Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 23-07-18 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!

Venter på tekniker som skal komme mellom 8-12. Lurer på når det blir.
Postet 23-07-18 kl 08:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
mkj sin avatar
Jobb. (Feriemodus, men det går segkanskje til)
Postet 23-07-18 kl 08:58 av mkj mkj er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har sjekket inn i et tradisjonelt japansk hus i Kyoto. Utrolig kult! Gutta skal sove på matter på gulvet. Mannen og jeg har fått en dobbeltseng.
Postet 23-07-18 kl 09:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tenk, tekniker kom tidlig! Jippi, jeg hater å bruke en halv dag på å vente på sånt. :glad:
Postet 23-07-18 kl 09:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Ligger fortsatt i sengen. Planlegger morgenbad. Siste ferieuke.
Postet 23-07-18 kl 09:53 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter og jobber meg gjennom må-absolutt-fikses-før-vi-drar-på-ferie-lista. Men i morgen blir det Hellas!
Postet 23-07-18 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. I dag skal vi videre og drar til hytta, endelig, da er det ikke mer åtte mennesker stappet inn på 67 kvadratmeter!
Postet 23-07-18 kl 10:10 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Nok en uke alene på jobb (den siste av to). Tar meg feriedager torsdag og fredag. Det blir digg! Er så sliten av tenåringen i huset og selv om man aldri slutter å være mamma kjenner jeg det skal bli godt at hun skal noen uker til faren nå.
Postet 23-07-18 kl 10:12 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Ferdig med ferien og tilbake på jobb. Her var det tomt, gitt! Kanskje jeg skal fylle frø i fuglemateren min, så det blir litt selskap her.

Det var ellers et lite innslag fra jobben min på Språkteigen i går, det hørte jeg på på bussen i dag. Morsomt.
Postet 23-07-18 kl 10:21 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Blånn, så kult! Jeg har veldig lyst til å reise til Japan.
Postet 23-07-18 kl 10:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Prøver å motivere meg til en løpetur. Det har regnet i natt, og jeg er ikke helt sikker på om det er ferdig. På den andre siden vil jeg gjerne teste de nye løpeskoene nå.
Postet 23-07-18 kl 10:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Pakkedag, for vi skal starte på hjemturen i dag, må bare først kjøpe nytt dekk da vi punkterte på lørdag og dekket kunne bare fikses midlertidig av Viking.
Postet 23-07-18 kl 10:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi er hjemme og skal være det resten av ferien, PG det føles veldig bra etter mye farting! Klesvask, trening og småærender på planen i dag. Ungene ser ut til å nyte hjemmetilværelsen de også.
Postet 23-07-18 kl 11:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi tar en liten pause fra slaraffenlivet på stranda i dag for å besøke Tirana. Det blir spennende å lære mer om kommunistperioden. Albania var visst mer lukket mot omverdenen enn selv Nord-Korea. Fascinerende hva de har fått til i landet siden 90-tallet!
Postet 23-07-18 kl 11:27 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg pakker ned bryllupsserviset vårt samtidig som jeg følger intenst med på en veps som insisterer på å være inne. Ting jeg ikke trodde jeg skulle gjøre en mandag morgen.
Postet 23-07-18 kl 11:51 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Første dag på jobb. Har kommet meg gjennom 1 mailkonto, 2 chattetjenester, 2 kalendre og er i gang med intranettet. Fragmentert informasjon også på jobb ... Hyggelig måte å komme i gang på da, tror ikke jeg hadde greid å starte med møte i alle fall.
Postet 23-07-18 kl 12:11 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Inn i siste ferieuke her også. I dag har jeg hviledag etter gårsdagens langkjøring og over to uker der jeg ikke har hatt et sekund alene.
Postet 23-07-18 kl 13:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg så frem til en uke ferie hjemme for alle 4. Men i morges stod mannen min opp og dro på jobb, for «jeg trenger jo ikke være hjemme når vi ikke har noen planer». Den mannen er altså helt allergisk mot å være hjemme. Vi flyttet inn i ny leilighet for kort tid siden. Vi hardingen lamper og mangler masse skapdører, for ikke å snakke om at vi må kjøpe ny seng og se etter en sofa.

Ja, ja ... dette kunne jeg like gjerne skrevet i gruffetråden. I ren protest så har jeg brukt hele formiddagen på å strikke. Men NÅ ... nå skal jeg skru skapdører.
Postet 23-07-18 kl 13:32 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal på hytta i dag, så det går i pakking og organisering. Ungene må motiveres, det er en fulltidsjobb.
Postet 23-07-18 kl 14:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jammen fant vi en festival her i Kyoto. De siste to dagene av en av de største festivalene i Japan. I morgen skal diverse guder fraktes på flåter fra de lokale småtemplenw til et større tempel. I dag var flåtene utstilt og det var fest i gatene.
Postet 23-07-18 kl 15:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på jobb. Og gruer meg litt til å gå herfra, for da må jeg vaske videre på det der huset jeg solgte. :lei:
Ble nesten blind av å vaske kjøkkenet i går, tror jeg må bytte ut vaskemiddelet jeg brukte..
Postet 23-07-18 kl 16:12 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er aleine med tre barn og to hus, to hager, to store drivhus samt verdens særeste katt; og gleder meg til eiere av hus nummer to/sær katt kommer hjem (snart, heldigvis), og til mannen etter hvert kommer hjem fra jobbtur. Typisk at alle barnevaktene er bortreist, jeg som hadde tenkt å henge meg på ham og surre rundt på museer aleine i fire dager. Ungene er ganske uspiselige, og jeg gleder meg til noen andre skal passe dem på dagtid igjen.
Postet 23-07-18 kl 16:20 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Men jeg har rydda og vaska og lagt ut greier på Finn, i det minste. Begynner å få kontroll på kaoset, mangler bare en masse maling.
Postet 23-07-18 kl 16:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg venter spent på rapport fra Frøkna om at hun har fått kofferten sin. Hun reiste Madrid-Frankfurt-OSL med SAS i går, og kofferten kom ikke lengre enn til Frankfurt. Det er jo nesten parodisk, etter alt styret jeg hadde med kofferten min tidligere.

Denne gangen har de funnet kofferten fort, da. Den skal komme på døra hennes i ettermiddag.
Postet 23-07-18 kl 16:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no