Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 18-06-19 kl 08:30 av Kaffestuggu











Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Det var jaggu på tide. :kaffetørst:
Postet 18-06-19 kl 08:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på 3 og 4-timers netter for tiden, det er liksom ikke bare nok kaffe? :trøtt:
Postet 18-06-19 kl 08:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg sov en time ekstra i dag 0550 føltes mye bedre en 0450 i dag.
Postet 18-06-19 kl 08:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
2 av 2 avkom skal opp i muntlig eksamen i dag. Det skal bli helt fint å gå tilbake til normalt stemningsleie i familien igjen. Og så er jeg på samme kjøret som deg, Blondie. Jøje, så lei jeg er av zombie-modus.....
Postet 18-06-19 kl 09:00 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg stod opp 0440 i dag, for å få av gårde jentungen på jobbskyggedag, (eller, hun fikk fint seg selv av gårde, jeg stod opp for å si ha det, bare.).

Siden jeg egentlig elsker morgener, jeg bare hater å stå opp, så var det ingen grunn til å legge seg igjen (da måtte jeg jo lidd meg gjennom å komme ut av dyna enda en gang!), og jeg plantet litt i urtepotta sånn i 5-draget, lekte litt med hunden i hagen (DU og DU, så glad hun var for denne uventede nattefesten! ), spiste langsom frokost, ryddet kjøkkenet godt, og løp en omvei i nydelig natur til jobb.

NESTEN så det kunne blitt en vane.
Postet 18-06-19 kl 09:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Så trøtt og så vanvittig støl etter klatreparken i går. Seriøst. Har med meg ibux Travel jobbdag før skoleavslutning og komite.
Postet 18-06-19 kl 09:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En smule nervøs. Intervju nr.2 om en halvtime.
Avslutning i kveld. Kan bli en våt affære.
Postet 18-06-19 kl 09:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Star.
Postet 18-06-19 kl 10:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er på jobb og rydder og teller ned. Frøkna kommer hjem for sommeren; lander kl. 14.30. (Ja, og så reiser jeg til Tromsø noen få timer etter for fellessensur i norsk, men men - jeg rekker i hvert fall å treffe henne først. )
Postet 18-06-19 kl 10:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hvordan er det dette her fellessensur greiene virker? Går ut i fra at det er i matte det er fellessensur i dag, kommer karakterene fortløpende i løpet av dagen eller er det slik at alle slippes i kveld når de er ferdige? :nervøs:
Postet 18-06-19 kl 10:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Lykke til, Star!

Jeg teller også ned, for særlig yngste sin del. Det har vært et tøft halvår for hans del.
Postet 18-06-19 kl 10:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøy; ingen ting overføres til skolene før alle er ferdige med det aktuelle faget. Deretter varierer det hvordan skolene bekjentgjør det for elevene. Noen gjør det fortløpende, andre venter til siste fellessensur er ferdig, dvs torsdag. Og om det kommer på kvelden samme dag eller tidlig neste dag vil også variere.
Postet 18-06-19 kl 11:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Stompa: Det kommer når det kommer med andre ord.
Postet 18-06-19 kl 11:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jepp.
Postet 18-06-19 kl 12:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Min skal opp i engelsk i muntlig i dag, så vi tilbrakte gårsdagen fordypet i kald krig og romkappløp. Litt nerver der også, ja.

Selv sitter jeg begravd i sensurbunken.
Postet 18-06-19 kl 12:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
I natt sov jeg faktisk ganske godt. Men natten før sov jeg 2-3 timer, og det på sofaen, så jeg er fortsatt helt ute og kjøre.

Jeg må desverre anklage meg selv for å ha sutlet vekk for mye tid på jobb, for hvordan jeg skal kvitte meg med 7 timer på plusstid på 5 arbeidsdager samtidig som jeg har et lass med arbeid, det vet jeg ikke.
Postet 18-06-19 kl 13:59 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no