Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 10-11-16 kl 08:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Pusen!

God morgen. Jeg er tidlig på kontoret, og harver meg videre gjennom månedens arbeidshaug. Heisann hoppsann!
Postet 10-11-16 kl 08:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Jeg har også vært på jobb en stund, har arbeidshaug og ingen form for prioriteringsplan. Kanskje det hjelper med mer kaffe og en liste? :kaoshode:
Postet 10-11-16 kl 09:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Bra vi er flere, felles skjebne etc. Ser at helgen nærmer seg, det er godt, jeg er så trøtt at jeg nesten sovner mens jeg kjører til jobb. Har en heftig liste som må bli ferdig før helg kan nytes, så av gårde og svosje!
Postet 10-11-16 kl 09:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har gjemmekontor på morgenen i påvente av veterinærtime for barnas marsvin. Han har en diger kul på ryggen, og jeg har en mistanke om at det ikke blir gode nyheter.
Postet 10-11-16 kl 09:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Fine pusen!

Har noen en kur mot intens surhet? Jeg er i så ufattelig dårlig humør at jeg bare må sitte her på plassen min og håpe at ingen snakker til meg, kjenner jeg.
Postet 10-11-16 kl 10:01 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på kommunestyremøte i hele dag. Første kaffekopp allerede inntatt. Ellers så må jeg si at jeg gleder meg til jul og litt pause. Det er forferdelig hektisk for tiden og føler jeg vasser i elendighet på jobb. Denne uka var jeg i en trist begravelse til en gammel kjær kollega som ble bare 42 år og bestefar døde denne uka. Han var 94 da så det er jo helt naturlig. Men generelt sliten om dagen. Huff, men snart er det jul og litt hygge og pause.
Postet 10-11-16 kl 10:07 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Heilo, det kan godt være en fettkul som ikke er farlig - det ene marsvinet vårt hadde det.

Vixen - det var en trist uke, skjønner jeg .

Jeg har kaffe, og det som ser ut til å bli en rolig jobbdag foran meg.
Postet 10-11-16 kl 10:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Når til og med november går raskt, er livet for travelt. Dei siste åra har eg ikkje gidda å grue meg til lange kjedelige november, for det fyk jo berre avgårde uansett. Men no er det så godt som helg, og då skal eg ingenting anna enn å gå turar med venninner, og ete thaimat, og kanskje smiske meg til litt gråt hos mamma på lørdag.
Postet 10-11-16 kl 10:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
November går da alltid raskt.
Postet 10-11-16 kl 10:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Den kattepusen, altså.

Lillesøster fant ut at hun ville prøve seg på skole, selv om formen ikke er helt topp, men etter to dager på sofaen så klarte hun ikke mer for det er så kjedelig å være syk. Så jeg sitter litt på nåler og venter på telefon om at hun må hjem tidligere enn planlagt.
Postet 10-11-16 kl 10:20 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
November er en utrolig kort måned, ja! Og hektisk her også, særlig på jobb, men med ymse greier jeg har pådratt meg på fritiden også. Sliten etter PT-time før jobb er jeg også, og så er det leksehjelp hos Røde Kors etter jobb, så det blir sent før jeg kommer meg hjem til sofaen også.
Postet 10-11-16 kl 10:58 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
vixen, det var så fælt å høre om kollegaen din. Alberto var sterkt preget av dødsfallet og syntes det var fælt å være i begravelsen.
Postet 10-11-16 kl 11:00 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God klem til de som trenger det.

Er på skolen, siste forelesningsdag denne høsten, det betyr vel at det straks er eksamen. Så det er bare å kjøre på.
Postet 10-11-16 kl 11:17 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg sitter med en arbeidsoppgave jeg aldri har gjort før. Jeg skjønner jo at det er lurt å si ja til ting, og jeg får det sikkert til, men akkurat nå angrer jeg bittelitt.
Postet 10-11-16 kl 11:23 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Er på Hamar i dag. Her er gågaten allerede pyntet til jul!
Det er da lenge til jul enda!!??!
Postet 10-11-16 kl 11:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Marsvinet hadde en betent byll som nå er tømt. Han er postoperativ, veldig slapp og groggy og jeg kjenner at jeg er en ganske nervøs marsvinsykepleier. Men godt at det ikke var noe verre.
Postet 10-11-16 kl 18:41 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring til marsvinet! De er noen herlige, små pelsklumper
Postet 10-11-16 kl 20:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no