Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 10-02-23 kl 06:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Snart helg!
Postet 10-02-23 kl 07:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Tidlig frokost i dag. Kl. 9 faktisk. Plan for dagen er å rusle fra hotellet for å finne en atm. Mannen har møter til kl. 11. Deretter kommer han og kollegaene hit og vi reiser til Masai Mara og en helg med safari. Det blir bra (om noen har sett dokumentarer fra Serengeti er det samme område, men på Kenya-siden av grensen. Kollegaene til mannen er hyggelige, så det blir fint.

På turen jeg skal gå først er det mulig jeg går bittelitt oppover veien og finner huset der vi bodde for 35+ år siden og det «kjøpesenteret» hvor vi pleide å handle mat. Det er bare 1,5 km dit.
Postet 10-02-23 kl 07:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hjemmekontor. Når jeg ser ut vinduet ser jeg at jeg befinner meg på et langt kjøligere sted enn Blånn. Utnytter spart reisetid til å jobbe, og planlegger en tur på spinning rett etter arbeidstid. Så helg og til vår nye bolig for å male ferdig barnas soverom. De er godt i gang på egen hånd, men nå må vi intensivere slik at vi er klar når teppegulvene kommer.
Postet 10-02-23 kl 07:59 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret og NYTER at det ikke lenger er helt mørkt når jeg drar til jobb. I dag tok jeg t-banen kl 07.32 og da var det tussmørkt, men det var helt tydelig at dette snart er forbigående. Det går mot lysere tider.

Dette gjør altså helt vanvittige ting med min mentale helse.
Postet 10-02-23 kl 08:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er på kontoret. 3 dagen denne uka, og det er ikke vanlig. Men, jeg har så mye putlearbeid jeg må gjøre, og huset hjemme var litt for fullt av folk i dag. Jeg begynte hjemme, men ombestemte meg i 8 tida, og reiste inn på jobb. Her er det ihvertfall fred og få. Mannen og datteren min har fri i dag, og jeg merket at det ble for mye styr akkurat i dag.
Postet 10-02-23 kl 08:54 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skulle egentlig på tidlig på kontoret, men tar dagens to første møter hjemme og drar dit når de er ferdig.
Postet 10-02-23 kl 09:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Jeg har mest lyst på helg, kjenner jeg. Men får vel jobbe litt, og avslutter dagen med drøftingsmøte.
Postet 10-02-23 kl 09:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Siste innspurt før jeg planlegger oslotur for å kose meg med ungene.

På begynnelsen av uka var det mange varmegrader og regn her, så all snøen forsvant. I natt fikk vi 30 nye centimeter, og det skal komme mer ... Håper bare at flyplassen klarer å holde åpent.
Postet 10-02-23 kl 09:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag, med innlagt hektiske fem minutter på polets Burgundslipp på nett. Det meste var revet vekk.

Planen for dagen er masse, masse jobb og så handling og forberedelser til i morgen. Vinklubben tar en liten pause i vinopplæringen og tar bare en middag a la Grevinnen og hovmesterens nyttårsfeiring. Bare for gøy.
Postet 10-02-23 kl 09:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Fredag! I kveld blir det Nabofruefest på meg. Deilig med en fest hvor man må gå få meter når man skal hjem igjen. Det er kun en tomannsbolig mellom meg og det huset vi skal være i. Så det blir en kveld med god mat og masse skravling.
Postet 10-02-23 kl 09:58 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Akkurat landet i London. Litt stuck på flyet mens vi venter på en ledig terminal. Jaja.. straks klar for storbylivet.
Postet 10-02-23 kl 10:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hviler på sofaen etter en tøff dag i går, lite planer å spore.
Postet 10-02-23 kl 10:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Har akkurat bestilt ei hotellnatt i Tromsø og blitt sjokkert over prisnivået. Rimelig klar for helg, men blir en del greier i forbindelse med morsdag og feiring av yngstemann som fyller 11 på mandag (pluss mangler oppvaskmaskin ). Koselige ting, da. Har seriøse planer om å kjøpe moccamaster i kveld
Postet 10-02-23 kl 10:27 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er visst helt ville priser i Tromsø, Appelsin. Masse saker i lokalnyhetene om folk som må bo på hotell i forbindelse med sykehusbesøk i Tromsø, og som må kutte sykehusbesøk fordi de verken har råd til å legge ut eller å dekke andelen de ikke får refusjon for.
Postet 10-02-23 kl 10:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Er det avbært i Oslo sentrum, forresten? Må bestemme meg for hvilke sko jeg skal ta med meg.
Postet 10-02-23 kl 13:08 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Ikke snø på fortau i sentrum
Postet 10-02-23 kl 13:10 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Men greit med hålke på alt annet i denne byen nå.
Postet 10-02-23 kl 15:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Nå snør det. Ta med vintersko, Stompa.
Postet 10-02-23 kl 15:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ugreit med snø oppå holka altså. Veit jo ikke lenger hvor de glatte flekkene er så får gå som en 100-åring.
Postet 10-02-23 kl 15:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Første safaritur ferdig. Nå venter vi på at gutta i presidentsuiten (kollegaene til mannen ) skal komme forbi så vi kan spise middag. Vi må ha følge med vakt på kveldstid siden området er helt åpent. De har en symbolsk bom ved innkjøringen.
Postet 10-02-23 kl 17:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no