Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 13-08-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
FIRST! Virkelig, altså?
Postet 13-08-17 kl 10:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vel, jeg sitter nå her med kaffekopp og jobbtelefon som klingelinger jevnt og trutt, og rekker opp det jeg strikket i går kveld, for jaggu har jeg strikket feil i mønsteret og det er så irriterende at jeg ikke har ord for det engang.
Postet 13-08-17 kl 10:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Jeg har kaffe og det trengs idag. :trøtt:
Postet 13-08-17 kl 10:50 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Må man stå opp i dag også, altså?

I dag tror jeg familien trenger en skogstur i finværet. Jeg må bare jobbe med å motivere meg selv til å orke å motivere unger for tur først..
Postet 13-08-17 kl 10:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dag i ferien og vi venter på buss til flyplassen. Blir faktisk godt å komme hjem, over 40 grader i en uke er litt slitsomt.
Postet 13-08-17 kl 10:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hviler ut etter 4 dager på Øya-festival.
Postet 13-08-17 kl 11:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg lurer på hvor lurt det er å begynne å sove til 10.30 og det 2 dager før man begynner på jobb. Jaja.

Jeg skal gå meg en tur i dag, og det er vel stort sett alle planer jeg har for dagen.
Postet 13-08-17 kl 11:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Samme her, polarjenta. Skal opp tidlig i morgen da, for å trene :lærarferie:
Terapeuten min er sjuk, så timen i morgen er avlyst. Flate altså. Eg treng ho no i all min ikkje-dating-problematikk. Kanskje nokon av dere kan ta ein time med meg? Som motytelse skal eg vise fra hoppsenteret og så kan me gå trappene opp. Eller reise til blaafarveverket for dei meir kulturelle. Sukk.
Postet 13-08-17 kl 12:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Skulle vært litt nærmere Hondacrv, så skulle jeg gjerne lyttet.
Postet 13-08-17 kl 12:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har sovet godt, trent og spist frokost.
Gleder meg til å hente mellomste hjem fra treningsleir, ellers ikke så mange planer. Nyte sola!
Postet 13-08-17 kl 12:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg tror ikke jeg gidder/ vil/ orker å gjøre så mye idag.
Sol, lounge, hageblad og bøker holder ikke det?
Postet 13-08-17 kl 12:36 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Mannen snekrer, jeg forer unger og gjør meg klar til å hente siste Finn-funn. Ellers er planen å drikke kaffe, spise makron og muligens prøve de nye madeleine-formene. (Åpenbart dagen for franske kaker.)

Må også pakke til jobb i morgen. Fortrenger der litt til.
Postet 13-08-17 kl 12:47 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg har vært cupmamma i dag også, og sett eldste og laget tape - igjen. Jaja, de står på, da.

Men det er noe med det å stå opp tidlig i helgen (helt uvant for meg nå for tiden). Nå har jeg jobbet intensivt i en time, og sortert 70% av løse sokker, og funnet igjen over 10 par!

Resten av dagen skal brukes til å sose rundt og planlegge kjøkkenhage med flerårige spiselige vekster, og til å lage god søndagsmiddag av det-vi-har-i-kjøleskapet.
Postet 13-08-17 kl 12:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg skal snekre sammen en masterprosjektbeskrivelse som skal inn til underveisvurdering. Det blir en lang dag, det er så mye morsomt å skrive om og teorier og litteratur å rote seg inn i.
Postet 13-08-17 kl 12:48 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har blitt sjuk. Det passa dårlig inn i mine helgeplaner. Skulle liksom skrive ferdig ei oppgåve. Det går ikkje. Men ute skinner sola, så eg lurar meg på om eg kan klare å gå ein liten tur?
Postet 13-08-17 kl 13:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Hjertensfryd.
Postet 13-08-17 kl 13:08 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hjemmekontoret utartet seg til rask svipp innom Øya og Spektrum. Men nuh! Kan jeg jobbe hjemme igjen.
Postet 13-08-17 kl 13:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
era sin avatar
Våknet med "siste sommerferiedag" på repeet i hodet. Ligger og funderer på hvordan jeg skal snu døgnet og rydde hele boden og kaste sortere alt i hele huset på de neste 4.5 timene. Og prøver å huske at jeg elsker jobben min og savner kranglende foreldre og gråtende barn. For ikke og glemme NSB.....
Postet 13-08-17 kl 14:13 av era era er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er i VG dag og har fått et aldri så lite navneskifte i overskriften. Det gjør jo unektelig søndagen noe mer interessant.
Postet 13-08-17 kl 14:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Oj, "spennende", Pappalille!

Mann & barn er på fotballturnering så jeg har huset for meg selv. Jeg har også mange timer med etterslep på jobb å ta igjen, noen vaskemaskiner og litt ryddings også. Skal nok slippe å gå ut i sola, ja!
Postet 13-08-17 kl 14:32 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er bakrus. I'm too old for this shit.
Postet 13-08-17 kl 14:47 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vært på Øya for andre gang i dag. Tarigjen i rikt monn etter å ha droppa showdagene, åpenbart.
Postet 13-08-17 kl 16:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eldste i bursdag og vi andre har vært på bystranda og spist is. Nydelig ute.
Postet 13-08-17 kl 17:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
5 minutter sol, 30 minutter regn, 2 minutter sol, 40 minutter regn. Jeg er altså så værsjuk.......og det bare en uke etter jeg kom hjem fra en varm ferie.
Våknet med vond hals også. Vel, en stor panne med lapskaus står på kok, og en deig til grove horn til heving. Får gå meg en tur etter matinntaket, slik at jeg stiller på jobb godt utventilert i morgen.
Postet 13-08-17 kl 17:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sov til 11, og hadde planer om sykkeltur mens husets herrer skulle beise gjerde. Vel, Andungen pådro seg på duste-vis en diger flenge i albuen på sin sykkeltur, så da ble det beising på meg i stedet. Så nå har jeg mer vondt i skulderen enn noensinne. Duh.
Postet 13-08-17 kl 19:27 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Er. Ikke. Klar. For. Jobb. I. Morgen.
Postet 13-08-17 kl 22:03 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ikke jeg heller. Enda jeg har hatt fri sju uker... Det bare kjennes ikke sånn, siden jeg var småsjuk i to av dem og mannen har vært opptatt med et alt for stort prosjekt resten av ferien. Neste sommer må vi ha mer familietid og mer tid til å sitte ned og bare være.

På jobb får jeg av og til sitte ned, i alle fall. Det er jo noe.
Postet 14-08-17 kl 00:19 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no