Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 01-10-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er våkne, og snart klare for avreise mot Gardermoen. New York venter.
Postet 01-10-16 kl 08:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Skulle ønske mitt reisemål fir høstferien var like spennende, men Mo i Rana er helt ok det óg.
Postet 01-10-16 kl 08:20 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi skal til Gardermoen vi. Boksekamp i kveld, men først noen ter i Oslo med mannen.
Postet 01-10-16 kl 08:36 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God tur Tjorven!

Vi skal være hundvakt hele dagen. Mannen har lovet vesla take away, så kvelden blir kinesisk med japansk film hører jeg rykter om.
Postet 01-10-16 kl 08:52 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God tur Tjorven.
Hvorfor våkner ungene tidlig i helga?
Uansett, ut på tur i skauen idag med nevø og nieser, det blir bra.
Ha en fin lørdag.
Postet 01-10-16 kl 09:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fløyel sin avatar
God tur til NY Tjorven og du til Oslo Frøy.

Får familien på besøk i moegen og kjenner litt at jeg ikke har lyst til å bruke hele lørdagen på å bake, så jeg tror jeg avlegger bakeren en tur også gjør jeg noe jeg har lyst til i stedenfor.
Postet 01-10-16 kl 09:07 av Fløyel Fløyel er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi skal til Berlin, og valgte båt og tog fremfor fly. Seemed like a good idea at the time.
Postet 01-10-16 kl 09:14 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
God tur til både New York og Berlin. Håper de får fine feriar begge.

Her er det barneselskap som står på programmet og leiligheten sitrer av forventning. Sjølv ser eg mest fram til å bli ferdig med det. Ni barn i to timar og to ekstra voksne til i hjelpe til. Håper det blir greit.
Postet 01-10-16 kl 09:19 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
4-årsdagen er høydepunkt for de små, fordelen er t de er ikke kalibrert på bursdager of aner ikke hva de gleder seg til, så det blir stas uansett. God feiring!

God tur til NY og Berlin!

Jeg våknet av meg selv en hLvtime før barna i dag. nå surrer de rundt nede og leker litt mens jeg bare drar meg bare "litt" til. God lørdag alle sammen!
Postet 01-10-16 kl 09:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Candy: min erfaring med tog i Tyskland er utelukkende positiv, så jeg synes båt og tog høres ut som en god måte å komme seg til Berlin.
Postet 01-10-16 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Kaffe på senga og utsikt til snødekte fjelltopper. Høsten på fjellet er veldig fin, dessverre ikke høstferie i år, så tilbake til byen i morgen.
Postet 01-10-16 kl 10:25 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
God tur til New York, Oslo og Berlin.

Fint med store barn som sover lenge. Måtte vekkes da en skal i bursdag kl 10!
Postet 01-10-16 kl 10:34 av millact millact er aktiv nå
Gammel
nokon sin avatar
Sant nok, Palmen. Eg trur ikkje det går an å ha meir forventningar enn jubilanten har. (Han var riktignok litt usikker på om han var fire år på ekte i går, for han hadde ikkje blitt like høg som dei andre guttane. )
Postet 01-10-16 kl 10:50 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nokon: da Knerten var på den alderen fortalte han meg at pappaen til kompisen måtte være minst 100 år. Han var nemlig mer enn 2 meter høy.
Postet 01-10-16 kl 11:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God tur til alle som skal ut og farte, langt eller kort.

Her skal bakes, for vi har en nesten 12-åring som skal feires den neste uka, med oppstart i morgen.

Dessuten må vi få kjøpt ny støvsuger, hvis ikke slangen kan byttes ut på den gamle.
Postet 01-10-16 kl 11:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
God tur til alle reisende! Vi sløver i sofaen, og skal etterhvert i bursdagsselskap. I år skal vi ha litt felles høstferie, for første gang på lenge. Som regel må Høvdingen jobbe, men i år skal vi ha tre dager sammen.
Postet 01-10-16 kl 11:20 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
God tur til alle heldiggriser som skal på tur. Selv tenker jeg høstferie schmøstferie, og er sliten og sur etter overtid hver dag denne uka. Har hatt en treningsbag stående urørt på jobb siden tirsdag, så antall treningsøkter planlagt for september gikk rett vest.

Anyhu, i dag er det Oslos bratteste. Testet løypa forrige lørdag. Da hadde jeg en ok dag. Så er som sedvanlig pessimistisk og tenker at det sikkert ikke går like bra i dag, og at det vil være demotiverende å gjøre det dårligere i selve løpet enn på treningen. Mannen min bare rister på hodet av meg og mener at bare JEG kunne finne på å tenke sånn.
Postet 01-10-16 kl 11:22 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi løper rundt og pakker, Riga og Tallinn venter! Siden jeg kom hjem fra Tromsø i går kveld, går det til dels ut på å øse ting over fra en koffert til en annen. Sånne ting virker som en god idé når jeg sitter og planlegger dem, men det er jo littegranne slitsomt i praksis, jeg må innrømme det.
Postet 01-10-16 kl 11:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God tur til alle som skal på ferie og gratulerer til bursdagsbarn. Vi har ikke høstferie før neste uke. Til gjengjeld har vi en nybakt tenåring i huset. Hun er feiret med egg og bacon til frokost og snart er det en liten feiring med noen gode venninner. Hun er en av de som er glad for å være ferdig med barneskolen og de store fødselsdagsselkapene.
Postet 01-10-16 kl 11:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God tur til alle som skal ut å reise! Ei jobb/skoleuke til før det blir høstferie her. Jeg skal ha to-tre fridager så høstferien blir ei langhelg på hytta. Høstens reisebudsjett er omdisponert til drenerings/beleggningsstein-budsjettet


Startet dagen tidlig i dag, så jeg er ferdigtrent. Nå litt sløving og rydding hjemme, før vi skal ut og spise i ettermiddag. Jentene ønsket seg thai-mat
Postet 01-10-16 kl 12:38 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg sitter i turnhallen og hutrer, men i dag har jeg i hvert fall huska termokopp. Angrer litt på at jeg lovde tiåringen og kompisen pokemonjakt etterpå, jeg får finne fram votter!
Postet 01-10-16 kl 12:44 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God tur til reisende og hurra for bursdagsbarn.

Vi har også høstferie i uke 41, og skal til London fra tirsdag - lørdag. Jeg og 13-åringen + venninne skal på Bieber-konsert i O2, og så skal meg og 17-åringen på Harry Potter-tour. Tipp hva jeg gleder meg mest til.

I dag skal vi i bryllup og jeg har fixet håret hos frisør. Ganske lekkert, om jeg skal si det selv.
Postet 01-10-16 kl 12:55 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God tur til alle høstferierende! Vi skal ikke ha ferie og har ingen planer for uken - det er egentlig litt deilig etter et par ganske hektiske uker.

Og gratulerer med bursdagsbarn! Fireårsbursdag er store greier, ja. Det var den første gangen han var ordentlig bevisst på at han hadde bursdag, og det var også den første bursdagsfesten han husket i ettertid. Tror kanskje han husker den fremdeles, enda det er snart ti år(!) siden.
Postet 01-10-16 kl 13:11 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her har vi avslutta stue-overnattingsparty med sju søte og særdeles veloppdragne jenter. Fantastisk!
Postet 01-10-16 kl 13:32 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg var oppe i otta i dag for å rekke fly til syden. Vi har flydd med mellomlanding i England, og glad er jeg for det når jeg nå ser at flyet vi egentlig hadde tenkt å reise med er kansellert. Var ikke like glad da jeg ble vekket 0430 i natt for å rekke fly, da var jeg trøtt og gretten og nok ikke den hyggeligste å være rundt. Landing om ikke så lenge, skal bli deilig å komme av et fly fullt av fulle engelskmenn og finne baggasje, leiebil og leiehus.
Postet 01-10-16 kl 14:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har våknet opp til siste dag i selv San Francisco. I ettermiddag går turen videre utover til Berkeley. Fra og med i morgen ettermiddag er det tettpakket program (det blir bra for lommeboka...). Forelesninger og skolebesøk.

Nå skal jeg straks i dusjen og pakke kofferten (og den ekstra bagen jeg kjøpte i går), spise frokost og besøke Nike store. Housekeeping er relativt ivrige her på hotellet. De har banket på før 8.30 hver morgen. I dag var det før kl. 8... Og det den dagen jeg skal sjekke ut innen 12.
Postet 01-10-16 kl 18:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Tjorven. Vi har snakka mykje om at alder og høgde ikkje heng saman, det siste døgnet.

Skilpadda, det trur eg så gjerne. Det har vore enorme forventningar til denne bursdagen.

Nå gjeld det å få ungen i seng. Så skal eg kose meg med kakerester og bok.
Postet 01-10-16 kl 19:57 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Hvilken tråd svarte du på nå, nokon?
Postet 01-10-16 kl 19:58 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Innlegga frå i formiddag, Pamina. Her.
Postet 01-10-16 kl 20:06 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Teflonhjerne? Jeg?
Postet 01-10-16 kl 20:07 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Det har gått nokre timar og blitt skrive nokre innlegg i mellomtida, då.
Postet 01-10-16 kl 20:15 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med vel overstått barnebursdagsfeiring nokon!
Postet 01-10-16 kl 20:26 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Lørdagskveld! Far lager middag, mor ser på boksing.
Postet 01-10-16 kl 20:58 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vel blåst bursdagsgjennomføring nokon, du fortjener kake nå!

Vi ferierer og fanger pokemons og tar livet med ro. Digg!
Postet 01-10-16 kl 21:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no