Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 15-03-20 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Den indre klokka har gått fra å være utpreget B-klokke til å være A. Våken før 5.30 i dag også.
Postet 15-03-20 kl 08:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Strømbrudd på morgenkvisten. Det varte lenge nok til at jeg rakk å kjenne på hvor sårbare vi er nå. Vi rakk også å etablere en steinalderboplass i stua med lonmelyktbål, mat skinn og ville dyr. Og så kom strømmen tilbake. Jentungen ser Det var en gang et menneske, sånn at hun kan nok til å leke mer steinalder seinere. Jeg har fristund i senga.
Postet 15-03-20 kl 09:40 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov lenge til meg å være, våknet ikke før halv sju! Ingen planer for dagen, men må vel ta med meg bikkja ut i skogen etterhvert. Blir godt å få ungene hjem i morgen.
Postet 15-03-20 kl 09:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Har lovet en tur i akebakken i dag, muligens bål og pølse. Om ikke vinden er for kraftig.
Postet 15-03-20 kl 10:02 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Skikkelig innevær her idag så usikker på hva jeg skal finne på. Har snakket høyt om å rydde på vaskerommet og loftet og i klesskapene så kanskje dette er dagen? Rydde bort litt av vinterklærne også.
Postet 15-03-20 kl 10:10 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Innevær her også, regn. Vi har likevel som mål å få oss litt frisk luft. Jeg skal ellers vaske bad og tenker også å rydde klesskap. Legge bort vintertøy var lurt, noe av det må nok vaskes først.
Postet 15-03-20 kl 10:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Innevær her også, men det skal visst lette litt i ettermiddag, da må jeg ut og få min daglige dose frisk luft.
Minste skal storrydde rommet sitt idag, og kanskje vi skal ommøblere litt etter det.
Påfyll med ved får vi idag også. Kjenner det er godt å ha en vedovn i disse dager, ja.
Postet 15-03-20 kl 11:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skal feire at karantenen er over med å gå en tur i dag. Ellers blir det fortsatt innearbeid og mye strikking.
Postet 15-03-20 kl 11:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Innevær her også, og det er helt greit siden jeg ikke har lungekapasitet til å gå ut likevel. Håper det her gir seg snart, men jeg er innstilt på å holde meg for meg selv mange dager til.
Postet 15-03-20 kl 11:45 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Fortsatt god bedring, Adrienne. Håper du ikke blir noe verre.

Ungene gikk ut, helt frivillig, etter pålagt skjermfri fra husets nye rektor. Rektor er sjefen også i helgene, i motsetning til når de går på skolen.
Postet 15-03-20 kl 13:04 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
God bedring, Adrianne. Innevær her også, men tror jeg må ut en tur likevel, selvom sannsynligheten for å få med meg noen av de jeg bor sammen med er heller liten.
Postet 15-03-20 kl 13:12 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Adrienne! Håper du blir frisk fort nå.
Postet 15-03-20 kl 15:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no