Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 29-09-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Dagen idag består av oppgave skriving heldigvis ikke alene, skal bare først... God lørdag alle sammen.
Postet 29-09-18 kl 09:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
På vei til Gardemoen med eldste som skal på treningsleir i en uke.
Postet 29-09-18 kl 09:58 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God morgen! Jeg har planer om å ta meg helt fri i helga og heller jobbe i høstferien, mens folk er ute av huset. (Det stopper meg visst ikke fra å drømme om periodeplaner og undervisningsopplegg om natta.) Foreløpig plan for dagen er å vaske bad, underholde fire barn noen timer, og deretter ta med tre av dem på kleshandel. Skal klemme inn kaffekopp og konfekt og drivhusvanning og vannskift på akvariet og litt sånn kos også, og så skal jeg gjøre INGENTING. Det er et par måneder siden sist.
Postet 29-09-18 kl 10:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Lørdag. Kino med familien. Dette blir bra. =)
Postet 29-09-18 kl 11:37 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Først er det helgehandel og så er det spilling på et arrangement her i byen i kveld.
Postet 29-09-18 kl 12:44 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Drittvær ute, så da blir det ingen «hagearbeid». (Tømme blomsterkrukker, fjerne ugress i grusen) Det passer meg fint, for da skal jeg bruke lørdagen til litt husarbeid, bok og strikketøy. Og kanskje en middagshvil med mannen.
Mellomste er hjemme på høstferie, så i kveld blir det biff og Liverpool-kamp. Jeg må ofre halve SVD, men det får gå.
Postet 29-09-18 kl 12:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
En helg uten planer! Eneste jeg burde er å ta meg en tur til en butikk med et greit utvalg med knapper. Bittelille nyfødte nevø kom i forrige uke og jeg regner med at vi snart får treffe han. Da er det greit at barselgaven er ferdig.
Postet 29-09-18 kl 13:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg skal på fest i kveld :hæ?:
Bare på fjellet først, så får den delen av meg som et vannfast gå på fest
Postet 29-09-18 kl 13:06 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Helg uten planer, så eg sitter å diskuterer med meg sjølv om eg skal ta ein tur til senteret eller ikkje. Drittvær ute, så det er best inne.
Postet 29-09-18 kl 13:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg skal også på fest i kveld! Det er i grunnen veldig lenge siden sist. Så nå skal jeg straks gå og kjøpe vin og kanskje kjole.
Postet 29-09-18 kl 13:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg sitter og blomstrer på Arlanda. De andre er inne i en lounge og de syns nok litt synd om meg for at det ikke var plass til meg der, men jeg koser meg egentlig alene. De ka. Gjerne fortsette å ha litt dårlig samvittighet.
Postet 29-09-18 kl 14:11 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter hos frisøren og nyter. Har allerede trent også, men kan dessverre ikke flate ut resten av dagen. Har en rettebunke jeg må ha ferdig til mandag.
Postet 29-09-18 kl 14:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er ferdig med Oslos Bratteste og veldig glad for det.
Postet 29-09-18 kl 18:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg signerer Maverick. Jeg forbedret tiden min med 1 min, 26 sek, og takk og lov for det. Det var så tungt, at jeg er glad jeg fikk noe positivt ut av det.
Postet 29-09-18 kl 18:49 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg vil gjerne ha et LASS med skryt etter å ha gjort verdens kjedeligste jobb og gått gjennom enorme mengder klær og sko fra barna, og sortert i Fretex, arves, selges og lagt ut annonser i bøttevis. Prøver 'tise også, men skjønner lite. Masse likes, men hvordan kontakte folk for å kjøpe?

Nå skal jeg og hode og hund luftes, og så skal vi ut og spise. Yey!
Postet 29-09-18 kl 19:04 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt jobba, Polyanna!!
Postet 29-09-18 kl 19:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
gajamor sin avatar
Jeg har kasta masse mat. Det føltes ikke bra å sløse med mat, men samtidig kommer ikke "torsk 2015" eller "hjortekjøttdeig 2016" til å bli spist. Nå har vi snart plass til halvparten av det lammet vi skal hjelpe til med å slakte i neste uke.
Postet 29-09-18 kl 19:46 av gajamor gajamor er ikke aktiv
Gammel
trøtt sin avatar
Hvorfor kaste hjortekjøttdeig 2016? Det smaker da like godt. Vi hadde faktisk kjøttkaker av hjortekjøttdeig 2016 i dag. Det er galskap å kaste mat som fortsatt er like fin. Det er så lite fett i hjort at det holder seg i mange år.

Torsk 2015 skjønner jeg litt mer.
Postet 29-09-18 kl 20:52 av trøtt trøtt er ikke aktiv
Gammel
gajamor sin avatar
Den var blitt grå og luktet vondt.

Testet på katten om hun ville ha noe av den gamle maten, men hun foretrakk tørrforet.
Postet 29-09-18 kl 22:52 av gajamor gajamor er ikke aktiv
Gammel
trøtt sin avatar
Ok, jeg har aldri opplevd det, men da blir det selvsagt noe annet. Våre ser helt like ut som de var når de ble pakket ned.
Postet 29-09-18 kl 23:20 av trøtt trøtt er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no