Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 26-09-17 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar


Og :svosj:
Postet 26-09-17 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er sommervær i Stavanger og jeg har på kjole. I kveld skal mannen og jeg på Sting-konsert.
Postet 26-09-17 kl 09:19 av Fersken Fersken er aktiv nå
Oppdatert 26-09-17 kl 10:03 av Fersken
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg skal på konsert med Susanne Sundfør i Grieghallen
Postet 26-09-17 kl 09:33 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så kjekt med konserter.
Jeg har yoga i kveld. Ellers gjelder det bare å komme seg gjennom en hektisk arbeidsdag.
Postet 26-09-17 kl 09:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal lære elevane å skrive kortsvar i dag. Thats it.
Postet 26-09-17 kl 09:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi jobber også med kortsvar, eksamensdrilling allerede i september.
Postet 26-09-17 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg skal bruke dagen på budsjettkonferanse og kommunens økonomi er ikke det beste for å si det mildt. Det er vanskelig å skulle kutte tjenester som alle er viktige. Sukk. Kaffe først!
Postet 26-09-17 kl 09:54 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hater å være a-menneske! Jeg er skikkelig sprudlende om morgenen, og blir så irritert over alle mutte og morgentrøtte folk jeg må omgi meg med når jeg er klar for å være sosial.
Postet 26-09-17 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gled dere til Sting-konsert, Fersken!! Det var en episk konsert, for en artist!! Ikke ofte jeg er trøtt og blid samtidig, men i dag er jeg det.
Postet 26-09-17 kl 10:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så gøy med konserter! Jeg skal ikke på konsert, derimot skal jeg løpe mellom jobb og kurs og gjøre noe småskummelt seinere i dag. Lader opp med kaffe og supermanpose.
Postet 26-09-17 kl 10:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har gjort dagens arbeid - første fysiotime unnagjort. nå skal jeg surfe på nett, se på tv, sove og gro sammen igjen. Den ene hunden er så søt, hun ligger oppå meg og koser hele tiden. den andre har litt større intimsone, og nøyer seg med å ligge i sengen sin og se på meg.
Postet 26-09-17 kl 11:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg hater dager som starter på skrå og at jeg ikke klarer å riste det av meg. Jaja, kaffe hjelper kanskje på sikt.
Postet 26-09-17 kl 11:38 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg ligger hjemme med omgangssyke, jeg har ikke tid til det nå!
En fin dag til alle.
Postet 26-09-17 kl 11:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg skal lære elevene mine om hvordan vi jobber og finner fram til ord og begreper vi ikke skjønner.
Postet 26-09-17 kl 11:43 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Et snev av mental fosterstilling her, men det har man ikke tid til. Keeeping up appearances!
Postet 26-09-17 kl 11:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Littegrann utfordrende morgenlogistikk i dag gitt. Laaaang rundtur på ymse busser, men NÅ er jeg på kontoret.
Postet 26-09-17 kl 12:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg så Mother! i går kveld, og selv om jeg egentlig var underengasjert under hele filmen, og selv om jeg slett ikke har lyst til å se den igjen (eller anbefale den til noen, egentlig), så har jeg gått og tenkt på den i formiddag og hatt lyst til å diskutere tematikken. Så noe fikk jeg jo tydeligvis ut av den.
Postet 26-09-17 kl 12:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Kan du ikke lage en tråd om den, skilps! Jeg hørte på Kermode & Mayo snakke med regissøren i går, og syns det var interessant, rent konseptuelt. Jeg har ikke sett den altså.
Postet 26-09-17 kl 12:34 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg tror ikke du skal se den, Tally.

Jeg har også hørt på Kermode&Mayo, og har vel aldri hørt Simon Mayo intervjue noen om en film han selv så åpenbart ikke hadde noe positivt å si om. Det nærmeste han kom å si noe positivt om filmen, var å påpeke at Jennifer Lawrence is "never less than riveting", som mer er generelt skryt av henne enn spesifikt av denne rolletolkningen. Han hatet åpenbart filmen.
Postet 26-09-17 kl 12:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åja, den har jeg sett trailer på og ble et snev intrigued. Lag tråd!
Postet 26-09-17 kl 12:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har VELDIG lyst til å se Mother.
Postet 26-09-17 kl 13:04 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg synes nesten også jeg må se den når folk er så innmari spaltet. Men den er kanskje for skummel for stakkars lille meg?
Postet 26-09-17 kl 16:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
(Jeg har minglet i en halvtime, og nå har jeg rømt inn i det tomme auditoriet. Han andre som sitter her, er antagelig en potensiell bestevenn. :introvert: )
Postet 26-09-17 kl 16:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Stod opp kl 0245 i natt for å reise til Hellas en uke på husmorferie. :trøtt:
Postet 26-09-17 kl 16:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Oppdatert 26-09-17 kl 21:35 av Millen
Gammel
Polyanna sin avatar
Stakkars deg!
Postet 26-09-17 kl 16:48 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg døøøør av NTBs generaltabbe i dag, stakkars det mennesket som har trykket på publiser med melding om Kongens død. Dementi etter tre minutter må dies å være kjapt reagert.
Postet 26-09-17 kl 17:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det er en dårlig dag på jobben, ja!

Jeg hadde gladelig stått opp midt på natten hvis jeg fikk husmorferie, kjenner jeg.

Jeg har hatt en god og hektisk dag på jobben, gjennomført skummelt møte nr. 3 for uken og er skikkelig stolt av meg sjøl. Det føles bra!
Postet 26-09-17 kl 17:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er bare veldig trøtt Nå, men heller tidlig fly enn nattfly.
Koser meg i solen og varmen mens kroppen tiner opp...
Postet 26-09-17 kl 17:41 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Nyt, Millen! Vel unt!
Postet 26-09-17 kl 17:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
På vei fra styremøte til FAU-møte og prøver å ikke sovne på banen.
Postet 26-09-17 kl 18:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Etter en nokså hard kveld og natt i går, er det bare å buckle up og gå i gang med neste firmamiddag.
Postet 26-09-17 kl 20:10 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Slackekveld for mor. Karusellen snurrer fortere enn jeg vil, så i dag måtte jeg legge meg på sofaen litt og vege(TV)ere. Ja, og så lage litt mat, da. Bedre nå, men jeg må nok prioritere enda litt strammere fremover, ja.
Postet 26-09-17 kl 21:27 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no