Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tredje søndag i advent

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tredje søndag i advent

Postet 11-12-22 kl 06:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Ingen som skravler? God morgen! Etter en dag som endte med en heftig black metal-konsert i går er det greit med lite planer i dag. Musikken er definitivt ikke min sjanger, men mamma stiller opp. Poden overrasket med vokal på mange låter. Han growlet heldigvis ikke…
Postet 11-12-22 kl 10:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kaffe på kanna, tent røkelse og kofferter over hele stua. Nå nærmer det seg altså så avreise at jeg kjenner skikkelig på reisefeber. Spent på om jeg får sove natt til tirsdag. Søstra henter oss halv sju og kjører oss til værnes. Det blir en lang ferd før vi lander i Auckland ca 38 timer senere. I dag skal vi på julebuffet med mine søsken med familie og mine foreldre. 19 stk med smått og stort. Hyggelig med juleselskap før vi drar! Det er helt nydelig pastell,snø og sol ute. Men 15 minus minst.
Postet 11-12-22 kl 11:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her kom yngste hjem i går kveld etter 37 timer på reis. Backpackersekken er i frysen og vaskemaskina går på 60° - her skal alle eventuelle veggdyr dø!

Ellers er det sikkert tusen ting jeg burde gjort, så derfor drikker jeg kaffe og spiser gårsdagens paprikachips til frokost.
Postet 11-12-22 kl 11:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann. Har brukt formiddagen til å bake pepperkakehus. Frøkna pynter i kveld. Blir nok mer sjarmerende enn pent, men men.

Snart tur med venninne. Kaldt klarvær her, så blir nok bra.
Postet 11-12-22 kl 11:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her bare slappes det av etter julebord i går. Veldig koselig kveld i et nydelig lokale. Jeg var ikke så seint hjemme så egentlig har jeg ingen unnskyldning for å ikke være i gang med dagens dont nå, annet enn at jeg har litt vondt i viljen.
Postet 11-12-22 kl 11:55 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal jobbe i dag, masse greier å få unna etter semesterslutt. Men jeg har da i hvert fall sovet lenge og spist langsom frokost.
Postet 11-12-22 kl 12:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lese lese lese....... Holdt på i 4 timer allerede. Må ha en litt lengre pause før jeg fortsetter.
Postet 11-12-22 kl 12:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg somler og drikker kaffe og har stelt i slangebur og vasket en maskin opg er helt blottet for julestemning i år. Skal ha ferie hele siste uken før jul, så håper både julestemiong og arbeidslyst kommer da.
Hundene burde vært gredd og badet og klippet klør på også - heldigvis bryr de seg ikke om at de er bustete - de er bare glade for å slippe å bade i hvert fall.

Vi skal ha julekonsert med koret mitt i kveld, det gleder jeg meg til.
Postet 11-12-22 kl 12:40 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg trenger litt mer julestemning, så jeg skal en tur på kjøpesenter i dag også. I kveld er det pepperkakehuspynting og gaveinnpakning som står på planen.
Postet 11-12-22 kl 12:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her i huset hostes det om kapp fra to med feberrøde kinn.

Jeg har startet den oppgaven som alltid henger over meg langt innover advent. Og som jeg hvert eneste år lover meg selv at jeg skal stykke opp og ta unna i løpet av året. Men gjør jeg det? Neida

Satser på at jeg blir ferdig med å gå gjennom alle bildene fra 2022, finne gode øyeblikk og få sendt kalenderne i bestilling innen midnatt. Ikke noe som deadlines for å få fart på meg!
Postet 11-12-22 kl 13:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 11-12-22 kl 13:33 av Timar
Gammel
Toffskij sin avatar
Eldstearvingen skal synge julekonsert i kveld, vi er ikke i samme by, men heldigvis kan den strømmes. Og etter det skal jeg jammen på en fysisk julekonsert også. Jeg er liksom ikke helt overbevist om at det ikke fortsatt er oktober, men to julekonserter på rappen burde da hjelpe litt?
Postet 11-12-22 kl 13:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er pissesur, for eg har sloss med porøs, iskald snø som slett ikkje syntes at det var eit alternativ å la bilen få lov å passere opp til huset vårt. Bakken er verken bratt eller lang, men no når det er så kaldt blir snøen slik at den nesten sluker den lille, lette bilen som då vart ståande fast. Det ordna seg til slutt heldigvis.

Etter ei helg i fred og ro åleine heime, kun avbrote av nydeleg konsert med Hilde Louise Orchestra på heimebane i Sykkylven i går, kjem familien straks heim. Kjekt det, men eg kunne lett tatt nokre dagar til for meg sjølv. Det får bli ein annan gong.
Postet 11-12-22 kl 18:08 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Her døde svigerfar i natt. Så litt rar og vond søndag her i hus.
Postet 11-12-22 kl 18:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kondolerer, Mex.

Smule lei av "lesing". Tror ikke jeg var så på da jeg faktisk studerte. Men har aldri hatt så dårlig følelse.
Postet 11-12-22 kl 18:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer, Mex
Postet 11-12-22 kl 19:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Kondolerer, Mex.
Postet 11-12-22 kl 19:31 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Så vondt, Mex Mange varme tanker til dere.
Postet 11-12-22 kl 19:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kondolerer, Mex.
Postet 11-12-22 kl 22:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kondolerer, Mex.
Postet 11-12-22 kl 22:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Takk for kondulansene.
Postet 12-12-22 kl 08:51 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no