Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 14-06-19 kl 08:27 av Kaffestuggu







Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 14-06-19 kl 08:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Ja, det kan du si, Millen.

Jeg startet dagen med lettere panikk, da jeg trodde at en leverandør hadde misforstått en tidsfrist, så jeg hadde et par stressende timer. Men det ordnet seg.

På vei til bussen ble jeg stoppet av en dame i bil som lurte på om jeg skulle til Oslo. Hun var nemlig sent ute og trengte passasjer så hun kunne kjøre i kollektivfeltet. Så jeg hoppet inn. Skikkelig vinn-vinn-situasjon.

Plan for dagen er jobbing, intervaller på mølle, fotpleie og så hjem til sofaen.
Postet 14-06-19 kl 09:03 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Kjære FP-orakel, hvordan kommer jeg meg enklest fra Oslo S til ca krysset Lakkegata/Heimdalsgata? Om jeg ikke skal ta taxi?
Postet 14-06-19 kl 09:15 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Bra det er fredag. Jeg trenger helg.
Dagens planer er jobb, trene, sofa.
I helgen skal jeg jobbe med skolearbeid, se håndball ute og hvile. Innspurten i år har vært evigvarende.
Postet 14-06-19 kl 09:16 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Snart helg, og på vei til bartebyen.
Postet 14-06-19 kl 09:26 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Trikk nr 17, Cuya!
Postet 14-06-19 kl 09:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fra Jernbanetorget til Heimdalsgata.
Postet 14-06-19 kl 09:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Skjer dette i dag Cuya? Si fra om du vil ha FP kaffe
Postet 14-06-19 kl 09:31 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tok eksamen i går, og var helt ødelagt i hodet resten av dagen. Det var 10 år siden sist, og det kjente hodet mitt noe skikkelig. Vanskelig var det også.

Men i dag har jeg en spennende, men relativt rolig dag på jobb. Og i ettermiddag vender familien nesa mot Bø i Telemark for å være der på cup hele helgen. Jeg skal sove med Jenter13 i to netter. De har tidligere år vært veldig greie og disiplinerte, men det er jo spennende å se hvor mye tenåringer resten av dem har blitt. Min egen har i hvert fall beveget seg et godt stykke på dette året.
Postet 14-06-19 kl 09:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Cuya!

Her er det eksamenssensur og semesterrapporter for alle penga. Hepphepp!

Og 16-åringen har kommet opp i engelsk muntlig. Bedre kunne det vel nesten ikke blitt.
Postet 14-06-19 kl 10:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Cuya: Det tar maks 15 minutter å gå. Og du er to min. fra meg.
Postet 14-06-19 kl 10:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Om jeg går roter jeg meg bort.

Satser på trikk 17, det bør jeg klare! Takk!

Tror jeg har tid til FP-kaffe.
Postet 14-06-19 kl 10:19 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jeg var ute alt for sent og drakk alt for mye GT i går, så formen er ikke så mye å skryte av i dag. Men har kaffe. Bøtter med kaffe.
Postet 14-06-19 kl 10:26 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Bytt ut GT med bobler, og det var min dag i går, Neket.

I dag har jeg hjemmekontor og planer om en aldri så liten løpetur, hvis jeg orker. Først mer kaffe og opprydning i saker og dokumenter, snart jobbslutt!
Postet 14-06-19 kl 10:47 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Jeg startet dagen med foredrag av Per Espen Stoknes (litt utvidet TED-talk, men på Ålesundsk)


(Kilde: youtube.com)


og et innertiertreff på mitt egentlige oppdrag, nemlig å skaffe kontakt med potensielle samarbeidspartnere på et prosjekt.

Så jeg er meget blid, og klar til effektiv innsats i produksjonen i dag. Og resten av helgen er jeg "bortreist" på teaterfestival i byen!
Postet 14-06-19 kl 11:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg jobbet til midnatt i går og på'an igjen med telefoner fra kl 05 i dag, så fint om jeg kan få ALL KAFFEN.
Postet 14-06-19 kl 12:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Burde få litt kaffe intravenøst, Maverick.

Jeg har vært hos tannlegen, og det nesten uten å grue meg!
Postet 14-06-19 kl 13:21 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal på fest med folk fra jobb i kveld og det har potensiale til å bli gøy.
Postet 14-06-19 kl 14:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Endelig alene på kontoret, da kan jeg starte å drikke!

Vi skal altså på båttur med jobb i dag, men på grunn av lang reisevei hjem så er jeg bare på jobb frem til avreise, så litt god drikke og stelling er på planen nå, stemplet ut. *forklarer*
Postet 14-06-19 kl 15:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Phui! Jeg har vært sensor på annen skole i dag og er helt kjørt. Nå skal jeg snart senke meg ned i sofaen, må bare få kjørt barnet på festligheter først.
Postet 14-06-19 kl 17:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har parkert ungene bak hver sin iPad og gjemt meg i vinterhagen. Ferdig med dagens eksamensparti, med både skuffede og glade elever, så jeg må fordøye alle følelsene litt. Alt i alt gikk det bedre enn frykta, og jeg skal feire på Matildavis: krim og te i kveld og hagesenter i morgen.

Helg!
Postet 14-06-19 kl 18:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ferdig på jobb for i kveld! Og nå har høyre øye sluttet å fungere omtrent, så det var i grevens tid.
Postet 14-06-19 kl 23:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hva skjedde med øyet?
Postet 15-06-19 kl 17:40 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no