Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 16-07-20 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På toget, etappe 1. 3 to go. Hodepinen lurer pga alt for lite søvn.
Postet 16-07-20 kl 09:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg har 12 åring i dag! Han fikk velge å bli vekket kl 06.30 slik at jeg kunne være med, eller få sove til han våknet. Han valgte å bli vekket av mamma.
Postet 16-07-20 kl 09:48 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for 12-åring!

Jeg er oppe og venter utenfor trafikkstasjonen. Jeg er på fikse-ferie, ordner med alle papirer og avtaler som skyves på i hverdagen.
Postet 16-07-20 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Frokost på trappa i sola i dag

Planen ellers er litt malejobb og møte med snekker i ettermiddag. Hvis det går som vi ønsker så har vi større og oppgradert hytte neste sommer
Postet 16-07-20 kl 10:14 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Sein frokost inntatt på jobb. To dager igjen nå...
Postet 16-07-20 kl 10:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg trodde det skulle bli bedre vær i dag, men foreløpig er det grått og tåkete. Har ikke helt feriefølelsen, antakelig fordi mannen er på jobb og Ville hos onkelfamilien, så jeg er hjemme og pusler på egenhånd.
Postet 16-07-20 kl 10:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 12-åring Frk. Fryd!

Har fått skrevet liste over hva jeg må gjøre før jeg går på ferie. Den ble ikke så lang og forhåpentligvis kommer det ikke inn noe nytt.
Postet 16-07-20 kl 10:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med bursdagsgutt, Fr. Fryd!

Vi har siste dag i Lofoten i dag, og det ser ut til at vi tar med oss sola når vi reiser. I dag blir det oppdagelsesferder på tuppen av øya før vi tar båten i kveld. Jeg gleder meg ikke til 4 timer på båt, men med så mange timers kjøring hjem er nok det det beste alternativet.
Postet 16-07-20 kl 11:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 12-åring, Frk Fryd!

Vi spiser frokost, snudd døgnet helt. Usikker på hva vi skal finne på i dag, OK vær. Yngste burde klippe seg; jeg også.
Postet 16-07-20 kl 11:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med 12-åring . Det er sånn fin alder!

Jeg sitter og studerer tåkeskyene, og undrer på om dette er dagen for å gå inn de nye fjellskoene mine. I morgen er det meldt regn igjen, så det er vel nå eller aldri..
Postet 16-07-20 kl 11:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg later meg i senga... Lurer på om dagen i dag er dagen for ny hengekøyetur?
Postet 16-07-20 kl 13:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hurra for 12-åringen

Vi har kommet fram til mellomstoppet. Fått i oss litt mat og nå er det action på gutta før vi spankulerer litt ute.
Postet 16-07-20 kl 14:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God kveld fra hengekøye i marka. Jeg sitter og ser på mannen som henger opp sin, litt kompliserte køye. Litt sånn Rema1000-reklame (men ikke si det til ham ).
Postet 16-07-20 kl 21:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Gøy med nok en hengekøyetur! Vi fikk våre i posten forleden og tenker å teste ut til uken.

Vært på besøk hos min bror på hytta. Bra vær. Badet og kjørt båt.
Postet 16-07-20 kl 22:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi bor jo i skogkanten med et idyllisk vann i nærheten. Her er vi ikke alene, men færre her nå enn sist vi var her. I dag har jeg lært primusen. Ett skritt videre.
Postet 16-07-20 kl 23:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ønsker meg også hengekøye, men jeg gidder jo ikke å dra alene. Det ser vel litt kårni ut å henge i byparken.
Postet 16-07-20 kl 23:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no