Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 10-09-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Lørdag og helg og den består av 2 fotballturneringer. Vi skal straks kjøre avgårde, vi har bestemt oss for å overnatte, for jeg gidder ikke å kjøre fram og tilbake.
Postet 10-09-16 kl 07:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har sovet som en stein etter lang uke i et utland langt borte. Tenkte liksom at ungene savnet meg, men minste stakk på overnatting en time etter jeg kom hjem igår. Tidlig oppe idag, og har fått mellomstor avgårde på seminar. Eldste reiser bort i helgen, og mann på jobb. Så da var jeg her aleine, da. Regner apekatter gjør det også.
Jeg har meldt meg på dobbeltime på treningssenteret idag, og det er de eneste planene jeg har.
Postet 10-09-16 kl 09:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Null planer. Eldste skal på litt shopping med venninne, yngste på tur i skog. Jeg, jeg burde vasket hus, men tror det utgår.
Postet 10-09-16 kl 09:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Dagens planer er: bade, spise, vannaerobic, spise, bade, Lollo og Bernie. Ungene er storfornøyde. Og jeg er ganske happy jeg å. Veldig deilig med privat, delt basseng, litt roligere.
God lørdag til alle.
Postet 10-09-16 kl 10:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sov til ti med den beste samvittighet. Nå sløver jeg og drikker kaffe, men mannen og jeg har en lunsjavtale på Majorstua senere, så snart må jeg vel få sminket meg litt og skifte ut av kosebuksa. Jeg må innom Løplabbet. Jeg har lenge tenkt å kjøpe nye løpesko, og siden gjørma tok livet av mine under Sørkedalsløpet, er det ikke lenger noen bønn. Selv om jeg hater å løpe på den mølla de har i butikken. Føler meg alltid så dum.
Postet 10-09-16 kl 10:25 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg var ute og trente leveren i går, og lurer på når jeg er kjørbar. Har lovet børnene en tur i klatreparken, men mulig jeg må tinge sjåfør. Ingenting som litt fyllenerver oppi trærne!
Postet 10-09-16 kl 10:47 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg klarer ikke snu på hodet.
Postet 10-09-16 kl 11:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg sitter og småfryser litt, mens jeg venter på seksåringen som er på sin første turntrening. Etterpå må det skiftes i bilen på vei til bursdagsfeiring. Tidsklemma, seksåringutgave.
Postet 10-09-16 kl 12:00 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har inntatt kaffedosen og skal straks avgårde til bryllupsspilling med noen superflinke musikere. Blir stas! Hører Mitt liv med Kate Guldbrandsen på radioen, tror det må bli Stjernekamp i kveld!
Postet 10-09-16 kl 12:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg vasker huset, utvendig. Ja, jeg hører definitivt hjemme i en leilighet! Men vinduskarmene må males og da må de vaskes først. Jeg bare krysser fingrene for at ingen av karmene er helt morkne, for om de må byttes, så tror jeg det er lettere å bare selge...
Postet 10-09-16 kl 12:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har ikke stått opp enda. Yngste datter lager kaffe til oss, så når den er ferdig skal jeg heller forlate sengen.
Planløs helg, og det er deilig. Skal rette noen innleveringstester og forberede ny jobb-presentasjon, men ellers bare daffing.
Postet 10-09-16 kl 12:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Jeg har rukket å drikke en halvflaske sjampis allerede uten engang å ha stått opp. Bursdag er deilig. :hikk:
Postet 10-09-16 kl 12:40 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Har du bursdag, Miss Norway? Grattis med dagen!

Det ble sårt tiltrengt shopping på meg, så nå har jeg et par gode skoletter og både topper og cardigans til høsten.

Det kan hende jeg faktisk skal begynne å gjøre litt rent nå.
Postet 10-09-16 kl 14:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra for deg, Miss!

Her har minsten spilt på bydelsdagene. Jeg bakte kake til loddsalget. Vel hjemme var jeg så frossen at jeg krøp under dyna. Og sovna...
Postet 10-09-16 kl 15:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no