Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 13-06-20 kl 07:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Kaija sin avatar
God morgen!
Hyttemorgen med verdens fineste utsikt og bokfink- og gjøkemusikk til kaffekoppen. Koser meg masse mens jeg venter på at sola skal varme opp badevannet et par grader til.
Postet 13-06-20 kl 08:21 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Oppdatert 13-06-20 kl 08:54 av Kaija
Gammel
Eia sin avatar
19 grader klokka ni! Jasminduft! Jeg ELSKER sommeren!
Postet 13-06-20 kl 09:22 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Naboen kranglet og bråkte seg ut av boligen i dag tidlig. Hele gjengen snakker med ropestemme og delvis i fistel og overdøver det meste og vekte meg alt for tidlig.
Postet 13-06-20 kl 09:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vi må se på ny kjøkkenkran og flytevest. Det er dagens plan. Blåser ute, ikke strålende sol enda.
Postet 13-06-20 kl 10:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En foran PCen, jeg i sofaen og eldste ute på terrassen.
Må en tur ut etterpå.
Postet 13-06-20 kl 11:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Har gått en tur til "værret"(sentrum) i fint vær og grei temperatur. Kjøpte meg bok og capribukse. Vet ikke helt hva resten av dagen bringer.
Postet 13-06-20 kl 12:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har gått ei mil og fikset litt i hagen, så nå har jeg parkert i en solstol og her har jeg planer om å bli i dag. Måtte dette høytrykket som gir finvær klore seg fast i ukesvis!
Postet 13-06-20 kl 14:16 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Det fine været uteblir, men det er varmt. Vi er så bortskjemt her at det går fint.
Postet 13-06-20 kl 14:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her har det vært utrolig varmt i dag - 27 grader. Nå er det mer levelig, og sola har forsvunnet. Grilling på gang.

Har hatt med meg sønnene til frisøren og på sommerklær shopping idag.
Postet 13-06-20 kl 17:50 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no