Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 06-04-22 kl 10:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Godt å være tilbake på kontoret i dag, mens snekkerne fortsetter å skifte vinduer hjemme. Lettere å få arbeidsro her, til tross for mange kolleger og småprat i landskapet.
Postet 06-04-22 kl 10:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God formiddag! På hjemmekontor, men har vært en tur innom jobben og levert den gamle PC`en min.

Litt snø i lufta her, men det legger seg ikke heldigvis.
Postet 06-04-22 kl 10:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret noen timer til og så fysio.
Postet 06-04-22 kl 10:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
På kontoret, her er det lett kaos. Det ordner seg nok før arbeidsdagen er over. Foreløpig har jeg rukket en halspastill til lunsj, jeg lurer på om jeg skal utvide med noen slurker kaffe.
Postet 06-04-22 kl 11:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg var tidlig på jobb i dag, for å reise hjem, følge snekkeren til gjenvinningsstasjonen med bitene som var igjen av min gamle terrasse. Gleder meg til den nye forhåpentlig er ferdig når jeg kommer hjem fra jobb. Påske på ny platting - da bør sola følge opp
Men jobbe litt mer først. Hud i dag. :svusj:
Postet 06-04-22 kl 11:36 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Da har jeg brukt lunchen til å lage fiskegrateng, og dattera som har fri i dag har vasket kjøleskapet. Tror jeg skal ta meg 10 minutter på sofaen, har sovet for lite i natt kjenner jeg.
Postet 06-04-22 kl 12:06 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Motivasjonsknekk.
Systemene fungerer ikke sånn som jeg forventer, og tallene blir feil, og jeg skjønner ikke hvorfor.. urk..
Postet 06-04-22 kl 12:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret i dag. Kjekt å se folk igjen
Postet 06-04-22 kl 13:22 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
To intenst hektiske arbeidsdager er endelig over. Har i tillegg rukket å kjøpe ny bil. Nå må jeg bare holde kjeft til fredag, så kan jeg overraske Herremannen når jeg henter han på flyplassen.
Postet 06-04-22 kl 15:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Grattis, Stompa, hva kjøpte du?

Drittdag så langt her. Gikk til jobb etter å ha kjørt et par dager. Så ringer Strai kjøkken, står utenfor og skal levere et skap. OK, jeg går (til fots) hjem, tar meg 15 minutter, slipper de inn. Finner ut at jeg tar bilen tilbake til jobb, men den starter jo ikke. Så Viking har vært her og fått startet, jeg har snakket med verksted først, har nå kjørt en god runde for å lade batteriet (hvis det var feilen, vi vet ikke) og håper den starter i kveld. Starter den i morgen kjører jeg ut til bilbutikken så de får sett på den og henter meg en leiebil så jeg kan komme meg på jobb.

Det frister med ny bil. Den har bare kjørt 60 000 km, men dette er andre gang jeg har måttet ringt etter Viking pga batteri (fikk nytt forrige gang), så jeg er litt lei.
Postet 06-04-22 kl 15:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Toyota Corolla hybrid. 2019-modell, men bare gått 19500 km. Blir spennende!

Nå er det bare å bli kvitt den gamle bilen. Tenker å selge den veldig billig, så går det forhåpentligvis fort.
Postet 06-04-22 kl 17:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Millact: Om det er satt inn likt batteri som det første, så kan det hende feilen er at selve batteriet er for lite og skulle vært et hakk større.
Postet 06-04-22 kl 21:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no