Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 17-09-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Postet 17-09-17 kl 10:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg våknet tidlig og sto opp. Men fant ut at å sove litt mer hadde vært deilig, så jeg la meg igjen og sov 1.5 time til. Godt det.

Absolutt ingen planer for dagen og det er deilig.
Postet 17-09-17 kl 10:48 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Sol og nydelig høstdag. En skal i nok en bursdag i ettermiddag.
Postet 17-09-17 kl 10:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Vi er våkne, var på farten i hele går så i dag tar vi en rolig start. mellomste skal snart i bursdag, også skal vi alle i familieselskap senere i dag.
Men nå er det fyr i ovnen og en rolig morgen som gjelder først.
Postet 17-09-17 kl 11:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg våknet av at jeg var så varm i hodet i dag. Det viste seg at katta hadde lagt seg til å sove på puta mi, så hun lå rundt hodet mitt og varmet meg godt.
Postet 17-09-17 kl 11:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Kordag - vi øver til juleforestilling. Det blir bra, men litt trist å være lei julesanger i august.
Postet 17-09-17 kl 11:21 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har veldig sansen for korpset sin øvingsstrategi, med kort og intens oppkjøring til konserter og konkurranser. Da går ikke barna lei av det de driver med. Hadde det funket bedre for voksne også?
Korpset har julekonsert 3. desember, men kommer neppe til å få notene før etter en konkurranse i november.
Postet 17-09-17 kl 12:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har rydda på kjøkkenet, og tror jeg har fått til et system som kommer til å funke. Har et skap jeg skal rydde, og når det er gjort blir det bra.
Postet 17-09-17 kl 12:15 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen, kaffe og småjobbing og smårydding og pusling med småtassen. Kunne vært verre.
Postet 17-09-17 kl 12:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
God formiddag! Her har det vært overnattingsgjest, og da var alle sent i seng og oppe før klokka sju. Så det ukentlige husarbeidet er unnagjort og bare morsomme ting gjenstår. Som Lego-bygging, bollebaking, Minecraft-spilling og muligens middag på Burgerking. En søndag etter min smak.
Postet 17-09-17 kl 12:33 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her står rydding og finne ting til det lokale loppemarkedet og plante ut høstlyng.
Postet 17-09-17 kl 12:41 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har hentet minsten hos en kamerat og pyntet en gulrotkake til konfirmasjonsselskapet til ei nabojente. Nå skal jeg rydde kjøkkenet før minsten skal spille kamp (mannen reflekterte ikke over at jeg må kjøre til kampen når han velger å reise for å trene nå). Etter kampen må jeg skvise inn en trening selv.
Postet 17-09-17 kl 12:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Kneet mitt har gått rakt åt helvete, jeg klarer ikke gå på det. huset fult av fireåringer (eller, bare 3 da) men de leker enn så lenge heldigvis fint. Shit ass, det er da ikke bra å ikkekubne hå?!
Postet 17-09-17 kl 12:56 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er ikke bra å ikke kunne gå. :dechiffrerer: Trenger du hjelp?
Postet 17-09-17 kl 13:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Tjukke fingre er heller ikke bra.

Det går nok bra Mave, eldstebarnet er hjemme og til stor hjelp, og mannen lander i 16-tida så han kan ta legging og sånn. Pluss at eg har voltaren!
Postet 17-09-17 kl 13:18 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Voltaren. Si i fra hvis det går gæærnt da, jeg henger bare hjemme med hun lille i dag.
Postet 17-09-17 kl 13:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
takk, snille.
Postet 17-09-17 kl 13:33 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Oi, Palmen! Ikke bra! Har du løpt eller noe sånt? Jeg er også nearby og kan trå til om det trengs.
Postet 17-09-17 kl 14:12 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Stakkars Palmen!

Jeg er fortsatt i pysjen, men har akkurat klipt håret til mannen, så da kan vi i hvert fall notere oss én nyttig gjerning i dag.
Postet 17-09-17 kl 14:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har trent, fått unnagjort altfor lite jobbing - og nå er det like før jeg skal ut og kjøre med Herremannen igjen.
Postet 17-09-17 kl 15:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er nydelig vær ute, jeg har fått jobbet og kost meg masse i hagen. Nå er det jobb som gjelder, men jeg sitter fremdeles på verandaen. Kan like gjerne skrive fremovermeldinger og sette karakterer mens jeg har sol i fjeset.
Postet 17-09-17 kl 15:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gått ein liten fjelltur. Liten tur er betre enn ingen tur. Og det er så fint ute no. Sola skinner og alle dei fine høstfargane kjem til sin rett.
Postet 17-09-17 kl 15:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Framovermeldinger og måloppnåelse uten sol i fjeset. Men har kaffe og makron!
Postet 17-09-17 kl 16:21 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har hatt kaffebesøk i ettermiddag av en kamerat vi ser veldig sjelden, så da tok vi oss på tak og fikk ryddet en hel haug. Og bakt brownies. Nå sitter fjortenåringen og skriver på en engelskinnlevering som jeg er inne og lirker på med jevne mellomrom, mannen er på vei ut på en løpetur. og jeg skal snart i gang med å lage middag.
Postet 17-09-17 kl 20:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har herja i hagen i 7 timer. 12-åringen saget ned 6 trær, hun er svingod med sag, vi lurte litt på om det er fordi hun er så god på trombone
Postet 17-09-17 kl 21:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har vært på sopptur med søsteren min og hundene mine. Det er sykt mye sopp i skogen.
:spiser traktkantareller:
Postet 17-09-17 kl 21:05 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag har jentungen ridd for andre dag på rad. "Riii ponniiiii!" Lenge leve Ekeberg for tidlig manipulasjon.
Postet 17-09-17 kl 21:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sitter på legevakten med eldstemann. Er inne og tar røntgen no. Han trynte to gonger på turen i dag, og handa verka enno no i kveld. Då er det greit å få sjekka det ut.
Postet 17-09-17 kl 21:18 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Strikketøy og last night of the proms (fram til Victoria starter) er en god søndagskveld. Rakk ikke å trene i dag. Utsatte det kjempelenge og akkurat da jeg skulle til å skifte og reise ringte mamma på Skype. Jeg var selvsagt ikke vanskelig å be... Hyggelig å snakke med henne (og pappa som kom hjem fra løpetur orket bare å si et par ord før han hoppet i bassenget). Litt misunnelig på tropekvelder, kjenner jeg.
Postet 17-09-17 kl 21:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hvor bor foreldrene dine Blånn? Du har kanskje sagt det, bare jeg som ikke husker.

Kneet har hat godt av fotskammel og voltaren, men kan ikke gå på det noe særlig. Fint å ha eldstebarnet som sherpa, da. Mave: mine små drømmer om å ri ponni, ta oss med til ekebergben dag!
Postet 17-09-17 kl 21:35 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Palmen: De bor i Malawi.
Postet 17-09-17 kl 21:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Oj, ja da skjønner jeg at det både er mer eksotisk og at man prioriterer skypeanrop derfra! UD eller Norad eller no sånn?
Postet 17-09-17 kl 21:55 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Anytime, Pælmis!
Postet 17-09-17 kl 22:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no