Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 07-10-21 kl 08:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Morn! Jeg skal på campus i dag, skal bare først. Jeg gjør så mye jobb jeg kan denne uka, for å få tatt helt fri i neste uke. Vi får se hvordan det prosjektet går. Ha en fin torsdag!
Postet 07-10-21 kl 09:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vurderer om jeg skal på kamp i dag eller ei. Dvs det er en kost nytte vurdering på bruk av krefter. Minsten skal, men han skal med kompiser så jeg blir sittende alene.
Postet 07-10-21 kl 09:08 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 07-10-21 kl 10:12 av star
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Startet dagen med å toge inn til trøtt 17-åring med lys og gaver.

Nå funderer jeg på hva som er innafor å skrive i mors obligatoriske bursdagshilsen (skryte av poden) i sosiale media.
Postet 07-10-21 kl 09:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for 17-åring! Jeg har sendt hilsenen til korrektur hos jubilanten siden de lærte å lese. Da kan man unngå en del blundere.
Postet 07-10-21 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med 17-åringen, tink!

Vi har også en sånn i dag som er blitt vekket med gaver og sang og vår 17-åring har fått en ganske avdempet hilsen i SoMe med det fine skolebildet vi akkurat fikk. Bursdagsbarnet er dessverre avskåret fra feiring med venner da, for han er sykemeldt av legen ut uka og på antibiotikakur. Så feiring må vente.

Jeg hangler også, men jeg er ikke sykemeldt, så jeg må sitte her og prøve å i det minste gjøre litt.
Postet 07-10-21 kl 09:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 17-åringene, tink og Nenne!

Har hodet så vidt over vann for tiden og går med konstant dårlig samvittighet over alt og alle. Når jeg er i det moduset så blir jeg lammet og da blir i alle fall ingenting gjort.
Postet 07-10-21 kl 10:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 17-åringene.
Postet 07-10-21 kl 10:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Takk for gratulasjoner og grattis til nennegutten!
I går slo det meg at de får 18-årsdag på en fredag. Den sammenhengen hadde aldri hovedpersonen tenk på i det hele tatt.
Postet 07-10-21 kl 10:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Har starta dagen i dag også i sofaen med strikketøy og Symesterskapet. Nå fortsetter jeg kopieringen av gårsdagen med å vurdere noen norsktekster til, før jeg tusler på treningssenteret for å løpe litt.

(Nå må det da være et par år siden senteret skifta navn fra Stamina til Family Sports Club. Når skal jeg slutte å kalle det Stamina, tro? )
Postet 07-10-21 kl 11:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I dag kommer forresten Herremannen hjem en tur!
Postet 07-10-21 kl 11:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer til 17-åringer.

Jeg er på kontorkontor for andre dagen på rad og det går greit, men kjenner at min sosiale utholdenhet ikke er god, topp det med litt kranglete bussruter så kan man trygt si at jeg er klar for noen dager på hjemmekontor igjen.
Postet 07-10-21 kl 13:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer til 17 åringene.

Kjekt med Herremann besøk da Stompa.

Jeg er på hjemmekontor i dag, var helt skutt i går etter 3 dager på kontoret, så nå blir det hjemme resten av uka.
Postet 07-10-21 kl 15:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kommet hjem fra høstferien og valpen var helt vill av å se oss, helt annen gjensynsglede enn mann og eldstesønn.
Postet 07-10-21 kl 16:44 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no