Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 13-11-23 kl 06:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Iskaldt ute jo, så nå sitter vovsen og jeg foran peisen og varmer oss. Blir hjemmekontor i dag, bare mange teamsmøter på planen.
Postet 13-11-23 kl 06:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Kaldt her også. Jeg kjøpte meg til og med ullgenser i helgen, MEN glemte å ta den på. Sånn er det å være halvsenil
Postet 13-11-23 kl 08:10 av him him er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag måtte jeg på butikken for å kjøpe brød kl 07.00, for på lørdag skjedde det så mye at butikken var helt tom da vi endelig oss dit. Heldigvis er det bare 100 meter fra huset til butikken.

Det er skikkelig bikkjekaldt, men det er i hvert fall ingen nedbør.
Postet 13-11-23 kl 09:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
I dag har jeg hatt en skikkelig pyton morgen. Startet med å krasje bilen big-time i parkeringshuset på jobb. Utrolig at jeg fikk det til. Store skader i fronten på bilen. Så nå er den på verksted, og jeg må melde skaden og få tak i en leiebil. Er ennå helt shaky. Heldigvis ble ingen skadet da. Det er jo en trøst oppi det hele.
Postet 13-11-23 kl 09:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Sissel. Det høres helt skrekkelig ut. Godt at ingen personer ble skadet.
Postet 13-11-23 kl 10:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sissel.

Jeg har kommet meg til treningssenteret for ukas økt. Null motoivert.
Postet 13-11-23 kl 10:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sissel: Det er ikke så mange plasser jeg kvier meg for å kjøre, men enkelte parkeringshus er jeg skeptiske til.
Har løst en litt kinkig sak, reparert brillene mine (miniskrue som løsnet) og nå skal jeg dypdykke ned i en rapport.
Postet 13-11-23 kl 11:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Lite aktiv her gitt, er alt for travelt på jobb. Nå har jeg tatt litt grep om egen fysisk og mental helse og bestilt nesten 14 dagers tur til Spania. Reiser på mandag. Svigers er også i leiligheten så det blir full ferie på meg samt lesing til eksamen og en eksamen da.
Postet 13-11-23 kl 11:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Kombinasjonen peis, vofs og heimekontor høyrdes ikkje dum ut, Martis.

Skal vere glad så lenge ein hugsar kle på seg i det heile, him.

Ferskt brød måndagsmorgon er tross alt litt kjekkare enn brødet frå laurdag, Tjorven. Så hell i uhell, på ein måte.

Sissel, for ein trasig og ekkel start på dagen. Har du funne igjen kvilepuls og fått det litt på avstand no?

Hallais, Blå. Håpar dagen din er fin.

Du kom deg til treningssenteret tross manglande motivasjon. Det blir eg imponert av, star! Og enda meir imponert når eg går ut frå at du faktisk slo til med ei god økt også.

Utretta både det eine, andre og tredje du, Fersken. Og det før lunsj!

To veker i Spania kan ikkje bli anna enn heilt fantastisk deilig, Frøy. Kos deg, og lukke til med lesing og eksamen!
Postet 13-11-23 kl 12:16 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Nydeleg sol og kald her i dag, men foreløpig har eg ikkje vore ute av huset. Har leita fram storkjelen og kokt opp litervis med mjølk, slik at det blir søst til jul. (Og lur som eg er snappa eg om det, så syskenbornet mitt responderte med at ho skal bake lefser og vi kom fram til at ein byttehandel vil vere perfekt for oss begge.)
Postet 13-11-23 kl 12:19 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Syrinx - såvidt. Kjenner at det vil ta litt tid før jeg klarer å legge det vekk.
Postet 13-11-23 kl 12:23 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det skjønar eg godt, Sissel.
Postet 13-11-23 kl 12:26 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Byttehandel hørtes gull ut, Syrinx.

Trente hardt nok til at et kne og en skulder protesterer.
Nå sitter jeg under 2 pledd i sofaen og fryser. Må prøve å lese.
Postet 13-11-23 kl 14:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel
Postet 13-11-23 kl 18:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no