Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 05-12-17 kl 07:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Kaffe og sofakontor. Det er hyggelig i sofakroken min, men jeg savner litt de to store skjermene jeg har på kontoret. Det er ikke helt det samme å sitte her og hoppe mellom sidene på en laptop.
Postet 05-12-17 kl 07:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Nå ga du meg litt ekstra motivasjon for jobben, Bluen. To skjermer venter på meg også.

Tidlig opp og ut, men sånn de neste ukene ser ut så er det nødvendig om jeg skal rekke å jobbe noe.

God morgen, forresten!
Postet 05-12-17 kl 08:16 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 05-12-17 kl 08:22 av Timar
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!

Her er fortsatt 5 av 5 forkjøla og tett ja ja.
Men ingen er sengeliggende med feber osv.
Får se hva jeg orker/gidder gjøre idag, men først kaffe.
Postet 05-12-17 kl 08:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Stemmer, jeg må ut og kjøpe skjermkabel så jeg får koblet til skjerm nr. 2. Foreløpig er den bare i bruk som støtte til julekalenderen, og den varer jo ikke så lenge.
Postet 05-12-17 kl 09:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jeg er installert på kontoret. Var endelig kvitt monsterhosten, men så fikk mannen noe man-flu-greier jeg har tatt over, og vipps så var den tilbake. Kollegaen jeg deler kontor med er veldig glad for det.
Postet 05-12-17 kl 09:50 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg føler meg så underlig, det er nok fordi jeg ikke har fått kaffe enda. Tenåringen ringte og sa han hadde vondt i magen, mannen påstår at han er sjuk og skal hjem og legge seg etter et par timer på jobb, lillesøster har mest vondt i viljen og påstår at hun er veldig syk, faktisk! Nuvel - det er sikkert best å holde seg på jobb og skaffe seg den kaffekoppen.

God bedring til alle pjuske!
Postet 05-12-17 kl 10:50 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kaffe, ja. Intravenøst, gjerne. Minsten var våken av og på fra 3 i natt, og selv om mannen tok støyten frem til fem, da jeg ga opp og sto opp med henne, får jeg jo ikke sovet noe særlig når hun er våken og lager lyd. Hvem sa at nattevåk var et forbilagt kapittel, liksom.

Nuvel, møtefri dag og tid til fordypning, så hvis jeg bare finner hodet mitt skal jeg nok få gjort litt i dag.
Postet 05-12-17 kl 11:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er sliten og trøtt, og har et ViktigMøteTM etter vanlig jobbtid i dag. Kaffe! Men vil egentlig fortsatt bare gå i hi og komme ut til våren.
Postet 05-12-17 kl 11:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Så trøtt, så trøtt. Hodet spises opp på jobb om dagen, og om kvelden kverner alt som må huskes på til jul, og fortsatt pønske ut julegaver. Gleder meg til januar, nei mai.
Postet 05-12-17 kl 21:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no