonse jeg fant på facebook ... av alle ting. Det er i et statlig foretak. Arbeidsoppgavene er mer av det jeg synes er gøy nå, men uten at jeg trenger å være konsulent og mase med debiteringsgrader (som er av de beste i vår avdeling, men det er så mye stress). For jeg trives jo egentlig veldig godt i jobben min. Jeg bare tror ikke helt at jeg utnytter meg selv optimalt som konsulent.
Postet 12-09-18 kl 15:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Hvilken seng, kjenner jeg at jeg lurer på, Tjorven!
Postet 12-09-18 kl 16:58 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi endte opp med å kjøpe seng på Ikea. Vi prøveløp masse senger og kjente ikke helt forskjell på den til 10 000 på Ikea og den til 40 000 fra ??? (Svane?/ Jensen?/VetIkke?) Så da gikk vi for den «billige».

Det hjelper jo litt at vi gikk fra 150 til 180 cm, slik at jeg merker litt mindre til bevegelsene til mannen min.
Postet 12-09-18 kl 17:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Vi har også seng fra ikea, jeg liker den. Vi har de dyreste madrassene tror jeg. Vi gikk for ikea fordi man kan levere tilbake om man ikke er fornøyd i opptil 100 dager eller noe, da får man jo prøvd skikkelig.
Postet 12-09-18 kl 18:44 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Bidrar med også eier av Ikea seng og sover godt hver natt. Hatt den i mange år.
Postet 12-09-18 kl 18:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sitat:
Vi prøveløp masse senger
Kjenner at jeg er nysgjerrig på hvordan en prøveløper senger.

Vi har også IKEA-seng. Fikk nylig ovemadrass etter lang tid uten, det er gull!
Postet 12-09-18 kl 21:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lykke til med jobb og seng, da. Jeg er lykkelig eier av 180cm IKEAseng på trettende året. Har bytta overmadrass en gang, tror jeg.
Postet 13-09-18 kl 00:34 av Anda Anda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no