Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 27-09-17 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Anda sin avatar
Møkkanatt.
Postet 27-09-17 kl 09:20 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Enig, Anda.
Postet 27-09-17 kl 09:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tja, natta var grei men kort. til de med dårlige netter.
Sånn bortsett fra det, syk hjemme på 3. dagen, det er ikke så kult.
I dag må jeg litt ut av huset, håper det går greit.
Ellers vil jeg å ha fint høstvær, ikke bare grått.
Postet 27-09-17 kl 09:50 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var en virkelig bra konsert i går, Sting er en fin artist! Anmelderen i lokalavisen og jeg har tydeligvis ikke vært på samme konsert.
Postet 27-09-17 kl 09:55 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste dag på jobb før jeg tar høstferie. Gjenstående arbeidsmengde før ferien tilsier ikke det, men det blir nok ferie allikevel.
Postet 27-09-17 kl 09:58 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Gudbedre for et kjedelig liv jeg lever for tiden. Dagens store hendelse er at vaskefolkene vår har kommet, så hundene og jeg har evakuert til soverommet så de får jobbe i fred. Hundene har fått komme opp i sengen (oppå sengeteppet!) og ligger helt sitlle i redsel for å bli jaget ut, tror jeg.
Dag 6 etter operasjon. Jeg er bedre, men benet er veldig hovent, jeg trener og bøyer og strekker, og kjenner at det nok skal ta litt tid å få et velfungerende kne igjen. Men jeg har jo den tiden.

Jeg ser på The Handmaid's tale og Happy Valley og innser at jeg kanskje på se på noe litt muntrere innimellom for ikke å synke helt ned i helgrå dysfori.
Postet 27-09-17 kl 10:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal ha svigersbesøk, og jeg skal liksom bruke den nærmeste timen på å svosje det litt renere og penere her. Men de har da kjent meg i 24 år(!) og vet at jeg ikke driver med sånt?! (Okeida. Jeg skal ta oppvasken. )
Postet 27-09-17 kl 10:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag fra Hellas.
Kaffe inntat.
Stranda inntatt - ikke badet ennå.
Husmorferie er godt.
Postet 27-09-17 kl 11:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg må seriøst lære meg å prioritere bort noen aktiviteter snart. :travle dager og kvelder:

Har fått kaffe, da. Nå ut i produksjonen! :svosj:
Postet 27-09-17 kl 11:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til pøbelsara. Og en klem til de med dårlige netter.

Jeg har for en gangs skyld sovet helt til vekkerklokken ringte. Riktignok ringte den kl. 6.10, men siden jeg gjerne våkner kl. 4.30 og ligger sånn halvdøsende etter det, så har jeg hatt en usedvanlig god natt og føler meg etter forholdene ganske uthvilt.

Jeg har en hyggelig dag på jobb i dag og skal ut og spise middag med en venninne etterpå. Og siden begge jentene spiser middag hos min mor, så haster det ikke med å gå hjem heller, så jeg planlegger litt langsom sosing i noen klesbutikker på veien. Hverdagsluksus.
Postet 27-09-17 kl 12:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har vasket opp og speedsvosjet badene.
Postet 27-09-17 kl 12:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sosing i klesbutikker. Det høres nærmest eksotisk ut. Her er det også gørrtravelt, både hjemme og på jobb. Innimellom biller jeg meg inn at det skal bli roligere etter hvert. Det blir kanskje i 2050 eller noe sånt.
Postet 27-09-17 kl 13:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har mest lyst til å gråte, men det ble til latterkrampe istedet. Er basseng på skolen som jeg er vaktmester på, det har vært stengt i over 8mnd grunnet omfattende rehablitering, fikk åpent det en uke før jeg fikk problemer med klorverdiene, var så stengt i over en uke. Fikk verdiene ned og kunne åpne i går. Tror dere ikke at når jeg kommer på jobb i dag er noe annet gått i stykker slik at jeg måtte stenge det igjen! Jeg gir opp.
Postet 27-09-17 kl 14:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Frøy, skulle nesten tro du jobbet på skolen vår!
Postet 27-09-17 kl 15:02 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huff, klemmer til alle med behov! Jeg er travel, men kjenner at jeg synes at lyslampeterapi hjelper, samt B12-tabletter og nå også jerntabletter. Jeg sover bedre når jeg sover, våkner ikke hver natt lengre, og føler meg mer uthvilt når jeg først våkner. Placebo eller hva, samma det!
Postet 27-09-17 kl 15:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Morn! Vi skal ha svigersbesøk, og jeg skal liksom bruke den nærmeste timen på å svosje det litt renere og penere her. Men de har da kjent meg i 24 år(!) og vet at jeg ikke driver med sånt?! (Okeida. Jeg skal ta oppvasken. )
Vi glemte at svigers skulle komme på besøk forrige fredag. Overraskelsen var stor da de satt i stua vår etter at jeg hadde kjørt barn på trening og trent selv.
Postet 27-09-17 kl 18:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no