Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 04-07-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Plan for dagen er frisør, kafe og å pakke til ferie.
Postet 04-07-18 kl 08:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal også til frisøren i dag, dessuten vurderer jeg å grave litt i hagen. Mulig jeg skal be hunden om assistanse.
Postet 04-07-18 kl 08:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mårnmårn! Heldagsskypeworkshop når man egentlig skulle hatt ferie, sier De? Det er vel en fin ting? #krampepositiv

Bright side: båttur til jobb, og været bare gir og gir. Sommer, ass.
Postet 04-07-18 kl 08:39 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Nok en dag på cup. I dag får jeg bare sett minstens kamper siden de spiller på to forskjellige arenaer.
Postet 04-07-18 kl 08:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
3 dager til F. Foreløpig hjemmekontor, for å sikre at syvsoverene får i seg mat og da greier å være snille med hverandre resten av dagen. Lei av å bli oppringt av unger som krangler!
Postet 04-07-18 kl 09:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Frisør, kjøring av singel og muligens bestige fjellet av reint tøy på vaskerommet. Det er så kjehehehedelig å legge sammen tøy. Jeg øyner dog en mulighet til aleinetid med podcast og klesbretting, dersom bare mannen kan underholde barbarene så lenge.
Postet 04-07-18 kl 09:41 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Siste dag før F. Må bare ha noen møter og store avgjørelser først.
Postet 04-07-18 kl 09:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Ferie. Bare mannen, hundene og jeg. Varmt i vannet - ikke en sky på himmelen. I dag skal vi spise lunsj i idyllisk sørlandsby og forberede oss til hordeinvasjon i morgen.
Postet 04-07-18 kl 10:13 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Knis. Ikke barebare å komme til jobb når man tar banen et stopp for langt, og det viser seg å være doble perronger og i det hele tatt. Så ut som en slapstickfilm, tenker jeg.
Postet 04-07-18 kl 10:33 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Levert unger på sommerskole, spist frokost og nå kaffe, og lete dypt og inderlig etter motivasjon til å gjøre fornuftige ting før F.
Postet 04-07-18 kl 10:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn, akkurat når man trodde at man skulle få tid til alt man hadde utsatt gjennom semesteret, ruller det selvsagt inn enda mer brennhett hastearbeid. Akkja.
Postet 04-07-18 kl 11:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har VONDT I RYGGEN. Stakkars meg. Skal egentlig spille sandvolleyballturnering med jobben i kveld, men føler det utgår.

Ellers er jeg installert på kontoret, vurderte hjemmekontor, men siden huset vårt er en byggeplass og bilen skulle på service ved siden av jobben utgikk det.
Postet 04-07-18 kl 11:10 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring i ryggen, Neket!

God formiddag fra sjøhytta! Vi hadde en fin bare-familien-dag i går. Nå er det slutt på alenetiden - resten av uka renner det inn folk - det er nesten et verdt et bookingsystem for å få oversikt. Gøy, da, det er bare fine folk som kommer. Det kan dog hende vi blir litt mange på en gang. :luksusproblemer:
Postet 04-07-18 kl 12:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ferdig hos frisør, ein liten lur, så klar for stranda. I dag tar me med oss middagen og blir der. Rett og slett.
Postet 04-07-18 kl 12:49 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
#denfølelsen når du sutrer over Skype 9-16, og du oppdager at det er til 17! Nevnte jeg at vi får gjester?
Postet 04-07-18 kl 12:55 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Candy
Postet 04-07-18 kl 12:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Candy. Det går seg nok til.

Jeg har så vondt i viljen at det virkelig sliter litt. Og nå kom det jammen en litt stor oppgave også. Og jeg som har halvannen dag igjen og egentlig bare hadde tenkt å rydde.
Postet 04-07-18 kl 13:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Vondt i viljen her også. Kommer meg på jobb og er relativt fornuftig og effektiv. Men med det samme jeg slipper ut, så er all energi poff borte vekk. Stakkar familien, i går måtte jeg sove en time på sofaen etter middag.
Postet 04-07-18 kl 14:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er så trøhøhøttt! Fantastisk sommervær, men nedsiden er litt vel varmt om natten, søvnen blir så som så. Nuvel, i ettermiddag skal vi ta med vestlandskusinene på Hovedøya, med matstopp på foodtrucks på veien dit.
Postet 04-07-18 kl 14:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Au, Candy. Du får sympati av meg.

Jeg har egentlig tre dager til F, men det ser ikke ut som om det blir bare fri da heller.
Postet 04-07-18 kl 16:08 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg brukte lunsjen (kl 14! ) til å komme meg hjem. :Skype-on-the-go:

Litt pinlig når sjefen prøvde å Skype meg på siden.
Postet 04-07-18 kl 16:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Første feriedag i dag og starten på ett år med permisjon Rydder og vasker og forbereder huset på at leieboerne skal ta over. Om ei lita uke sitter vi på flyet på vei til en ny hverdag i California
Postet 04-07-18 kl 18:04 av Selma Selma er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Oi, spennende Selma.
Postet 04-07-18 kl 18:53 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no