Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 21-11-16 kl 08:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Min snart 6-åringen sto utenfor badet og tagg meg om å komme tilbake til senga da vi sto opp i dag. Han mener det er helt umenneskelig å stå opp når det ennå er mørkt ute.
Postet 21-11-16 kl 08:19 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Min yngste sitter i sofaen og strikker! Han synes det er så gøy.

Skal gi blod senere i dag og håper blodbanken har noen fine mummikrus.
Postet 21-11-16 kl 08:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Husets yngste valgte å starte dagen 0530 i dag. Jeg tror hun angrer nå. Jeg har tatt meg fri i dag, for å få unna ørtenogfjørten møter og avtaler, og innleder med legetime på morran.
Postet 21-11-16 kl 08:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Input; jeg tror min yngste er enig med snart 6åringen din.

Jobb snart, og ellers ingen store planer for dagen. Må hente noen spill vi skal selge. Jeg skal selge 4, dvs ungene skal selge to hver. Interessen tror jeg ikke er stor, og det er ørten folk som skal selge, så jeg er fornøyd med at jeg har solgt 2.
Postet 21-11-16 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og skal ha et veldig spennende kundemøte om kort tid. :skrekkblandet fryd:
Postet 21-11-16 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Travel uke og skal bort på kurs i tre dager. Litt stressa med alt som skulle vært gjort før den tid. Mannen kom hjem i går kveld og jeg drar onsdag morgen. Møter de først igjen på Lørdag. Vi er litt hjemme på skift om dagen så gleder meg til jul.
Postet 21-11-16 kl 09:06 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det full rulle og ikke et ledig sekund før ca. julaften. Veldig overraskende at det var sånn i år også.
Postet 21-11-16 kl 09:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tette bihuler, så nesespray, Paracet og sofa i dag, gitt. Blæh!
Postet 21-11-16 kl 09:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Ny uke, nye muligheter. Tror jeg.
Postet 21-11-16 kl 09:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Slushy start på dagen, fem cm. slush på bilen som forhåndsvarmingen ikke hadde fått has på. Og snøkosten er i garasjen, lukket og låst og mannen har åpneren med seg i bilen. Nuvel, kom da trygt i vei og her ved fjorden er det ikke et snøfnugg, men ser hvite tak oppe i åsen. Sol er meldt, krysser fingrene. Er allerede møkk lei mørke og korte dager. Joda, mandag it is!
Postet 21-11-16 kl 09:56 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Martis.

Jeg er hjemme med syk lillesøster, kanskje det holder med en dag istedet for en uke syk?
Postet 21-11-16 kl 09:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring Martis!
Postet 21-11-16 kl 09:59 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Når man er på kontoret kl 7 for å hjelpe kollega, men kollega tar uanmeldt hjemmekontor og man videre forbereder seg til opplæring i nye systemer, men han som skal ha opplæringen er syk, da vet man at det er mandag.

: omstiller seg i hodet:
Postet 21-11-16 kl 10:05 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er enig med sønnen til Input. Trøtt ass!

Kort dag i dag, foreldresamtale kl 3. Det er da noe.
Postet 21-11-16 kl 10:08 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Som det vil fremgå av forrige kommentar, jeg er også helt enig med sønnen til Input!

God bedring til alle syke!
Postet 21-11-16 kl 10:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har brukt 40 minutter mer enn vanlig på levering. (Det rakna helt da jeg delte lillebrors polarbrød i to. Det skulle være helt, må vite.) Jeg fatter ikke st jeg har klart å lage TRE unger som er like stae som mora si!

Må ha te. Sterk, søt te.
Postet 21-11-16 kl 10:16 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
God bedring til syke barn og voksne.

Jeg er også enig med sønnen min. Dessverre er ikke resten av samfunnet der.
Postet 21-11-16 kl 10:34 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Blakk. Buss i sneglefart. Ikke melk til kaffen på jobb. Optikertime der jeg forventer dårlige nyheter.

Jepp, det er mandag.
Postet 21-11-16 kl 10:34 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på alle trøtte, og melder meg inn i gruppen. Det var skrekkelig tungt å stå opp i morges.

Jeg er alene på kontoret hele dagen, men jeg har avtalt lunsj med venninne og kommet i gang med en større oppgave som jeg prokrastinerte i to dager forrige uke, så alt i alt er jeg ganske fornøyd med dagen så langt.

Nå skal jeg bare orge tre juleavslutninger så kommer livet til å være ganske greit tror jeg.
Postet 21-11-16 kl 10:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg skal ha verdivurdering av kåken i dag (for å se om banken har lyst til å bli gladere i meg, ikke fordi vi skal selge(, og det har en sånn deilig bonus - jeg blir motivert til å rydde!
Postet 21-11-16 kl 11:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Paracet hjelper, så nå er formen tålelig igjen. Som er bra da jeg har noe. Jobbreiser jeg bør lese i løpet av dagen, siden jeg ikke gjorde det i helgen.

Spennende med verdivurdering, krysse fingrene for at det gjør susen for en glad bank, Maverick!
Postet 21-11-16 kl 11:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åh Matilda, delte du polarbrødet i to. :skrekk:

Det høres ut som en klassiker hjemme hos oss, både å dele noe som ikke skal deles og den påfølgende reaksjonen.
Postet 21-11-16 kl 12:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Melder meg inn i trøtting-klubben. Og så skjønner jeg ikke hvorfor alle ettermiddagsaktiviteter og slikt er lagt til kl 16. Jeg er jo i svarte i ikke kommet hjemm fra jobb enda da.
Postet 21-11-16 kl 13:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har spist veldig hyggelig og litt for god lunsj. Så der forsvant min arbeidsmoral for i dag.
Postet 21-11-16 kl 14:21 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no