Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 20-11-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg må si meg enig med lillebror som var enig at det var greit med en pause fra meg, men som mente st den pausen trengte ikke å være så lang. De kommer hjem i dag, det blir fint.
Postet 20-11-16 kl 08:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen. Vi ligger i senga ennå. Prøvde å stå opp, men 6-åringen synes det var for tidlig, så..
Postet 20-11-16 kl 09:05 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg prøver å slumre i sofaen til Barne-TV mens babyen og hunden sitter og ligger oppå meg. Ikke fullstendig vellykket.
Postet 20-11-16 kl 09:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Skal straks opp.
Håndballkamp idag, trening og eksamenslesing. Og sånn går nu dagan.
Ellers er planen å sløve litt, det er det ikke rom for i hverdagen gitt.
Postet 20-11-16 kl 10:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornings! Her sto vi opp relativt tidlig (les: halv ni ) i solidaritet med den håndballspillende Secunda, men nå slenger Prima og jeg rundt i sofaen og gjør totalt unyttige ting og har det litt som oksen Ferdinand under korkeken. Men jeg skal visstnok jobbe litt, har jeg hørt.
Postet 20-11-16 kl 10:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Helga er for kort og uka er for lang.
Postet 20-11-16 kl 10:56 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Helt enig, Heilo.
Vi gjør oss klare for badeland bursdag. 3 timer, 20 10-åringer og noen småsøsken her og der..
Postet 20-11-16 kl 11:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Vi skal i stort impulsinvitert selskap, så jeg har planlegger kakebaking og bedriver det evinnelige hvaskaljeghapåmeg.
Postet 20-11-16 kl 11:39 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det vanlig søndag, men husarbeid og så har elleveåringen laga boller på mat og helse som ho skulle prøve ut heime, og det var jo greit, sidan eg likevel skulle bake polarbrød. Seinere skal me og sjå Snekker Andersen og julenissen. Hehe.
Postet 20-11-16 kl 13:01 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi har vært på posten og henta pakke med LP'er, så nå hører vi på Bach spilt på synth. Resten av dagen skal vi bruke til å rydde, vaske og slappe av. Blir en digg søndag.
Postet 20-11-16 kl 13:34 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg skal rydde hele huset og trenger et spark bak.
Postet 20-11-16 kl 13:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Vi spiller cluedo, blir nok en runde med Ticket to Ride og etter brunsjen.
Postet 20-11-16 kl 14:14 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Her var det tidlig opp, frokost med levende lys og varme rundstykker før overnattende vestlandsbesøk dro, og vi dro for å høre på mellomste som har spilt i UMM i dag. Hun spilte kjempebra!! Blir spennende å se om hun går videre til nasjonal finale. Mange flinke, så det er helt åpent. Hun var fornøyd selv, det er viktigst! Militærsønnen kommer straks hjem på langperm, det gleder vi oss til alle sammen, kanskje aller mest pus!
Postet 20-11-16 kl 14:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det males i den nye garasjen, hyller er demontert og ting begynner å bli klart for å åpne fra garasjen og inn i huset. Pinnekjøttet er på kok og svigermor har grøt til riskrem. Dette er søndagen sin det.
Postet 20-11-16 kl 14:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg har endelig fått demontert trampoline, ryddet hagemøbler og somlet meg til å selge en del ting på finn. Hurra! Det er bare meg her hjemme, så jeg må skryte til dere. Det er digg når man får tatt seg sammen og sjauet unna sånt som skulle vært gjort.
Postet 20-11-16 kl 15:10 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har vært på løpeintervalltime på Elixia, bakt og spist scones og koser meg ellers stort. Jeg elsker gråvær, for da kan jeg kose meg inne med god samvittighet. Egentlig har jeg bare lyst til å lese ferdig den siste boka i Napoli-serien, som jeg holder på med, men jeg må stryke litt klær og så har jeg tenkt å være husmoraktig og lage proteinbrød.
Postet 20-11-16 kl 15:16 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg skulle vaske klær, men så ville pus ligge på fanget.
Postet 20-11-16 kl 15:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitat:
Jeg skulle vaske klær, men så ville pus ligge på fanget.
Haha. Den unnskyldningen bruker mannen min HELE tiden.
Postet 20-11-16 kl 15:27 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg burde få meg en pus.

Det er når man bruker husarbeid som avkobling man vet at eksamen bare er noen timer unna. :visdomsord:
Postet 20-11-16 kl 15:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg rakk en luftetur i sørpeland, men nå skal jeg jammen med vegetere kraftig resten av dagen. Det er nesten mørkt allerede, så da er det bare å fyre på stearinlys og peis og krype sammen.
Postet 20-11-16 kl 16:59 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Sitat:
Det er når man bruker husarbeid som avkobling man vet at eksamen bare er noen timer unna. :visdomsord:
Word.
Postet 20-11-16 kl 17:15 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Brukt dagen på klubbmesterskap i karate og kino med alle guttene i klassen med et par mødre til. Skikkelig fin helg rett og slett uten noe som helst stress.
Postet 20-11-16 kl 23:08 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no