Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 16-09-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Straks klar for håndballcup for mellomste.
Postet 16-09-17 kl 08:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
God morgen! Våknet helt av meg selv, kl 6, uthvilt! Wow, det kan jeg ikke huske sist det skjedde.
Nå er jeg klar for å få vasket huset før ungene våkner.
Trening, svømmehallen med minsten og litt hagejobb på planen i dag. Lørdag altså
Postet 16-09-17 kl 08:56 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet også av meg selv klokka seks (som alltid), men har ikke sett noe til det å være uthvilt. Migrene i går, i natt og etterdønninger i dag. Må bli en rolig lørdag.
Postet 16-09-17 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Loppemarkedsgeneralassisten klar til dyst!
Postet 16-09-17 kl 09:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
God morgen.
Fotballcup snart, var på spillkveld i går så jeg er trøtt og har vondt i hodet.
Postet 16-09-17 kl 09:11 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
God morgen. Jeg har vært våken siden 04.25. Småbarnsmor, ja.

Det gir mye surfetid da. Så nå har jeg kjøpt (!) meg ventelisteplass til den nye Mercedesen som kommer som helelektrisk SUV. Om halvannet år.
Postet 16-09-17 kl 09:24 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ganske så uthvilt. En unge er våken, en sover. Skal ned å trene litt, mellomste skal på kamp 3 timer herfra så laget har bestilt minibuss Men det betyr at jeg får verdifull alenetid med minsten så vi skal kose oss mens hun er på kamp.
God lørdag til folket.
Postet 16-09-17 kl 09:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Våken. Yngste har venn på overnatting for foreldrene er bortreist. Eldste min er på overnattingsbursdag.

Vi må ut og kjøpe et par gaver i alle fall.
Postet 16-09-17 kl 09:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Straks fotballturnering for minstemann, heldigvis her, så slipper å kjøre flere timer. Så er det bursdag i ettermiddag og så var den dagen gått.
Postet 16-09-17 kl 09:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Morn, skal i bryllup i dag. Klær er klare og gave er pakket inn. Må skrive kort før vi drar.
Postet 16-09-17 kl 09:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
I dag blir det lavterskel ut-i-marka tur med ungene! Jeg er alene med dem, så orker ikke noe som kan resultere i grinete unger og bæring av minsten, men vi må jo nyte finværet og de vakre høstfargene!

Tror jeg skal avslutte med kinotur for å sikre velvilje hele dagen.
Postet 16-09-17 kl 10:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Også uthvilt for første gang på lenge. Våknet som vanlig halv sju, når vekkerklokka ringer i uka - men klarte for en gangs skyld å sove videre til i åttetida.

I dag har jeg egentlig lite planer, men samtidig har jeg så mye som henger ute for meg på jobb at jeg burde jobbe absolutt hele dagen. Det blir nok ikke det, men kanskje halve ...

Herremannen skal ut og øvelseskjøre med faren - som tydeligvis synes at det er gøy. Det er helt greit for meg at han tar hovedtyngden på det området.
Postet 16-09-17 kl 10:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mannen og eldste skal på dugnad i Hafjell, så da tar meg og minstemann oss en tur og tester sykkelbanen på Mosetertoppen.
Postet 16-09-17 kl 10:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
I dag skal noen inn til byen og sjekke ut sykkel-vm-stemninga, mens andre skal gjemme seg på fjellet.
Hadde barnebursdag på fjellet/i skogen i går, med 25 barn og hadde knallvær, det var nesten mer flaks enn jeg fortjente
Postet 16-09-17 kl 10:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Morn. Her er mannen ute på modelloppdrag. (Utrolig rar setning å skrive) Jeg skal straks komme meg ut av sengen og gjøre litt husarbeid tenker jeg.
Postet 16-09-17 kl 10:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Ungene stod opp lenge før meg... Jeg er og alene med ingen5så vi får se hva vi finner på. Hadde noen planer, men de ryker pga Oslo Maraton og sånn.

Ellers startet dagen med forespørsel på LinkedIn fra en fyr som hadde sett meg på en konferanse på Hawaii og kunne ikke glemme smilet mitt.
Postet 16-09-17 kl 11:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Modelloppdrag. Det er tøft, frøy.
Eg er totalt utkjørt og har tenkt å bruke dagen på å sove. Men først må eg få jenta avstand på øvelse.
Postet 16-09-17 kl 11:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Denne lørdagen var sterkt etterlengtet! Ingen andre planer enn IKEA-bygging så langt, vi får se om vi finner på en oppbyggelig utflukt også.
Postet 16-09-17 kl 12:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Går det an å krysse løypa til Oslo maraton? Sånn hvis man er litt gal og har ærend på begge sider nede ved Aker brygge?
Postet 16-09-17 kl 13:10 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Goettermiddag! Sitter på terrassen med hodet i skyggen, leggene i solen og venter på at en sjelden hodepine skal lette. Jentene er på reisebort-seminar, mannen handler, eldste jogger. Sov godt og lenge. Må øve og få meg en rask gåtur i finværet. Snart.
Postet 16-09-17 kl 14:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kjører god mor- trikset idag. Steker vafler på terrassen i nydelig sommervær. Lar sykkelVM være for de som er interessert i slikt. Så finne meg et lite fjell seinere idag.
Postet 16-09-17 kl 14:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Kastrup er gøy på en lørdagskveld!

neida. Men må man så må man.

Færøyene er liksom ikke et sted man kommer verken til eller fra i en håndvending. Men det er veldig fint å ha vært der - for et sted! <3
Postet 16-09-17 kl 19:51 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no