Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 09-10-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God søndag.
Dagens planer er å hvile ben og kropp, må bare jobbe litt. Topptur i 5-6 timer igår var deilig, men det blir sløving idag.
Ha en fin søndag.
Postet 09-10-16 kl 08:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Her har vi startet dagen med lusemiddel. Jippi!
Postet 09-10-16 kl 09:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jippi, Toffen! Knallstart på dagen.

Jeg er den eneste som er oppe. Det skjer aldri. Jeg har havregrøt til koking, og sitter og psyker meg opp til løpetur og bollebaking. Det er niendeklassingen som skal lage bollene (lekse), men jeg ser for meg at det må lokkes og trues for å få han til å gjøre det. Akk ja.

Ellers skal bestevenninna mi gi meg bursdagsgaven min i dag. Jeg skal bare møte opp på Majorstua på et gitt klokkeslett. Aner ikke hva det er jeg skal på, men jeg vet at det er noe mat involvert. Spennende. Og litt skummelt.
Postet 09-10-16 kl 10:07 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
For en morgen, Toffskij!

Skal straks kjøre noen timer og hente to barn fra faren. Blir godt å få dem hjem igjen.
Postet 09-10-16 kl 10:14 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så gøy, divine! Her er det siste dag i ferien, og vafler med venner i ettermiddag. Blir koselig.
Postet 09-10-16 kl 10:54 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nå sitter det stakkars lusebarnet med hodet fullt av liniment, og så får vi finkjemme alle oss andre en gang til og håpe det bare var henne. Jaja, det var jo bra vi fikk kjørt kur før helga var over, i det minste.
Postet 09-10-16 kl 10:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Nå har vi brukt et par timer på å finne og bestille billetter til England i jula. :svett: De som sier det er gøy med ferieplanlegging har enten veldig mye mer penger enn meg eller mye mer fleksibilitet i feriene.
Postet 09-10-16 kl 12:05 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi sitter på Megazone og venter på gjestene. Knerten blir 9 år i dag, og skal feire med bestekompisen (som også har bursdag i dag).
Postet 09-10-16 kl 12:31 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Iiiik, mannen fant en svær lus på meg! Så her sitter jeg med håret fullt av liniment. Jippi.
Postet 09-10-16 kl 12:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
"Svær lus" må da være en selvmotsigelse, Toffen.

Men, isj! Håper den er nyinnvandret og ikke har rukket å legge egg eller noe!
Postet 09-10-16 kl 12:43 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Teorien er at den er nyinnvandret fra datterens velvoksne lusekoloni. Æsj, og jeg trodde vi liksom var over lusealderen nå, men nei.
Postet 09-10-16 kl 12:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Den var svær! Til lus å være!
Postet 09-10-16 kl 12:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Lus!
Er du alt hjemme fra NY, Tjorven?

Jeg sløver og mannen rydder ute. Litt irriterende, for jeg føler jeg burde gjort noe, jeg også. Kledd på meg, i det minste.
Postet 09-10-16 kl 13:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er nede for telling etter en uke med lite søvn og mye admin på tur. Feber, influensafølelse og svimmel. Urk! Går og legger meg igjen.
Postet 09-10-16 kl 13:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Er det noen trøst, Toffen, at vi skulle kjøre lusekur nr 2 i dag, og også fant en SCHVÆR lus hos hun som ble kuret og gredd for ni dager siden?

Ikke det, nei.
Postet 09-10-16 kl 14:18 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 09-10-16 kl 14:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, vi er tilbake fra NY. Kom hjem i går morges etter å ha vært der i nesten uke.

Bursdagsbarnet er så lykkelig. Megazone innfridde noe så veldig. Jeg er lykkelig over at vi hadde noen å dele regninga med.
Postet 09-10-16 kl 16:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Lus Jeg har vi ikke sett snurten av lus etter at eldste begynte på skolen, men jeg har ikke akkurat ryddet vekk lusekammer og lusemiddel. Lykke til med kuring og jakt, begge to!

Den planløse høstferien vår ble svært innholdsrik etterhvert, så i dag har jeg innført total sløvedag så vi skal bli litt klare til hverdag igjen i morgen.
Postet 09-10-16 kl 16:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sympati for lus! Vi har sluppet unna så langt, men klør like besatt hver gang noen snakker om det... Rolig helg her, i dag har vi gjort reint og denslags, og hatt kort besøk, nå er det straks pizza og film.
Postet 09-10-16 kl 17:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Masse sympati Anda g Toffen. Vi hadde en tørn for et par måneder siden,det er ikke moro.

Her har vi vært friskusfamilie i dag, og gått tur i flere timer. En del vind ute men vi fikk testet høsttøyet
Postet 09-10-16 kl 17:40 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ingen lus. Bare bihulebetennelse. Dette har jeg ikke tid til, altså!
Postet 09-10-16 kl 18:42 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg våknet etter noen timer, uten feber og i bedre form. Men nå virker det som det er noe magegreier, har vel fått med meg noe virus hjem fra Polferries, tenker jeg. Æsj!
Postet 09-10-16 kl 19:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Full sympati til alle med lus, tette bihuler, magegreier osv. Selv kjennes det ut som jeg har fått en overdose friskluft etter å ha brukt helga til å grave i hagen. Jeg har erklært krig mot lupinene som fulgte med på kjøpet fra forrige huseier. Tror jeg kommer til å drømme om lupinrøtter i natt...
Postet 09-10-16 kl 19:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har hatt en finfin dag med familien, først Escape Room og biljard med Mannen og gutta, og så fikk vi igjen babyen som hadde vært på besøk hos mormoren sin og dro på Spektrum for superheltshow.

Nuh - pleie formen litt, og tidlig i seng før presidentkandidatdebatt i natt. Håpløst lite tilrettelagt for europeisk publikum, altså.
Postet 09-10-16 kl 20:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hvor er mandagstråden?
Postet 10-10-16 kl 07:39 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no