Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 14-02-20 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 14-02-20 kl 08:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Tidligfly nordover. Venter på flyplassen, ser ut til at flyet er sent inn.
Postet 14-02-20 kl 08:19 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Misunner storebror som har fått avspasering i dag, og kan sove lenge. Jaja, snart helg for meg også.
Postet 14-02-20 kl 08:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Syk tenåring her så hjemmekontor på meg. Fyr i peisen og kaffe.
Postet 14-02-20 kl 08:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Fredag, og snart hyttehelg med gode venner.

Fin sykkeltur til jobb, og helt OK oppgaver som venter. Ja, etter kaffen, da.
Postet 14-02-20 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Kroppen min er ikke syk, men definitivt ikke i toppform heller. I går klarte jeg ikke å gjennomføre treningsøkten min, og lå rett ut på sofaen hele resten av kvelden.

Ungene gleder seg veldig til vinterferie. Jeg skal ikke egentlig ha noe ferie, men har masse avspaseringstid, så jeg tenker at jeg tar et par dager fri allikevel.
Postet 14-02-20 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på harrytur til Nordby med kjæresten gleder meg!
Postet 14-02-20 kl 09:22 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vanligvis et ironisk forhold til både kjærlighet og handelsstands-merkedager, men i dag skal jeg ut med den fineste mannen jeg vet om. Selv jeg blir litt råsa av sånt.
Postet 14-02-20 kl 09:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 14-02-20 kl 10:00 av Blondie
Gammel
star sin avatar
Jeg har ingen forhold til dagens merkedag. Men nå skal jeg faktisk møte noen i dag jeg ikke har møtt før.
Har litt fornuftig å gjøre på jobb i dag.
Postet 14-02-20 kl 09:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg blir veldig lykkelig av at Blondie skal på date.

God bedring til Tjorven.

Lillesøster skal også på date. De er fire venninner som skal på date med hverandre og spise is.

Selv er jeg ganske trett etter en travel uke som kulminerte med sent og tøft møte i går. Men det gikk noenlunde bra og ble i hvert fall ferdig. Så i går kveld drakk jeg vin og i dag skal jeg ta en rolig dag. Gå tidlig hjem og vaske hus og så skal jeg drikke mer vin. Jeg lurer litt på om jeg skal hive meg på hjemmeyoga bølgen (halvannen måned etter alle andre) mellom husvasken og vinen. Litt for trett i kroppen til annen trening i dag.
Postet 14-02-20 kl 09:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb og hodet er byttet ut med en bomullsdott.
Effektiviteten er deretter. Heldigvis er det kake og snacks om litt.
Postet 14-02-20 kl 13:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kveld og jeg har vin! Grusomt travle uker på jobb, delvis pga coronavirus mm. Skal ha to dager vinterferie og vi skal noen dager på fjellet, til snøen. Har innsett at jeg ikke liker vinter, men hva gjør man ikke for barna.
Postet 14-02-20 kl 21:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ikke noe vin her, bare rettebunke. Men det må til for at jeg skal få tid til noen vinterferieslaraffendager etterpå.
Postet 14-02-20 kl 22:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her pakker mellomste for tur til Finse. En gjeng fra skolen som skal avgårde. To foreldre og 12 16-åringer på hytte 7 km fra stasjonen.
Postet 14-02-20 kl 23:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg drukner i jobb, men nå vurderer jeg å gi opp i kveld og drukne i vin i stedet for.
Postet 15-02-20 kl 00:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no