Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 21-09-17 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter hjemme og drikker kaffe. Jeg skal på møte i en annen norsk by i dag, men møtet starter ikke før 10.30 så jeg har litt tid å slå ihjel hjemme først. Jeg kunne jo øve på den presentasjonen jeg skal holde.
Postet 21-09-17 kl 08:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har kaffe.
Postet 21-09-17 kl 08:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg kjenner at jeg vil ha helg. I ettermiddag skal storebror på telttur med klassen, så vi må ut å handle mat når vi kommer hjem, jeg syns liksom ikke det var noe jeg kunne gjøre i går. Jaja, jeg har nå iallefall pakket litt klær og sånn.

Men først jobb.
Postet 21-09-17 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg har kaffe og nok å gjøre.
Postet 21-09-17 kl 08:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heiheihei! Her hjemme har ungene kretsmesterskap i Sjarm og Smil på morrakvisten, det mykner et morgengrettent mammahjerte.
Postet 21-09-17 kl 08:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg skulle vært på jernhesten allerede, men må visst innom apoteket og allergilegen som åpner 0830. Jaja, neinei. Fint at jeg skal være på utviklingssamtale igjen klokken 16, da. Nesten ikke vits i å dra på jobb.
Postet 21-09-17 kl 08:53 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Ullskjerf i september!

Men ellers: god og varm buss og god og varm kaffe i termokopp.

Denne helgen er det fotballfotballfotball, i dag, lørdag og søndag. Egentlig skulle vi smette inn premieren på Lego Ninjago-filmen på fredag, men den går jo bare i skole-/arbeidstiden!
Postet 21-09-17 kl 09:08 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Morfar bisettes i dag. Det blir trist, men samtidig godt å si farvel sammen med resten av familien.
Postet 21-09-17 kl 09:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
celebelen.

Bergen leverer noe så til de grader for tiden. Som i går morges; lavt skydekke, tendenser til regn - men folk vandrer gatelangs og til fjells for å se på sykkel og en time før start kommer det blå himmel og blir strålende vær. Sykkelritt over - på med dusjen igjen.
I dag er det hviledag for syklistene, så nå regner det. Må vaske byen litt til, må vite.

Jeg har hørt historien om bussjåføren som glemte å svinge av på en kritisk avkjørsel og busspassasjerer som fikk seg en rundtur - uten at det ble en eneste sur mine. (Vi snakker Fyllingsdalen via Damsgårdstunnelen og rundt Laksevåg og over Melkeplassen. Ingen liten omvei.) I tillegg har du vittigpeisen som slo på mikrofonen på bussen og informerte alle passasjerene om at "der til høyre - det oransje teltet - det er ikke et hoppeslott, men informasjonsteltet til Skyss".

Det folkehavet i går ... Jeg har ikke ord. Det er ingen sure folk i hele byen, tror jeg. De har vel stort sett leid ut huset og reist vekk, de der sitronene. Bergensere, enten de er født her eller flyttet hit, er verdens beste til å strømme til alle åpne lunder ved et glimt av sol, og da kan man jo ikke være verre når det skal sykles opp Fløyen!

I tillegg er det jo en bonus med nesten fraværende biltrafikk og økte bussavganger, selv om det står i sju steiner her og der og de overivrige Skyssguidene prøver å lokke meg til å ta Bybanen på jobb hver dag. (Den går ikke dit jeg skal ...)
Postet 21-09-17 kl 09:54 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har fått kaffe og er i gang med dagens rutineoppgaver. For første gang på lenge så er det ikke oppføringer i familiekalenderen i dag.
Postet 21-09-17 kl 10:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Skulle gjerne ha vært i hjembyen nå, virker som det er herlig liv og røre. Selv om jeg ikke er noe spesielt begeistret for sykling, så er det jo moro når det skjer noe stort.

Hjemme etter 3 dager i Oslo. Magisk å få sove i egen seng. Rolig dag hjemme, lar 6-åringen få komme litt til hektene igjen etter inngrepet. Formen er fin-fin, men litt sår i halsen fremdeles (etter intubering) og litt sliten i kroppen.
Postet 21-09-17 kl 11:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Det er definitivt moro når det skjer noe ja. Flott at de har laget en sånn jubelfest i Bergen.
Postet 21-09-17 kl 12:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sjokolade er innafor som lunch?
Postet 21-09-17 kl 12:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Definitivt, Millen.
Postet 21-09-17 kl 13:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg forsøker å medisinere dårlig rygg med stratos så sjokolade til lunch er langt innafor.
Postet 21-09-17 kl 14:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Frøy.
Postet 21-09-17 kl 16:33 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no