Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 17-02-20 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei til jobb. Ungene har ferie, men det har ikke jeg.

12-åringen har en kompis på besøk. De fikk lov til å sitte oppe og game til de ikke orket mer, og jeg lurer fælt på når de kapitulerte. Jeg hørte dem i natt, og tror de var på vei i seng da, men jeg orket ikke se på klokka.
Postet 17-02-20 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ferie, men skal ingen steder. Jeg er allerede på på plass legekontoret, greit med alt som er gjort. Resten av dagen brukes til å skrive studieoppgave.
Postet 17-02-20 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Er på jobb, og har kaffe. Resten av familien er igjen på hytta, men kommer ned i morgen ettermiddag.

Fikk finfin skitur på lørdag med gode venner, så jeg er fornøyd med vinterferien så langt.
Postet 17-02-20 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vinterferien er ikke før neste uke her i Rogaland.

Prøver noe nytt og spiser frokosten hjemme før jeg skal bevege meg ut i blåsten.
Postet 17-02-20 kl 08:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi sendte barnet på vinterferie fredag ettermiddag, og fikk henne levert tilbake med influensa et snaut døgn etterpå. Siden hun akkurat er for stor til at jeg har sykt barn-dager, men for syk til å være alene hjemme, blir det hjemmekontor på meg i dag.
Postet 17-02-20 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb, har lyst å dra hjem igjen. Men har møte på slutten av dagen. Det møtet vi egentlig skulle hatt forrige uke.
Postet 17-02-20 kl 09:20 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Jobb. Blåmandag. Bah.
On the bright side - 8 arbeidsdager igjen før langhelg og ny jobb.
Postet 17-02-20 kl 09:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hjemme alene. Gutta på vinterferie i oslo og mannen er i byen på jobb. Jeg har kommet meg på jobb og har kaffe. Blir jobbeuke på meg hele uka og tenker å ha et par lange dager siden jeg er alene hjemme.
Postet 17-02-20 kl 09:33 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det enda 2 uker til vinterferie. I år skal jeg for første gang ikke ha vinterferie, men mulig det blir litt hjemmekontor den uka.

Straks AMUmøte.
Postet 17-02-20 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb og straks klar for 4,5 timers møte. Minstejenten på SFO, eldste med pappaen på jobb. Det blir et par fridager på meg på slutten av uken, så det er ikke verst bare det.
Postet 17-02-20 kl 09:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vinterferie her også, men må jobbe 3 dager først. De to aks barna er levert der og eldste er hjemme.
Jeg måtte ha hjemmekontor fredag for eldste som er for gammel til syke barn, men ned 40 i feber ville hun ikke være alene hjemme. Noe som jo er forståelig.
Postet 17-02-20 kl 10:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kroppen min streiker, eg er så slapp at eg knapt kan stå på beina, og kortpustet. Så eg er heime. Drit ass. Eg håpar det «berre» er fatiguen og at eg ikkje er sjuksjuk.
Postet 17-02-20 kl 10:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Hondacrv.

Her er det også en uke igjen til vinterferien. Og jeg har ikke ferie før de siste to dagene av den uken heller, så det er fremdeles jobb for det meste.

Jeg startet dagen med en time på tredemølle og nå er jeg nydusjet og nysminket og føler meg ganske bra.

Travel uke, men uten noe veldig skummelt, så dette skal bli bra.
Postet 17-02-20 kl 10:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Forsov meg i går og forsov meg i dag. Uken kan bare bli bedre.
Nå venter jeg på levering her hjemme.
Postet 17-02-20 kl 10:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Vært hos hudlege og fått resept på medisin mot de fordømte kvisene. Etter å ha forsøkt alt mellom himmel og jord og innsett at jeg blir deprimert av å være 47 år med tenåringshud, ble jeg henvist til hudlege. Mirakelet skjedde og jeg fikk time etter 6 dager i stedet for 3 mnd som jeg ble forespeilet. Så nå skal jeg gå på heavy shit medisin i 4-8 mnd, og forhåpentligvis bli kvisefri.
Postet 17-02-20 kl 12:15 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den gikk jeg på for noen år siden, Milfrid. Angrer på at jeg ikke fikk gjort det før.
Gikk på noe annet i min ungdom, men det hadde null effekt på meg. Broderen derimot hadde god effekt.
Postet 17-02-20 kl 12:25 av star star er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Pass på at du ikke blir gravid, da, Mildrid! Jeg antar det er en av dem?
Postet 17-02-20 kl 13:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Vi hadde en samtale om akkurat det, men legen var veldig enig i at damer på 47, som er diagnostisert med potte tette eggstokker, dårlige egg, ikke har brukt prevensjon siden nitten pil og bue, to adopterte barn og svidd livmorslimhinnene på toppen - ikke trenger å bruke prevensjon.
Postet 17-02-20 kl 13:48 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Men ja. Det er ikke-bli-gravid medisin. Resept bare gyldig i syv dager, man får bare resept for en og en måned OG må ta graviditetstest. Det stod vel så fint at 100% barn får skader om man går på disse og blir gravid.
Postet 17-02-20 kl 13:51 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg kranglet meg til ikke å gå på p-piller og slikt for det var totalt uaktuelt at det i det hele tatt skulle bli aktuelt med sengehygge. Legen godtok det til slutt. Ergo må dette ha vært før spiralen kom på plass.
Postet 17-02-20 kl 14:15 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg forsøker å konsentrere meg om en studieoppgave, men det er klin umulig. Det er et veldig interessant tema og egentlig en gøyal oppgave, men hodet mitt er helt fullt av en pen mann.
Postet 17-02-20 kl 15:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har innført en uke uten sutring på jobb. Har vært utrolig dårlig stemning i det siste så denne uke er det ikke lov å sutre. Begynte med en liten gjeng, men når jeg gikk hjem i dag forstod jeg at det hadde spredd seg i alle tre etasjer.
Postet 17-02-20 kl 16:15 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Så bra Frøy. Godt initiativ.

Jeg er lei av jobb. Jeg skal snart gå. Jeg må bare gjøre ferdig et brev og finne ut hva jeg skal lage til middag.
Postet 17-02-20 kl 16:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Var oppe grytidlig i dag og fikk sendt avgårde en stk fjortis på fotballtur til Spania, og fått snap fra bussen på vei til hotellet, etter trygg landing i Barcelona. Så nå er det bare meg og mannen som er hjemme. Litt ferie det også, selv om vi begge jobber.
Postet 17-02-20 kl 16:57 av My My er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Minsten og jeg er fortsatt på hytta til foreldrene mine. De er også her, samt broren min og yngste niese. Vi har fått oss en skitur i vinden. Ellers er jeg litt spent på om mellomste kommer hjem som planlagt. Regner med at de har det fint der de er, men storm på Finse er ikke bare, bare og Bergensbanen er stengt.
Postet 17-02-20 kl 18:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg jobber i en vinterstille sørlandsby noen dager, ute hos kunde. Gruer meg litt, nokså vanskelige ting som skal gjøres, men går vel i havn på et vis. Fant en restaurant som var åpen, god mat og hyggelig kollega hjelper på.
Postet 18-02-20 kl 00:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er på jobben for andre gang i dag. Denne gangen også inkl PC.
Postet 18-02-20 kl 10:16 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Den er kjedelig Candy.
Postet 18-02-20 kl 10:27 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ingen tirsdagskaffe?

På jobb. T-7 arbeidsdager igjen.
Postet 18-02-20 kl 10:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg og venter på den, Mex
Postet 18-02-20 kl 10:50 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er fortsatt på hytta. Har akkurat fått beskjed om at det er usikkert når mellomste kommer seg ned fra Finse. Bergensbanen er stengt. De har det topp da. Foreldrene som er med må gå tre km på tur for å finne dekning i det dårlige været. Så regner med at neste oppdatering kommer når de er på toget.
Postet 18-02-20 kl 10:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Venter jeg også! Var på jobb 0715 i dag. Nå har jeg akkurat luftet vettet og erstattet en ødelagt strømpebukse i samme slengen. Veldig uvant med dag uten møter, selv om det egentlig er luksus.
Postet 18-02-20 kl 10:59 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no