Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Tittel på ytringsbehov?

Kjekt å ha-syndrom...

Er vel like dårlig med bloggnavn som med nick...
Rangér dette innlegget

Kjekt å ha-syndrom...

Postet 01-03-08 kl 13:28 av Høyt&Lavt

Du verden som jeg elsker ryddesalg, flyttesalg, opphørssalg og alle andre varianter hvor man får 70 % avslag eller mer, og jeg tar gjerne 70% avslag på allerede nedpriset vare!! Jeg kjenner jeg snart trenger å avvennes mitt shopping-på-salg-syndrom.. :skrape:
I løpet av de siste to ukene har jeg svidd av et par tusenlapper på sportsutstyr (les=5000,- pluss), noe trenger ungene, mannen eller jeg nå. Eller neste sesong. (og noe passer kanskje ikke før om 3-4 år, hva barna gjelder.. :kremt Og i dag er det siste salgsdag før denne sportsbutikken stenger, for så å åpne til høsten i nye lokaler en etasje over (de bytter lokaler med en annen butikk, for å si det kort).. Og i min optimistiske forventning til å betale minst mulig, HÅPET jeg at de skulle selge ut restene i butikken idag, til 90 %.. Jeg håpet dette så sterkt at jeg stod klokka 8.45, spiste frokost i lyntempo, og var ute av døra klokka 09.00. Jeg var jo skråsikker på at senteret der sportsbutikken ligger, skulle åpne kl 09.00. Men nei. Senteret åpner ikke før klokka 10.00 på lørdager, og når jeg da endelig kommer meg inn, så står det ikke 90 % på plakatene i butikken. 70 % fremdeles... Hadde nesten lyst å hyle i sutresinne.. Inatt drømte jeg om Fjellpulken-pulker på salg, og at jeg prutet i vei, og nå mobbes jeg av mannen her hjemme for at jeg kan åpne egen sportsbutikk i garasjen... Noen som trenger langrennski, carvingski, med og uten bindinger, skibindinger og vise versa? Kan godt hende jeg kan hjelpe til...

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er helt sikker på at det finnes noen piller man kan ta mot sånt.
Postet 01-03-08 kl 15:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Høyt&Lavt sin avatar
HVOR?! I need it now...
Postet 02-03-08 kl 00:55 av Høyt&Lavt Høyt&Lavt er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg trenger langrennski. Hva har du?
Postet 03-03-08 kl 00:35 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Høyt&Lavt sin avatar
Hvilken lengde trenger du? Vanlige langrennski, eller fjellski (med stålkant)? Har et par ski som er ca 2,10/2,20 m lange, et par som 2,07 lange, og et par som er 1,73.. Har drømt om salg flere netter på rad nå.
Postet 03-03-08 kl 01:14 av Høyt&Lavt Høyt&Lavt er ikke aktiv
Gammel
Ole Brumm sin avatar
Postet 03-03-08 kl 19:42 av Ole Brumm Ole Brumm er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no