Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-01-20 kl 05:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Trøtt denne uka.
Postet 09-01-20 kl 07:01 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg synes også at det er en tøff uke. Kroppen fungerer rett og slett ikke som den skal. Hver eneste kveld er jeg lettere subfebril, men på morgenkvisten er jeg frisk nok til å gå på jobb. Jeg hadde hjemmekontor i går formiddag, og det var veldig ålreit. Men i dag har jeg for mange møter til at det lar seg gjøre.

Og i kveld skal jeg på kurs hvor jeg skal lære å sitte i sektretariatet på håndballkamper. Jeg har valgt den oppgaven fremfor å stå i kiosken, men jeg kjenner at jeg gruer meg litt. Det er greit nok å sitte der når det er de små å søte som spiller, men jeg ser at det forventes at jeg også jobber på voksenkamper. Jeg håper ikke jeg må gjøre det sånn med en gang.
Postet 09-01-20 kl 08:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Prima start på dagen! Jeg fulgte det stuptrøtte barnet til bussen og etter en liten spurt klarte hun å time «Jeg hater deg!» akkurat tidsnok til at døren ble åpnet og hele bussen underholdt. Føler meg ikke som topp tre-mor i dag heller. Heldigvis har jeg ladet godt med tre timers søvn i natt.

Jaja, nå er det snart forelesning.
Postet 09-01-20 kl 08:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blondie: Er det lov til å fnise litt? Du beskriver det i hvert fall morsomt selv om det sikker ikke egentlig var det.
Postet 09-01-20 kl 08:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg fniste selv, det bikket absolutt over i det humoristiske.
(Hun ringte og unnskyldte etterpå, skal sies).
Postet 09-01-20 kl 09:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hehe. Oppstart i januar er knalltøft, mørkt, og det er lite ferie å sjå fram til på lang lang tid.
Postet 09-01-20 kl 09:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ungene virker ikke så trøtte, men JEG er trøtt. Kjempetrøtt. Det er ikke greit å stå opp klokka seks!
Postet 09-01-20 kl 09:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Delvis våkenatt med straks 10-åringen, det er slitsomt med voksesmerter for alle parter.
Postet 09-01-20 kl 09:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Blondie - det gir mammapoeng å ha lært barnet å si unnskyld, altså.

Jeg sitter og venter på de siste tingene jeg trenger for å avslutte rapportering. Fristen er mandag morgen, men siden jeg har tenkt å tilbringe morgendagen på The Well håper jeg å få det på plass i dag.
Postet 09-01-20 kl 09:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjemmekontor, skal på mammografi, er blitt en voksen dame og kommet inn i screening-programmet. Ellers helt vilt mye å gjøre i disse årsavslutningstider, så svosj i vei med meg!
Postet 09-01-20 kl 09:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trøtt i dag, ja, alle tre, men vi kom oss nå avgårde. Ungene fikk god lunsj med seg, salat og kylling, så da var de ekstra blide og jeg fikk mammapoeng.
Postet 09-01-20 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg måtte gi etter for hodepinen i dag, så jeg passer sofaen og pusler forsiktig rundt. Klarer jo ikke å ikke jobbe bittelitt, men det er i hvert fall bedre enn å være på kontoret. På an igjen i morgen!
Postet 09-01-20 kl 12:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring ingling, og klem til alle trøtte!
Postet 09-01-20 kl 12:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Ligger på oppvåkningen på sykehuset og håper at dagens inngrep sørger for at menstruasjoner heretter føles mindre som en flom, kanskje til og med forsvinner helt. For øvrig er det utrolig mye fine folk her.
Postet 09-01-20 kl 13:02 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
God bedring, Pappalille!
Postet 09-01-20 kl 15:18 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle som trenger det!
Postet 09-01-20 kl 16:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Avsluttet dagen med en tung, men samtidig meningsfull og fin samtale. Livet er brutalt av og til. Så litt kjørt, men glad jeg gjorde det.

Nå er det straks korpsvakt.
Postet 09-01-20 kl 17:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no