Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Pinse-kaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Pinse-kaffe

Postet 05-06-17 kl 13:06 av Kaffestuggu
Oppdatert 05-06-17 kl 13:11 av Kaffestuggu

God formiddag! En plutselig søndag på mandag forvirret alle de ansatte i Kaffestuggu, og vaktlistene gikk helt rundt for oss. Beklager! Nå er vi åpne! Kom inn!
Vi har ikke helt fått dreisen på Hellig-Ånd-latte, så det blir Svampe-Bob.

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov helt til halv åtte og burde således være uthvilt. Har dog sovet dårlig, så jeg er litt amøbe i dag. Godt å se at sola skinner da, hvertfall.

Jeg sitter ute på verandaen og skriver oppgave og humrer lett av den nye naboen som klipper gresset. Tipper det kommer noen hellidagsprofeter å be han kutte ut. Vi lever i et ganske strengt nabolag.
Postet 05-06-17 kl 14:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er tilbake fra hytta. Huset må ryddes.

Her er forøvrig naboen i gang med gressklipp. Han er professor i teologi.
Postet 05-06-17 kl 15:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har sett Netflix hele dagen så langt. Konsert med basunbarn om en time.
Postet 05-06-17 kl 15:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Da det endelig ble hagearbeidvær måtte jeg dra på jobbreise. Dårlig planlegging.
Postet 05-06-17 kl 16:18 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Vært på strand og friidrettsbane. Rydder hus og gir bort.
Postet 05-06-17 kl 17:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har tapetsert fem skapdører, ryddet i undertøyskuffen min, øvd på korsanegen min, gått tur med hundene på kyststien, spist middag og ikke ryddet opp etterpå - det gjorde mannen.

Nå skal jeg rydde ut masse ting vi ikke bruker av skjenken som står i stuen - så blir det plass til litt mer av det vi bruker.

:svusj:
Postet 05-06-17 kl 19:48 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg stod opp 05.30 på fridagen og fikk 6 jenter levert på håndballcup til rett tid.

Jeg har stortrivdes som fotballmamma i mange år, og innser at jeg stortrives som håndballmamma også. Laget til snuppa har utrolig koselige foreldre, og sjokkerende nok fant jeg meg selv klemmende på sidelinjen da de vant en utrolig spennende 8. delsfinale. Hun begynte for 2 måneder siden, så dette er foreldre jeg knapt kjenner.

De tapte kvartfinalen, men samtlige av de som vant der var toppede førstelag. Vår klubb stilte med to jevne lag, så kvartfinale var vel omtrent maksnivå.
Postet 05-06-17 kl 20:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nima sin avatar
Lå i sengen til fire i dag med migrene. Nå blir det kaffe uten hellig ånd eller svampebob, men med kanel og fløte :-)
Postet 05-06-17 kl 21:22 av Nima Nima er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Blånn, no vart eg nysgjerrig på kven det er. Men uansett, andredagene er menneskeskapte fridager, førstedagene er Gud-skapte, sa alltid min gamle fromme grandonkel. Så professoren er innafor.
Postet 05-06-17 kl 23:32 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hondacrv: Han har nok gått av med pensjon nå, tror jeg. Jeg personlig reagerte ikke på at han klippet plenen såpass langt utpå dagen, altså. Selv om jeg ikke gjorde det selv.
Postet 05-06-17 kl 23:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Men du outer han ikkje? Hehe.
Postet 06-06-17 kl 20:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no