Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 16-08-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!
Postet 16-08-18 kl 07:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn! Kaffe i koppen og mye å gjøre.

Til arbeid!
Postet 16-08-18 kl 08:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Hjemmekontor, og har allerede rukket en time med jobb allerede.
Postet 16-08-18 kl 09:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag er jeg Prinsesse Vilikke. Jeg har ikke lyst til noen ting.
Postet 16-08-18 kl 09:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har fulgt eldste for første gang til skolebussen. De skal busses ett år til en annen skole mens den gamle renoveres og bygges om. Yngste sykla selv til sin skole ekstra tidlig for han ville leke litt før skolen startet.
Postet 16-08-18 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Prinsesse Vilikke . Den tittelen kopierer jeg!
Postet 16-08-18 kl 09:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Eldste har første skoledag på vgs i dag, spennende tider. Hun var mindre imponert over at jeg insisterte på første-skoledag-bilder.

Nå skal jeg jobbe, men jeg vil ikke, og i kveld må jeg fikse hus, jeg vil ikke det heller. Vi har fortsatt oppussing-kaos hjemme, og jeg skal ha intet mindre enn 20 stk på middag i helgen.
Postet 16-08-18 kl 10:06 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er invitert på VIP-åpning av ny restaurant i dag og angrer usedvanlig mye på at jeg har tilbudt meg å hente snuppa og 3 lagvenninner på treningsleir.

Her begynner ikke skolen før på mandag, og ungene mine får en helt sløvedag i morgen før det er hverdag. Snuppa skal i tillegg spille cup i helgen med kampstart kl 8.00, så det skal jo bli gøy.
Postet 16-08-18 kl 10:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Første skoledag for meg, men ingen av barna begynner før på mandag. Det er litt dårlig gjort, ass.
Postet 16-08-18 kl 10:40 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Glemte bilder! :klaskepanne:
Ikke at det gjør noe, det var fullt regnutstyr i dag.
Postet 16-08-18 kl 10:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Endelig skolestart og på vei mot rutiner på alle familiens medlemmer. Brukte en evighet til jobb i dag ettersom jeg var grei og kjørte fjortisen til skolen, men noen ganger må man bare prioritere å være grei mamma.

I morgen har jeg fri, fra jobbens slaveri, for jeg skal østover i bryllup. Jeg reiser alene, og skal bo alene to netter på hotell. Jeg gleder meg faktisk, jeg som ikke egentlig kan fordra hotell.
Postet 16-08-18 kl 10:42 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Ungene mine sto faktisk opp i halvnitida i dag, helt av seg selv. Det er kanskje håp for skolestarten på mandag likevel? (Ja, det betyr at jeg fortsatt ikke hadde kommet meg ut av døra halv ni, men er jeg da i hvert fall på plass.)
Postet 16-08-18 kl 10:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Første skoledag på de to eldste, og første dag på ny avdeling for minstemor. Regnet pøser og alt er som det skal være når hverdagen setter i gang for fullt. Og jeg nyter det faktum at det fortsatt er litt tid igjen før alt av fritidsaktiviteter starter opp igjen.
Postet 16-08-18 kl 10:56 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her er det ikke skolestart før mandag, og SFO har planleggingsdag i dag og i morgen, barnehagen kun i morgen. Da er det gull at moren min kom i går og kan være hjemme med jentene, for nå begynner det plutselig å bli litt travel på job, gitt. Er bare å få strukturert hodet nå, da...
Postet 16-08-18 kl 11:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi hadde forberedt den nybakte videregåendeungdommen bra, trodde vi, men han ringte ikke for å fortelle at han hadde stått opp, slik avtalen var. Og han tok ikke telefonen. Mannen trodde han måtte kjøre hjem fra jobb (45 min i bil, minst) for å se hva som hadde skjedd, men så husket vi var naboen er hjemme, slik at vi fikk han til å banke på hos oss. Det viste seg at alarmen ikke hadde ringt, og at poden fortsatt sov. Argh, jeg har ikke nerver til slikt. Har ikke akkurat lyst til at poden skal komme for sent til første skoledag på vgs. Nå håper jeg bare at han har kommet seg på bussen, slik at han rekker å være der til skolestart klokken 12.
Postet 16-08-18 kl 11:56 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vår snart-vg2-klassing begynner ikke før mandag, men jeg ringte og vekket ham nå, med tanke på døgnsnuing. Han hørtes forsåvidt enig ut i at det prinsipielt var en god idé, selv om han var ganske gruggetrøtt i stemmen.
Postet 16-08-18 kl 12:14 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Her skulle VG2-frøknen av gårde for å møte en klassevenninne før oppmøte kl. 10. Virket som hun var helt ok med å starte på igjen. Hun stortrives med programfagene, men alt det andre er ikke så moro, selv om hun gjør det bra og er flink med de fagene også. Barneskolebarnet starter ikke før mandag, og så durer det i gang med fritidsaktiviteter. Dog skal begge jentene i samme korpsenhet nå, det reduserer logistikkompleksiteten en hel del!
Postet 16-08-18 kl 12:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Her var det skolestart for alle tre i dag, og jeg hadde ingenting med det å gjøre. Veldig rart at jeg ikke har ungene på en sånn dag. Har hatt oppstart med min egen klasse da, og det var så gøy! Nå svever jeg nærmest rundt i bygget her og føler meg litt som kongen på haugen, og gleder meg til å ringe ungene etterpå for å høre hvordan det gikk.
Postet 16-08-18 kl 14:49 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg startet dagen så godt, med tidlig start og masse energi. Men nå er jeg helt falt sammen.

Tre timer igjen på jobb og masse som må bli ferdig, så det er bare å grave litt etter den motivasjonen igjen, men den ser ut til å ha gjemt seg godt.

Og så vil jeg at tiendeklassingen sender en melding om hvordan første skoledag var. Jeg har spurt, jeg forventer ikke at hun forteller fra eget initiativ.
Postet 16-08-18 kl 15:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Min minste har begynt på skolen i dag sa høyt og lystig "hallo!" til rektor da han ble ropt opp, sånn at hun skulle snu seg riktig/i hans retning når han kom fram.
Postet 16-08-18 kl 15:14 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
At han lille skjønningen har begynt på skole er nesten vanskelig å forstå, Appelsin!
Postet 16-08-18 kl 15:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Luksus å sende melding hjem til nesten-17-åringen om at nå er det bare å begynne på middagen, jeg er på vei.
Postet 16-08-18 kl 16:57 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no