Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 18-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skal si dere sover frempå idag.. møkkavær og ingen planer her. Strengt tatt ingen grunn til å stå tidlig opp, nei.
Postet 18-08-18 kl 09:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Har vært oppe LEEENGE. :søvnløs:
Postet 18-08-18 kl 10:06 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp klokka fem og har vært i vigør siden. Stort selskap i dag, så mye som må ordnes.
Postet 18-08-18 kl 10:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har akkurat stått opp, men tenåringene sover søtt. Det er jo litt deilig. Regn og kjølig ruskevær er også litt stas, synes jeg. Høst er fint!
Postet 18-08-18 kl 10:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Høstlig her også. Skal snart handle mat, fått laget en slags ukemeny. Kino i kveld tror jeg.
Postet 18-08-18 kl 10:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste dagen med ferieslaraffenliv i syden. Man kan visst fort venne seg til å få alle måltider servert og kunne hente is og drikke i barene når man får lyst på noe.
Postet 18-08-18 kl 10:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Var tidlig oppe jeg å.
Så jeg har ryddet i kjøkkenskapene
Og nå skal jeg bake ut horn så de stakkars barna som begynner på skolen til uka får god matpakke
Tur til byen med minstemann for å handle inn litt senere, ellers en gåtur om det slutter å øs pøs regne.
Postet 18-08-18 kl 10:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Timar: kjenner at en uke på all imclusive hadde vært så deilig nå.
Postet 18-08-18 kl 10:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi er på vei til sommerfest. Skippa Strømstad-ferja pga. vind, så det blir road trip. Noen som vet hvor det lønner seg å stoppe for systembolagshandel mellom grensa og Uddevalla?
Postet 18-08-18 kl 11:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, sov lenge her også. Nå kaffe og pc. Lite planer bortsett fra håndballcup,men kampene er ikke før kl. 17 og 19 ikveld (det synes jeg er teit) så vi får se hva vi gjør idag. VI holder fortsatt på med O store ryddeprosjekt eller kanskje vi skal dra ut på Stolpejakt? Hvem vet.
Postet 18-08-18 kl 11:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg skal vaske bad i dag.

Sånn. Nå har jeg sagt det, så da er det bare å gjennomføre.


Baah.
Postet 18-08-18 kl 11:38 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har vaska bad. Bør dessverre vaske vinduer også (det synes at vi ikke har gjort det i år). Ellers plan om kaffe, kake og film med ungene.
Postet 18-08-18 kl 12:17 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Vaske bad blir i morgen!

Ferdig handlet. Tok utgangspunkt i hva som finnes i skap og fryser.
Postet 18-08-18 kl 12:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag. Her har jeg vært oppe en stund. Lillebror sov til kl 11. Jeg har lagt sammen masse klær, begynt å rydde litt i stue og kjøkken. Det er det dagen kommer til å gå til, rydde og avslapping.
Postet 18-08-18 kl 12:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vaske bad? Særlig!
Postet 18-08-18 kl 13:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Tåka henger nedover fjellsidene her på Sunnmøre, men jeg er lykkelig. Livet, ass.
Postet 18-08-18 kl 13:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er sjuk og ligger på sofaen med jentunge i armkroken og kaffekopp på bordet og tegnefilmer på TV. Det kunne vært verre.
Postet 18-08-18 kl 13:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skal også vaske bad idag. Særlig not. Det får bli i morgen.
Postet 18-08-18 kl 13:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har våknet opp til genuint drittvær her på hytta. Så da blir det nok peiskos i dag. Kan hende jeg går en liten tur til nærmeste topp. Vi får se. Må en tur til Hamar for å fikse meg en lader til klokka mi.
Postet 18-08-18 kl 14:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi er snart fremme, på vei til utesommerfest på svensk øy i regn og blest med takteltet vårt. Det blir nok bra!
Postet 18-08-18 kl 14:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
IKEA på en lørdag med studiestart i Bergen.
Hva i all verden tenkte vi på?
Postet 18-08-18 kl 15:16 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har trent step og ryddet i boden, inkludert å flytte en fryser ned i kjellerboden. Glad det er gjort; vi har utsatt og utsatt det og så var det null problem.

Nå sløves det. I kveld skal jeg bake kake til bursdag i morgen, og så blir det vel en tur i marka.
Postet 18-08-18 kl 15:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har gått gjennom en del klær til ungene, nå er det 7 poser stablet i gangen som skal gis vekk.

Har ryddet på badet, det får holde i dag. Kanskje vaske i morgen.
Postet 18-08-18 kl 16:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har omsider kommet oss noenlunde i gir, alle tre, så nå skal vi til byen og kjøpe det Poden trenger før skolestart. Etter en del press medga han at han kunne trenge en ny penn, og kanskje mer bly til trykkblyanten. Jeg har dessuten foreslått en gymbukse som er like lang som bena hans. Så den helt store shoppingrunden blir det ikke.
Postet 18-08-18 kl 16:31 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har ikke engang tenkt på å spørre om Herremannen trenger noe til skolestart. Jaja, han sier vel fra hvis han ser at han mangler noe.
Postet 18-08-18 kl 17:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg fikk liste (på forespørsel). Ny trykkblyant er forståelig. Ny passer (igjen), not so much.

Jeg har betalt ned studielånet om en måned eller to. De månedlige ut-av-konto-pengene redisponeres til vaskehjelp, tror jeg.
Postet 18-08-18 kl 17:25 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høres da ut som veldig overkill, Skilp!
Postet 18-08-18 kl 17:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Jeg pakker og flytter om på rom. I morgen begynner Vesla på vgd, og skal bo der. Jeg er trist-glad-spent-bekymret om hverandre, mens hun er med faren i stallen, pakker hest og hestestæsh og gleder seg vilt. Hva tenkte jeg på når jeg synes dette var en god ide???
Postet 18-08-18 kl 17:55 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var der i fjor, Høst. Det går nok bra, men vær forberedt på å savne henne enormt. Det rusler og går i hverdagen, men på spesielle dager eller hvis jeg har lite å gjøre, kan jeg bli sittende og kjenne på savnet så jeg nesten blir gal.
Postet 18-08-18 kl 18:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tinkadott sin avatar
Jeg leverte min mellomste jente på hybel i går. Første som flytter ut. Det er vondt langt inni sjela og huset savner noen...
Postet 18-08-18 kl 21:59 av tinkadott tinkadott er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hos oss flytter barn nr 2 neste helg. Hun er 19 da, men likevel...
Tungt og rart og livets gang.
Postet 18-08-18 kl 22:27 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi betaler masse for at eldste skal bli hjemme et år til... Les: vi betaler for at han skal ta opp igjen fag på Bjørknes.
Postet 18-08-18 kl 23:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no