Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 04-05-17 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Mannens bestefar døde i går ettermiddag, huset vårt blir lagt ut for salg i dag, og jeg skal i gang med månedsavslutning på jobben. Egentlig vil jeg bare drikke kaffe og sulle rundt, kjenner jeg.
Postet 04-05-17 kl 08:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er helt ubeskrivelig hvor mye slim nesa mi klarer å produsere om dagen. Jeg er heldigvis helt frisk, men snørra renner og jeg nyser så høyt at folk rundt meg skvetter. Hipp hurra!

celebelen: Kondolerer. Det høres ut til at du har nok å henge fingrene i.
Postet 04-05-17 kl 08:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
celebelen.

Jeg har også mest lyst til å henge hjemme i dag. Men dessverre er det ingen som betaler meg for det, og jeg har masse å gjøre på jobb, så her er jeg.

Jeg startet dagen med å henge ut klesvask i det fine været og det er egentlig nok til å få meg i godt humør resten av dagen. Og det er sol og jeg har sandaler og knebukser og singlet og er ganske fornøye med livet.
Postet 04-05-17 kl 08:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hurra, står utenfor prix med flatt dekk. Jeg er syk og vil bare hjem.
Postet 04-05-17 kl 08:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
celenbelen.

Jeg er så ubeskrivelig trøtt om morgenen. Dette til tross for at jeg legger meg tidlig og egentlig sover godt og lenge. Heldigvis hjelper det med en dusj og kaffe, men stakkars mannen min er i ferd med å tørne over vekkeklokkesnoozingen min.

41/2 års kontroll på helsestasjonen med lilletvinsa i dag. Det er vel siste stopp på helsestasjonen før skole, er det ikke? Heldigvis får vi til å være to voksne i dag, så mannen min og jeg kan ta en unge hver, og de kan bli vurdert hver for seg. Greit å ikke alltid være en del av en enhet, men få lov til å være bare seg selv. Evig tvillingdillemma tror jeg.
Postet 04-05-17 kl 08:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
til Celebelen.

Jeg skal snart i viktig (skummelt) møte. Jobber med psyke og sak.
Postet 04-05-17 kl 09:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til tink.

Jeg sliter noe så enormt med motivasjonen i dag. Og det har jeg ikke tid til.
Postet 04-05-17 kl 09:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har vært mamma i 20 år i dag! Fine, store gutten min, hjemme på perm heldigvis, i kveld skal vi feire på restaurant.
Postet 04-05-17 kl 09:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er halvannen time ute i en seks timers undervisningsøkt og er så fornøyd. Jeg har forelest for studentene mine om faghistorie og vitenskapsteori og det virket faktisk som om de syntes det var nesten like morsomt som meg.
Postet 04-05-17 kl 09:30 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
til celebelen

Lykke til Tink og gratulerer med 20 årsdag Addison.

Palmen: vi var også på skolestarterkontroll, men det varierer sikkert.

Jeg er endelig hjemme. Bilen er plassert hos bilskiftemannen. Han fant ikke noe feil, men jeg valgte å la bilen stå der noen timer, sånn at jeg er helt sikker på at det ikke er noe lite hull.
Postet 04-05-17 kl 09:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har også akkurat undervist, og det er jo moro, da. (Særlig nå like før eksamen når studentene har begynt å skjerpe seg skikkelig, og derfor stiller stadig bedre spørsmål!)
Postet 04-05-17 kl 09:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei!

En liten shoutout til unger som fikser selv i dag - fjortenåringen skal til fysioterapeut på andre siden av byen, men kommer seg dit selv og tar seg av det hele på egen hånd, og elleveåringen skal ta med sykkelen sin på buss til sykkelreperatør etter skolen på egen hånd. Bliss!
Postet 04-05-17 kl 09:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer Addison!
Postet 04-05-17 kl 09:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Takk for lykkeønskinger. Utfallet var mer eller mindre gitt på forhånd, eller noe fikk jeg vite under møtet, men det var ikke rom for forhandlinger. Likevel fikk jeg sagt det meste av hva jeg mente om noen litt slitsomme og vanskelige saker som har pågått i vinter.

Er litt utladet og venter bare på at lunsjklokka skal ringe hvert øyeblikk.
Postet 04-05-17 kl 11:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heilo: Entusiasme er ofte smittsomt!
Addison: Jeg synes at (særlig) førstefødtes bursdag også skal feires som morsdag. Gratulerer!
Mave: Store barn!
Postet 04-05-17 kl 11:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tink: Ja, det er en stor dag! Ble faktisk gratulert med "fødedagen" her da mellomste hadde bursdag, likte den innfallsvinkelen.
Postet 04-05-17 kl 12:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Det er SOL! Det er VARMT! Jeg ELSKER sol og varme! Selv om jeg bare skal gjøre inneaktiviteter i dag. Guardians of the Galaxy i 4D. Mon tro om jeg blir sjøsyk?
Postet 04-05-17 kl 14:04 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det er sol ute og kaldt inne. Jeg har tydd til tekoppen for å få varmen. Stemmen er hes etter gårsdagens skriking. Nå skal jeg straks hente en uniformsjakke på renseriet. Den store byttedagen i dag.
Postet 04-05-17 kl 15:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no