Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 01-09-17 kl 07:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Det er fredag.
Postet 01-09-17 kl 08:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fredag og sol. Bursdagsfeiring for snart niåringen i ettermiddag.
Postet 01-09-17 kl 08:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Endte vist op med å være hjemme med sykt barn i dag også. Håper han er bra nok til å dra på turnering i morra.
Postet 01-09-17 kl 08:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har feriedag for å ordne til helgens konfirmasjon. nå skal jeg bake en kake, stryke noe flere duker, lage fromasjfyll til kaken, bake en kake til, kjøp et lass med blomster, dekke bord, gå tur med hundene, håpe på fint vær og god klestørk fordi jeg har to store IKEA-poser med tekstiler fra hytta som må vaskes og det haddevært så sykt deilig å få vasket det når jeg er hjemme uansett. Men først: Kaffe!
Postet 01-09-17 kl 09:10 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til med husordningsdag og konfirmasjon pøbelsara.

Jeg er på jobb og er lei og kjei og har bare lyst til å gå hjem. Heldigvis har jeg et par forholdsvis uforpliktende møter spredd gjennom dagen, så jeg kan gi inntrykk av å være veldig arbeidsom uten egentlig å gjøre så mye.

Og så har jeg hyggelige planer i helgen og det hjelper jo.
Postet 01-09-17 kl 09:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Høres ut som om du har dagen full Pøbelsara!
Her ble det plutselig hjemmekontor sammen med en omgangssyk unge, som sitter å spiller på rommet sitt. Foruten å springe på do, så er han jo frisk som en fisk.
Postet 01-09-17 kl 10:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for bursdagsbarn og konfirmant.


Jeg er syk og det passer dårlig med 2x40 årslag imorgen.
Sofa, TV og varme klær håper jeg fikser det.
Postet 01-09-17 kl 10:18 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg humrer fortsatt over etater/avdelinger med såre tær. Utrolig hva en e-post kan utrette.

Ellers er jeg klar for helg med Granittrock, dugnad, 20-års lærerskolereunion og selvsagt en håndballkamp.
Postet 01-09-17 kl 10:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Egentlig fridag, men jeg er på jobb for å få ting unna før neste uke. Månedsavslutning og tre dager på kurs er i grunnen en dårlig kombinasjon, men det var ikke så mange datoer å velge mellom.
Postet 01-09-17 kl 11:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har Smokie rett i øret mitt.

#telefonkø
Postet 01-09-17 kl 11:15 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar

Så lenge det ikke er "Who the f**k"-versjonen Candy, så går det vel nesten greit?
Postet 01-09-17 kl 11:16 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fredag er ganske oppskrytt når man skal jobbe hele (denne) helgen (også).
Postet 01-09-17 kl 11:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg kan melde om at Ticketmaster kjører 3 sanger på repeat; Hotel California, en for meg gudskjelov ukjent Smokie-sang, og en gyselig funk-EWF-wannabe. 1 min versjoner av alle, sikkert pga TONO. Når man venter i 10 min, får man ... nok.

:rabla:
Postet 01-09-17 kl 11:57 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Auauau. Det med korte snutter er forresten en myte. Man må betale uansett. Men mulig de har en eller annen særavtale med de tre artistene, de er jo et 360-selskap med kontroll over alle ledd i næringskjeden.
Postet 01-09-17 kl 12:02 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hvorfor i alle dager ringe Ticketmaster?
Postet 01-09-17 kl 12:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg måtte ringe de i sommer da jeg hadde fått med en billett jeg ikke skulle ha. Dama ordnet opp asap og jeg slapp å betale nettopp fordi jeg ringte rett etter bestilling.
Postet 01-09-17 kl 12:14 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er trøtt og gjør vanskelige ting jeg ikke kan. Og skal på korpsseminar typ reisebort i helgen, fikk skreket meg til å dra i morgen, men det innebærer grytidlig opp og ut. Blir sikkert moro da, men akkurat nå føles det som et ork.
Postet 01-09-17 kl 12:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Å jobbe på en skole i Groruddalen på eid er i grunnen ganske fint. Ca. 2/3 av elevene og en del ansatte har permisjon.
Postet 01-09-17 kl 12:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er trøtt, men har ny bluse og nye sko og føler meg litt fresh for første gang på lenge, så det hjelper jo på! Skal planlegge og organisere meg litt i dag, siden jeg plutselig har mer å gjøre på jobb enn jeg har hatt hittil. Det er gøy at det skjer noe! Men det blir skikkelig deilig med helg, ja.
Postet 01-09-17 kl 12:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det var sånn sett rett dag og være hjemme med sykt barn i dag. Jeg driver med kartlegging av fremmedspråklige og i dag var det ingen tilstede på skolen pga eid, så jeg hadde ikke hatt så mye å gjøre gitt.
Postet 01-09-17 kl 13:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er trøtt. Etter 3 dager med kunde konferanse på Gardermoen kunne jeg trengt en dag til å sove på ..
Postet 01-09-17 kl 13:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Husmorfri blir ikke helt det samme med unger hjemme som verken kan være noe særlig i aktivitet, se på skjermer eller lese bok. Jeg har fått fikset litt her til middagsbesøk da, det er enda noe. Og booket legetime til nevnte barn senere i dag.
Postet 01-09-17 kl 13:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mavs: Fordi jeg skulle fått tilsendt noen billetter i papirformat (why? why? ) som ikke har kommet, og det står ingenting om når jeg skulle evt. begynt å bekymre meg. Og online help er bare automatisert, så klart. Vi snakker ikke med kundene våre for moro skyld.
Postet 01-09-17 kl 14:30 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Har de ikke en e-postadresse? For et monsterfirma.
Postet 01-09-17 kl 14:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Har klippet av meg håret. Deilig. Helg nå. Hurra.
Postet 01-09-17 kl 14:55 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Nei, det skulle tatt seg ut, Mavs. Nettsiden eller telefon. Brevduer var ikke nevnt, en gang. Hmmfp.
Postet 01-09-17 kl 15:39 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg har vore hos fastlegen i dag og konkludert med at alle dei som påstår at muslimar bare kjem til Norge for å snylte, kan ta seg ei bolle. Det er klin umogleg å få tak i taxi på Id.
Postet 01-09-17 kl 17:34 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har tilbrakt 6 timer på dagkirurgen med Herremannen i dag. :svett: Planlagt, udramatisk og alt gikk på skinner, som vanlig superfornøyd med helsevesenet vårt, men fy søren det var noen seige timer.
Postet 01-09-17 kl 17:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Eg har vore hos fastlegen i dag og konkludert med at alle dei som påstår at muslimar bare kjem til Norge for å snylte, kan ta seg ei bolle. Det er klin umogleg å få tak i taxi på Id.
Postet 01-09-17 kl 19:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg ringte fordi billettane ikkje kom (til MGP junior) men då sa dei at dei vart sendt ut ca to veker før arrangementet. Viss det kan vere til hjelp.
Postet 01-09-17 kl 21:32 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no