Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 01-02-20 kl 06:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Våkna før fem i dag. Hva var vitsen med det lissom?
Postet 01-02-20 kl 07:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken.
Rolig lørdag, trene og være taxi for barna er planen.

Men det viktigste av alt: det er februar
Januar var i overkant lang altså.
Postet 01-02-20 kl 09:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Oppdatert 01-02-20 kl 10:06 av Trixie
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Februar, endelig. 769 dager i januar, minst. Ingen værskifte i februar, neverending drittvær så langt i 2020. Jeg spiser frokost i treningstøy, skal trene om en times tid. Ellers lite planer.
Postet 01-02-20 kl 10:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Februar! feirer med afternoon tea i dag.
Postet 01-02-20 kl 10:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Jaaaa, februar! I dag er det ut å gå tur med kjæresten, så god mat og lørdagskos. Men først er det husarbeid. Hm.
Postet 01-02-20 kl 11:15 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi er på fjellet, men i pissregnet er det ski på TV og ikke på beina. Meldt bedre vær i morgen, så da satser vi på noen timer i bakken.
Mange fotballkamper på TV i dag også, i følge mannen. Jeg skal se den ene viktige, og ellers lese og strikke.
Postet 01-02-20 kl 12:15 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sol! Og jeg jobber. Men skaffer meg en slags oversikt, så det er jo lurt. Seinere blir det litt handling og trening, og så får vi begynne å tenke på at vi skal ha gjester i morgen, muligens. Familiebursdag for hun som hadde bursdag for noen uker siden. Øver meg på ekstremt lav list.
Postet 01-02-20 kl 12:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa hadde 15-årsfest i går, og jeg er fremdeles flirfull. De er nå så søte. Volumet var ganske høyt, men det gikk fint for seg. Et nytt kjærestepar som jeg fikk med meg, og jeg mistenker at snuppa har noe på gang. Stjernene i øynene tydet på det.

I dag skal vi feire mannen min og vi skal ut å spise.
Postet 01-02-20 kl 12:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi skal straks til XXL for å handle høyfjellsutstyr til poden som skal til Finse for første gang om to uker. Etterpå skal vi til søstra til mannen. Der er også svigers + niese.
Postet 01-02-20 kl 12:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ferdig handlet for lengst. Rydding står på planen.
Postet 01-02-20 kl 12:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mann og barn er ute og handler, jeg prøver å få unna noen kjedelige oppgaver før jeg kan strikke mer.
Postet 01-02-20 kl 14:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært i nabobyen og prøvd bunad. Det skinte solen.
Postet 01-02-20 kl 16:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg skulle så ha sydd på brystduken til mellomste men det dukker heile tida opp andre, kjekkare ting.
Postet 01-02-20 kl 18:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no