Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 02-03-17 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Denne vinterferieuka har altså bare flydd avgårde. Ingen planer i dag, dvs en kollega antydet kafé, så vi får se om det blir noe av.
Postet 02-03-17 kl 07:50 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Syklet til jobb i deilig friskt vær, og sitter nå med kaffe og et tonn med arbeidsoppgaver. Så hvorfor sitter jeg og skriver dette? :svosj:
Postet 02-03-17 kl 08:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Mornings! Jeg skriver oppgave i dag. Bare jeg kommer inn i flyten så er det veldig gøy, det er en spennende og utfordrende oppgave. Trikset er å komme i den flyt-sonen da, jeg tror det fordrer minst en kopp kaffe til.
Postet 02-03-17 kl 08:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg har startet dagen med yoga og gourmet-havregrøt og snart skal jeg sykle på elsykkelen til nyjobben min og se om jeg har fått kontor. Har undervisning også i dag, og skal gjennomføre mitt livs første praktiske eksperiment med studentene, spent på hvordan det går.
Postet 02-03-17 kl 08:28 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gjemmekontor halve dagen idag, avspaserer resten, tror jeg. Leter også etter flyten, har nok å gjøre. Mer kaffe, altså?
Postet 02-03-17 kl 08:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Dagen skal tilbringes sammen med styreleder på et kurs for styremedlemmer og daglig leder. Det skal bli en interessant øvelse tenker jeg.
Postet 02-03-17 kl 08:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, Heilo!
Jeg sitter på jobb og er trått og ineffektiv. Mistenker at jeg uansett må jobbe litt i morgen, så da er det ikke så press på å få ting ferdig i dag.
Postet 02-03-17 kl 08:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi kom frem til oslo ved midnatt og etter en natt med litt lite søvn på alle mann er jeg spent på byvandring. Har lovd ut trikk og bakeri så det blir nok koselig. I natt har vi vi bodd på anker hotell og selv om hotellet er sånn passe så kan vi ihvertfall bare rusle bort til løkka.
Postet 02-03-17 kl 08:59 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Jeg svimler i dag, men er på praksis. Første gang på en god stund. Ekstremt mye sykdom på eldste i vinter. Totalt ulikt han.
Postet 02-03-17 kl 10:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Våknet til hvitt ute, men det er nå forsvunnet. Er nok slik mars blir, helt OK når det er plussgrader og sol og jeg vet det går mot vår.
Postet 02-03-17 kl 11:40 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no