Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 24-07-19 kl 09:20 av Kaffestuggu
Oppdatert 24-07-19 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Stavanger idag. Preikestolen igår var veldig fint. Nå venter hotellfrokost og deretter Nordsjøveien. Gode tips anyone?
Postet 24-07-19 kl 09:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Traff dere Statsministeren Trixie? Tåke har innstilt alle ferjene til nå i dag men vi befinner oss ombord i en hurtigbåt og vil rekke flyet i dag også. Spania here we come.
Postet 24-07-19 kl 09:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hei fra Berlin. Humøret er bedre, og nå skal vi snart til East Side Gallery. Men tenåringen måtte hviiiiile før frokost (hardt liv), så vi har foreløpig ikke kommet oss ut av hotellrommet.
Postet 24-07-19 kl 09:46 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Hjemme etter et hektisk døgn i Gøteborg. Idag skal vi bare være hjemme og surre.
Postet 24-07-19 kl 10:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
På jobb. Skal ta pedikyr for første gang i ettermiddag, gruer meg litt.Har jeg for korte negler? For lange? For mye hard hud? For lite? Urk.... I tillegg har jeg et blåmerke på storetåneglen etter litt strabisiøs nedgang fra Glittertind for et par uker siden. Kypros om to dager.
Postet 24-07-19 kl 10:58 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi er i bilen på vei hjemover. Kroppen er bedre enn fryktet etter gårsdagens tur. Støl i hofter og legge og vondt i knærne. Dyktig solbrent på høyre arm ble jeg også. Men Besseggen ble beseiret, så jeg er happy.
Postet 24-07-19 kl 11:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Divine: jeg nikker gjenkjennende til tenåring som må hvile på ferie. Det er veldig strevsomt å ikke ha noen planer for dagen.

Nå sitter jeg på jobb. Jeg syntes jeg hadde kranglet lenge nok med faktureringssystemet vårt. Det oppfører seg ikke normalt når man ikke er fysisk på jobb. Heldigvis jobber jeg ikke så langt unna. Det er 1 (!) annen person her i dag.
Postet 24-07-19 kl 11:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hei fra bassenget med utsikt rett ut på stranden og havet! Passe med vind er det også. Vi har det med andre ord helt greit.

Og så er det helt fantastisk med større barn som nå kan ordne mye selv. Jeg har faktisk lest opptil flere sider i en bok på solsenga i dag!
Postet 24-07-19 kl 11:43 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Vi skal være kulturelle i dag. Og så blir det sikkert noe kubbspilling hvis været holder seg.
Postet 24-07-19 kl 11:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag skal bilen vaskes og støvsuges før den stappes full og vi kjører til min mor der ungene også er.
Postet 24-07-19 kl 13:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært på treningssenteret, men det ble en amputert økt for de hadde slått av ventilasjonsanlegget pga. vedlikehold og lufta var så dårlig at jeg fikk litt åndenød og kjente hodepinen var på vei. Så da fikk det bare være.
Postet 24-07-19 kl 16:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God kveld fra Hiroshima. Spesielt å være her. Har ruslet litt og spist nydelig sushi etter at vi ankom med Shinkansen i ettermiddag. I morgen blir det museum og minnepark og hva vi ellers orker, det er veldig varmt!
Postet 24-07-19 kl 17:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Frøy: nei, møtte ikke statsministeren men møtte helseministeren.
Postet 25-07-19 kl 10:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no