Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 08-08-19 kl 10:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 56  

Kommentarer

Gammel
Bluen sin avatar
Tangerine! Nå svikter du vårt felles rødvin-i-sofakroken-image!
Postet 08-08-19 kl 19:31 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Altså. De som ikke hadde kost seg på Sigrid i dag mener jeg faktisk må ha varig svekkede sjelsevner.
Postet 08-08-19 kl 21:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skulle gjerne vært på Sigrid i dag, digger musikken!
Postet 08-08-19 kl 22:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Enig med Toffskij. Jeg liker dessuten ikke støy, folkemengder eller musikk jeg ikke kjenner fra før, så jeg har aldri vært på musikkfestival.
Postet 08-08-19 kl 23:35 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er også bare sånn blandet glad i konserter i seg selv og festival spesielt. Det kan være gøy en liten stund, men det blir fort mye mennesker og mye lyd. :sart:

Jeg var en dag på Bergenfest i år og var så heldig at det var den ene dagen det var godt vær. Det var veldig bra. Men da var det et band jeg liker veldig godt, gode venninner, godt vær og øl. Men jeg hadde aldri orket mange dager på rad, og særlig ikke hvis det blir dårlig vær.
Postet 09-08-19 kl 09:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Bluen: Ja, kan du tro det går an å like begge deler?

Men sofarødvin er best.
Postet 09-08-19 kl 10:28 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no