Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 26-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 26-02-19 kl 07:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar

Et møte på morgenen, så skolearbeid. Bakteriene skal jeg prøve å jage ut døra, har ikke tid til de nå.
Postet 26-02-19 kl 08:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Litt kaffe og morgendonter på kontoret, så ut i produksjonen. Endelig oppstart på anlegg som har stått siden november!
Postet 26-02-19 kl 09:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Måtte ikke stå opp for å ta paracet for å få ned feber i natt så nå øyner jeg håp! Mannen kom hjem i går kveld og har hjemmekontor idag. Han tar med kidsa til byen i ettermiddag sånn at de får litt vinterferie. De skal henge med besta mens han er på jobb og så skal de på bowling og skatehall. De gleder seg og blir borte til fredag. Og jwg slipper dårlig samvittighet for at jeg er dårlig selskap.
Postet 26-02-19 kl 09:49 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Skikkelig artig med kink i nakken. Men god kaffe i koppen.
Postet 26-02-19 kl 09:54 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen! Jeg startet dagen hos bunadsyersken min og snaaaaart er bunaden min ferdig. Det er vanskelig å ikke grine, fordi den blir så fin.

Nå er jeg på jobb og drikker cola i stedet for kaffe, fordi det plutselig er blitt kjempevarmt og vår ute!
Postet 26-02-19 kl 11:00 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Dagens sakte-tv; hevingen av Helge Ingstad.

Jeg har enormt med vondt i viljen for tiden, håper det går over. I tillegg har pådratt meg et snev av kognitiv svikt, her om dagen husket jeg ikke navnet på en kollega. Hadde sikkert vært smart med vinterferie ...
Postet 26-02-19 kl 11:07 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Verden ramlet litt i hodet på meg i går kveld, så jeg har sovet ekstremt lite. Må ordne litt i dag, samtidig som jeg sjonglerer jobb. Det er for lenge til helga.
Postet 26-02-19 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Blondie.

Her er livet ganske traurig om dagen, så i dag er det helt greit å ha hjemme-/gjemmekontor, kjenner jeg. Hvis jeg bare hadde fått gjort noe nå, så hadde det vært enda bedre. Går ikke akkurat unna. Hente tidlig og kose litt ekstra på ungene mine i dag.
Postet 26-02-19 kl 11:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
på Blondie.

Jeg har fått dilla på å høre på Voces8.
Postet 26-02-19 kl 11:24 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Ingling og Blondie:

Her er vinterferie, og jeg venter på at ungdommen skal få i seg frokost, og så skal de dras med ut på rusletur.
Postet 26-02-19 kl 11:31 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Klemmer og pjusk til Ingling og Blondie og andre som trenger!

Jeg er bare litt trøtt, og litt fjern liksom, tror nok det er oppstart med allergitabletter som gjør det, pleier å gi seg etter noen uker. Ellers alt sånn noenlunde ok. Bortsett fra tiltagende frustrert krykke-mann, fjerde uken nå, 2-4 uker igjen. Jaggu bra skiføret er kraftig på hell, tror han hadde tatt sin død av å se some flomme over av blåswix-oppdateringer. Nuvel, det må vel jobbes litt mer i dag, har jeg hørt.
Postet 26-02-19 kl 11:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Blondie og Ingling.
Det er jaggu digg å jobbe korte dager, på vei hjem til studier og sol!
Postet 26-02-19 kl 13:33 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no