Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 01-02-17 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Kaffe, ja.

God morgen. I dag er første arbeidsdag for vår nye medarbeider, som skal i arbeidspraksis hos oss. Forhåpentlig med jobb i enden av den. Det blir en spennende dag for både den ene og den andre.
Postet 01-02-17 kl 08:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn. Her ble det plutselig hjemmedag med sykt barn. Han sier han er kvalm, så jeg krysser fingre for at det blir med det.
Postet 01-02-17 kl 09:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Drar litt senere på jobb i dag. Deilig!

Ellers så er humøret litt "sånn passe lei" i dag. Det går opp og ned, det skal gudene vite.. :knegg:
Postet 01-02-17 kl 09:11 av Joika Joika er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Plassert på sykehjemmet mitt så faren for hærverk for action er mindre her enn på skolen, men nok å henge fingrene i så svosj med meg.
Postet 01-02-17 kl 09:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Syke unger i fleng hos oss. Det tar jo aldri slutt. Jeg rømmer til skolen for litt "fri".
Postet 01-02-17 kl 10:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Jeg har gått en tur og kjøpt nye D-vitaminer, så nå burde vel alt ligge til rette for ei god arbeidsøkt? Klar, ferdig, kvitrestemme!
Postet 01-02-17 kl 11:08 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg kjørte til jobb i dag til en forandring, og det gikk overraskende greit, brukte omtrent like lang tid som jeg bruker med toget. Eneste grunnen til at jeg har bilen med er fordi jeg skal ha siste del av arbeidsplassen langt ute på bygda, hvor det omtrent ikke er kollektivtrafikk, så da må jeg ha bil. Men jeg tror jeg foretrekker toget, altså, det går jo ikke an å lese bok eller strikke når man kjører bil.
Postet 01-02-17 kl 11:51 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er så trøtt at jeg holder på å forgå og det finnes ikke nok kaffe i heeeeleee verden!
Postet 01-02-17 kl 12:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Men boffsen min har bursdag i dag!
Postet 01-02-17 kl 12:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det full deadlinepanikk, komplett med andre folks forsinkelser utenfor min kontroll. Man kjenner at man lever, i hvert fall!
Postet 01-02-17 kl 12:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Sitat:
Plassert på sykehjemmet mitt så faren for hærverk for action er mindre her enn på skolen
Denne fikk meg til å le. Ser for meg gamlingene rasere hagen med stokkene sine.
Postet 01-02-17 kl 12:22 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I dag er jeg litt tom. Januar har gått i et eneste kav, reising og jobb og andre ting. Og i dag er det plutselig ingenting som haster. Ikke at jeg ikke har ganske mye å gjøre. Men det haster ikke, og da falt jeg litt sammen. Så jeg drikker kaffe og arbeider langsomt.
Postet 01-02-17 kl 12:26 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Tips: Det hjelper ikke med versjonskontrollsystem om du glemmer å legge endringene dine inn i det.
Postet 01-02-17 kl 12:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
I dag gikk omsider t-banelinje 1 som den skulle. Satser på at det holder seg slik.
Postet 01-02-17 kl 13:16 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vennegruppe. COFEEEEE!
Postet 01-02-17 kl 15:50 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
hva, candy?

Jeg har vært på harrytur. Med buss.
Postet 01-02-17 kl 15:55 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Jeg er så stiv i skulderene og nakken. Det iler oppover i nakken og jeg får vondt i hodet nesten hver dag på jobb. Hva gjør jeg?
Postet 01-02-17 kl 16:02 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Med Thorleifs, Katta? Eksotisk!
Postet 01-02-17 kl 16:54 av Pingis Pingis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no