Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 15-02-20 kl 06:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Candy Darling sin avatar
Hvorfor våkner man lizzom klokke 7 på en lørdag?!

Velvel, da blir det litt The Crown, tidlig trening - og ut og spise på kanskje Oslos beste restaurant i kveld med sjærsten.
Postet 15-02-20 kl 09:07 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Oslo S. Jeg har fulgt mellomste til Bergenstoget. Han skal være med en gjeng på hyttetur til Finse. 11 ungdommer fra skolen og et foreldrepar. Så ut som en fin gjeng. Nå skal jeg kjøre direkte til Sats, men de åpner ikke før 8.45 og det tar ikke så lang tid å kjøre opp.

Etterpå er det pakking. Vi skal se Elverum-Flensburg i Håkonshall i Lillehammer før vi reiser på hytta til foreldrene mine for noen dager vinterferie.
Postet 15-02-20 kl 09:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg venter på toget, gleder meg til å treffe eldstedatteren. Hjem i morgen igjen, men vinterferie er vinterferie!
Postet 15-02-20 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg skal skrive innleveringsoppgave i helgen.Sikkert lurt å lese om det jeg skal skrive om først.
Men først kaffe.
Postet 15-02-20 kl 09:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg høyner deg med 0545, candy. Riktignok London-tid, men dog. Er på vinterferie med yngste og kjæresten. Har bok, kaffe, giga-TV på hotellrom helt for meg selv, det er digg. Vurderer å kle på meg og gå ut og lete etter frokost-to-go, men tror jeg prokrastinerer så lenge det er kaffe igjen. Og nå ringte akkurat en frekkas med indisk aksent og hevdet at han hadde funnet en alvorlig feil på datamaskinen min. Fandens frekke folk som driver med svindel. Jeg sa til ham: It’s been all over the media for years how this is a giant scam and I cannot understand how anyone can be a part of this. How does your mother feel about your choice of career? Goodbye!
Postet 15-02-20 kl 09:55 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
De har ringt meg med jevne mellomrom de siste årene. Jeg liker best den versjonen med mora-di, men tenker å prøve meg på en «I have been waiting for your call - do you want all
My credit card details? ��
Postet 15-02-20 kl 09:58 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Haha, de Microsoft callsene er nydelige. De har ringt meg flere garanter i arbeidstiden. Der slenger alltid på når jeg begynner å spørre etter person NN som jobber på servicedesken på vårt kontor - som er de eneste vi forholder oss til ved PC-problemer.
Lørdag om en uke er CI akkurat ankommet London!!
Postet 15-02-20 kl 10:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg ble oppringt av Jehovas vitne i går, de hadde vært på døra mi, men jeg var ikke hjemme så derfor ringte de meg.

Rolig dag, skal på konsert med Lars Bremnes og Maria Haukaas Mittet i kveld.
Postet 15-02-20 kl 11:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi skal kjøre gutta til værnes. De skal ta flyet til onkel i oslo idag. Jeg og mannen skal ha et døgn sammen i byen med restaurant og øldrikking. Fin helg og gutta gleder seg til ferie!
Postet 15-02-20 kl 11:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Forkjølelsen utvikler seg, nå også med hoste. Dermed utgår det å gå på bursdagsfesten som jeg hadde gledet meg til.
Postet 15-02-20 kl 11:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring, Fersken.
Postet 15-02-20 kl 12:18 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg var også våken tidlig i dag og våknet på sofaen. Har for lengst lest ut en bok.
Postet 15-02-20 kl 12:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på jobb og er egentlig litt sur for det.
Postet 15-02-20 kl 15:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er på jobb, ullundertøy og turklær. Livet er helt okei.
Postet 15-02-20 kl 15:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg glemte å nevne sol, fjellsko, fjell, asfalt og natur.
Og hjort og ørn.
Postet 15-02-20 kl 20:36 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no