Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 08-02-18 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Kaffe først og dagens plan er nok et jobbintervju.
Postet 08-02-18 kl 08:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tvitvi, Millen!

Jeg sitter et snev apatisk etter mye nattevåk og prøver p finne sjelen min.
Postet 08-02-18 kl 08:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til, Millen!

God morgen. Atter en dag med finpussing av avtale som jeg håper blir signert snart. Jeg trenger kaffe og en god porsjon tålmodighet!
Postet 08-02-18 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Millen: Masse lykke til på jobbintervju.

Jeg fikk noe skikkelig vondt i ryggen i går, og det ble ikke bedre i natt. Så i dag har jeg bestemt meg for å jobbe hjemmefra slik at jeg har mulighet til å legge meg ned når det trengs. For det trengs jevnlig.

Jeg er ikke vant til å ha smerter med mindre jeg er syk, så dette er veldig snodig og ubehagelig.
Postet 08-02-18 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Og der kom sms om sykdom hos intervjuer så da er det utsatt til neste uke en gang. Ja Ja, sånt skjer.
Postet 08-02-18 kl 09:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så kjipt, Millen - men det er jo tida for sykdom nå.
Jeg skal prøve å være effektiv i dag, selv om jeg har lyst til å gjemme meg i en krok med kaffe og strikketøy. I dag jobb, i morgen Berlin!
Postet 08-02-18 kl 09:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det er sånt som skjer- og jeg får ikke gjort noe med det uansett så. Får skrive et par søknader istedet. Det er kun et engasjement via byrå.
Postet 08-02-18 kl 09:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring til ryggen Tjorven!

Jeg våknet med spenningshodepine og den blir ikke bedre. Kjenner kvalmen presser seg på også. Egentlig skulle jeg straks ha vært på vei til to-dagers viktig jobbseminar der det skal tas avgjørelser som jeg absolutt ville ha vært med på. Men nå er det visst bare å tusle tilbake i senga i stedet. Æsj, æsj, æsj!
Postet 08-02-18 kl 09:45 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Tenåringer er altså ikke noen garanti mot nattevåk, viser det seg. :trøtt:

Jentungen er syk og kom inn midt på natten: "Alt snurrer rundt og rundt!". Så hun fikk pappaens seng og min hånd og en paracet, og fant roen til slutt, men det gjorde ikke jeg.

To møter gjennomført før klokken 9, og beskjed om at jeg må gjøre ørten reiseregninger en gang til, men i et annet system som skal brukes oppå det andre systemet topper liksom det hele.
Postet 08-02-18 kl 11:00 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til alle syke små og store.
Postet 08-02-18 kl 11:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
WHÆÆÆ. Knerten har fått plass på leir i vinterferien. Den lille koseklumpen min skal reise fra meg. Kommer dette til å gå bra?





Selvfølgelig kommer det til å gå bra, altså. Det er bare at han er hakket mindre selvstendig enn søstra (som fikk plass på samme leir da hun var på den alderen) og hakket mer "min lille".
Postet 08-02-18 kl 11:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til de som trenger det! Og så spennende, Tjorven! Men skjønner at det er litt rart med minsten.

Jeg er hjemme med min minste i dag, hun har feber og er rimelig tett, så det er en veldig rolig dag og nå fant vi ut at vi trengte muffins. Jeg vasker klær og ser frem til spahelg etter noen timer på jobb i morgen.
Postet 08-02-18 kl 12:25 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no