Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 04-02-24 kl 05:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
7 i dag. Og jeg la meg før midnatt.
Må rydde i dag også. Og bytte om på senger.
Postet 04-02-24 kl 09:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Våknet 9. På tide å stå opp. Hører det regner, bedre enn snø.
Postet 04-02-24 kl 09:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Her laver snøen ned, og den kan fort bli liggende for det er meldt kaldere utover i uken.
Ingen planer for dagen, kjeder meg egentlig litt allerede. Badet må vaskes, men det er jo ikke noe særlig gøy.
Postet 04-02-24 kl 09:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Lenger nedi dumpa er det slush, som jeg håper ikke blir liggende..
Guttene og jeg skal til byen og se på Wonka i dag.
Postet 04-02-24 kl 10:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Tror jeg sov nærmere 9 timer i natt. helt herlig Har lest nyheter, drukket noen kopper te og satt ut hesten. Snart klar for trening.

Ingen store planer i dag, det skal bli helt fint med en rolig dag.
Postet 04-02-24 kl 10:11 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sløver på hotellet før vi må sjekke ut og fly hjem..Deretter gjøre minst mulig. Kjenner det i kroppen etter å ha vært i seng kl 3 inatt og våken fra 8....
Postet 04-02-24 kl 10:17 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God søndag. Endelig en fredelig helg, må rydde og vaske litt. Og gjøre et siste forsøk på å finne igjen lommeboken som har vært mystisk forsvunnet i en måneds tid. Er sikker på at jeg har lagt det i et nett, og stappet den inn et lurt sted...
Postet 04-02-24 kl 10:59 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no