Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 07-09-18 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Først?! Begynt nytt liv med å stå opp 0450, veldig usikker på om det føles ok.
Postet 07-09-18 kl 07:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Postet 07-09-18 kl 07:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Sove er visst oppskrytt.
Glad det er helg.
Postet 07-09-18 kl 07:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn!
Jeg er skikkelig svimmel på morgenkvisten. Håper det går over snart, for dette er skikkelig ubehagelig!
Postet 07-09-18 kl 08:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Trøtt som den berømte strømpen, enda jeg la meg før kl 23 i går.
Vi skal i havgapet i helgen, stor feiring sammen med storfamilien og mange andre. Det blir altså en sosial helg der jeg må bedrive mye smalltalk med ukjente, så jeg kan ikke si jeg gleder meg.
Postet 07-09-18 kl 08:12 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlighet, så trøtt jeg er! :zombie: Har fått beveget meg til jobb i treningsklær og har skiftet til behagelig kjole. Usikker på om det er toppen av hva jeg greier å prestere i dag. Heldigvis har jeg bare sju timer undervisning.
Postet 07-09-18 kl 08:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Skal straks ut i produksjonen, må bare ha litt mer kaffe først.

Spent på om vi kommer oss av gårde til småbruket i helgen - eldste ble hjemme fra skolen i dag, skikkelig pjusk og med halsvondt.
Postet 07-09-18 kl 09:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gårsdagen ble ikke helt som planlagt. Da jeg går fra jobben får jeg en telefon fra en "kollega" som var ytterst ubehagelig. Den brukte jeg litt tid på å fordøye. Men tankene måtte snart flyttes over på noe annet, for jeg ble oppringt av en av håndballtrenerne til knerten med beskjed om at jeg måtte ta ham til legevakta. Han hadde satt fast foten i noe klistersøl på banen, tryna og slått fingeren sin noe skikkelig. Riktignok satte vi ny rekord med å være gjennom legevakta på bare halvannen time, men det var altså brudd. Selv om det umulig kan være veldig stort siden han i første omgang bare skal ha på gips i litt over en uke.

I dag skal jeg bare komme meg gjennom arbeidsdagen, og så skal jeg sove og strikke hele kvelden og hele lørdag. Noen ganger er drittvær ganske velkomment.
Postet 07-09-18 kl 09:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Tjorven. God bedring til Knerten.

Jeg er på jobb og litt for happy-snappy etter morgenyoga.

Jobbing, dugnad i morgen og så reiser storesøster og jeg på jentetur i tre dager.
Postet 07-09-18 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Godt det ikke gikk verre med Knerten, Tjorven!

Her blåser det godt allerede. Yngste som akkurat er blitt sjøspeider skal på fin første speidertur i ettermiddag på en øy utenfor her. Hadde håpet på bedre vær, men de skal visst sove i noen brakker i alle fall men være ute resten av døgnet.
Postet 07-09-18 kl 09:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
God bedring til Knerten!

Jeg har hjemmekontor og kort dag. Skal på hyttetur til Dagali, der har jeg ikke vært før.
Postet 07-09-18 kl 09:40 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
God bedring til Knerten, Tjorven. (Det må ha vært et salig klistersøl for å snuble i det. :skrekkoggru: )

Jeg skal på fest i kveld. Jeg trodde det var i morgen. Jeg har ikke oversikt over noe som helst.
Postet 07-09-18 kl 10:08 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Godt det er fredag, for ukas krutt er godt og vel oppbrukt. Men en liten reserve har jeg vel alltids liggende.
Postet 07-09-18 kl 10:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Morn! Jeg kjørte intens workshop i går med over 20 personer fra hele Norden, hvorav halvparten er over meg i næringskjeden. Jeg håper det er derfor jeg er så margsliten, for noe annet har jeg virkelig ikke tid til.

Anywho, hjemmekontor i dag. Og kanskje man skulle spise noe, ja.
Postet 07-09-18 kl 10:16 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Sitter på jobb for å få unna rapportering, men er ikke akkurat supereffektiv i dag. Hele helgen (f.o.m. i ettermiddag) går med til loppemarked, merker at jeg ser fram til hjemmekontoret mandag.
Postet 07-09-18 kl 10:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Det må ha vært et salig klistersøl for å snuble i det. :skrekkoggru:
Du kjenner visst ikke knerten. Han er usedvanlig god på å henge seg fast i ting.

Jeg sitter allikevel og lurer på om det burde rapporteres inn til klubben som har ansvar for hallen. På jobben så skal vi i hvert fall rapportere inn alle hendelser som resulterer i skader, og brudd er definitivt en skade av et visst omfang.
Postet 07-09-18 kl 10:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, og cuphelg med overnatting for begge gutta senere i dag.

Uffda Tjorven, god bedring til knerten! Sånt bør rapporteres inn slik at det kanskje ikke skjer igjen.
Postet 07-09-18 kl 10:27 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Hjemmedag. Burde planlagt undervisning neste uke, vet det kommer til å bli søndag kveld og hele mandag i steden. En gang kommer jeg til å komme i forkant, jeg vet det nok.

Skal straks avgårde og drikke kaffe med gamlesjefen, det blir hyggelig. Så ut å kjøpe spikerpistol og vin til helgen. De skal ikke brukes samtidig. Men når man bygger bod i regnvær må man ha vin til kveldstid. Snart fjelltur, altså. Jeg gleder meg sånn til å ha bod i vinter!!
Postet 07-09-18 kl 10:38 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hjemmedag med syk storesøster her. Det passet særdeles dårlig men jeg prøver å gjøre det beste ut av det. Det vil si å sitte i sofaen under et pledd med god kaffe og kosekatt ved siden av meg. Det er til å holde ut!
Postet 07-09-18 kl 11:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fortsatt dårlig, legg på en dårlig natt så har du dagsformen her. Satser på at jeg nærmer meg frisk snart nå.
Postet 07-09-18 kl 11:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så ubehagelig, tjorven. Kva gjer du med den telefonen da?
Her er det fredag og eg et frukost no. Fri på fredager er fint. Men eg kjenner på at eneansvar for jenta, syk mor og det å jobbe så mye som eg gjer i år, er litt mye altså...
Postet 07-09-18 kl 12:44 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
At jeg er iferd med å overleve denne arbeidsdagen er et mirakel. Jeg har tatt powernap i hvert friminutt og henger såvidt sammen. Jeg spår at det blir sofaen om halvannen time.
Postet 07-09-18 kl 15:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no